Moto do 5 tys.
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Moto do 5 tys.
szukam jakiegoś motoru do 5 tys najlepiej szosowo turystyczny albo enduro. myślałem nad suzuki GS 500 albo kawa Kle 500
- turek03
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/6/2010, 12:57
- Lokalizacja: Pasłęk
W tej cenie GS jest dużo lepszy od Kawy i kupisz już takiego w dobrym stanie (pewnie jakiś wkład finansowy będzie, jak to w moto za 5000, ale zrobisz to co do roboty i będziesz długo jeździł). Jak masz jakieś pytania, czy chcesz żeby Ci ktoś pomógł ocenić moto, itp. to wbij na forum.gs500
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
za 5 tyÅ› kupisz fajna XT 600, albo xt660 tenere
XR 400R | | Kula daje fula
| | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0

-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
rossavu napisał(a):gs o cenie 5k to gdzies 96r + nie zbyt idealny stan. Za te piniondze kupisz kawasaki er5
Nie no co za głupoty. Za 5 tys. Znajdzie dobry motocykl. Właśnie taką "pięćsetkę"
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
-Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie, ewentualnie doświadczenie z puszki).
-Wiek, waga, wzrost.
-Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień-do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
-Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
-O ciuchach pomyślałeś?
GSem w teren nie wjedziesz, do turystyki z racji gabarytów i braku owiewki też się średnio nadaje- tu bym raczej XJ600 polecał.
Jeżeli myślisz o terenie, to zastanów się nad tym w jakim wymiarze- tylko szutry, czy też błotka, górki, piachy itd?
Ogólnie soft enduro na początek jest niezłym pomysłem- można zdobyć doświadczenie na asfalcie i rozpocząć zabawy w terenie.
-Wiek, waga, wzrost.
-Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień-do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
-Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
-O ciuchach pomyślałeś?
GSem w teren nie wjedziesz, do turystyki z racji gabarytów i braku owiewki też się średnio nadaje- tu bym raczej XJ600 polecał.
Jeżeli myślisz o terenie, to zastanów się nad tym w jakim wymiarze- tylko szutry, czy też błotka, górki, piachy itd?
Ogólnie soft enduro na początek jest niezłym pomysłem- można zdobyć doświadczenie na asfalcie i rozpocząć zabawy w terenie.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Nie kupiłbym KLE... Jeździłem troszkę DRką 350, to jak chciałem dzwignąć KLE to było więcej zdziwienia niż kłopotu... Toto cholerstwo waży prawie tyle co mój fireblade...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
siły mam dosyć
lat 19 ok 90 kg wzrost 187
zaczołem od cz 175 potem doszła jawka 50, mz etz 251, shl 175 potem cz 350 i na koniec wsk 125 to było przez jakieś 5 lat czyli od 14 roku życia. kilometrów nieliczyłem ale dosyć sporo jeżdziłem głównie po drogach piaskowych czasem asfalt. Mam zamiar jeżdzić nim do szkoły dojazd t to ok 60km dziennie ale tylko w naprawde dobrą pogode bo mam samochód bardzo lubie teren ale nie jakieś tam błoto tylko twardy trudny teren. Ciuchy będemiał.
lat 19 ok 90 kg wzrost 187
zaczołem od cz 175 potem doszła jawka 50, mz etz 251, shl 175 potem cz 350 i na koniec wsk 125 to było przez jakieś 5 lat czyli od 14 roku życia. kilometrów nieliczyłem ale dosyć sporo jeżdziłem głównie po drogach piaskowych czasem asfalt. Mam zamiar jeżdzić nim do szkoły dojazd t to ok 60km dziennie ale tylko w naprawde dobrą pogode bo mam samochód bardzo lubie teren ale nie jakieś tam błoto tylko twardy trudny teren. Ciuchy będemiał.
- turek03
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/6/2010, 12:57
- Lokalizacja: Pasłęk
Musisz się określić co do terenu- zasadniczo nie rozumiem rozgraniczenia pomiędzy błotem, a twardym trudnym terenem? Masz szutry, piachy, kopne piachy, potem jazda po zielonym, błoto, kałuże itp, jazda po lesie- lekki trial, podjazdy pod górki itd.
Ogólnie rzecz biorąc im bardziej moto będzie dawało radę w trudnym terenie, tym gorsze będą jego właściwości na asfalcie. Gumy też będziesz musiał zakładać "kompromisowe", a ich zużycie będzie relatywnie duże bawiąc się w dual sport.
Chcesz nim robić jakieś dalsze wyprawy, czy kręcić się tylko lokalnie? Jak dalekie wyprawy i po jakim terenie?
Ogólnie rzecz biorąc im bardziej moto będzie dawało radę w trudnym terenie, tym gorsze będą jego właściwości na asfalcie. Gumy też będziesz musiał zakładać "kompromisowe", a ich zużycie będzie relatywnie duże bawiąc się w dual sport.
Chcesz nim robić jakieś dalsze wyprawy, czy kręcić się tylko lokalnie? Jak dalekie wyprawy i po jakim terenie?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
kto napisal ze GS jest lepszy od ER? To chyba sa jakies bzdury, sam przerabialem 2 wyzej wymienione motosy i na ER zrobilem juz 60 tys nie wymieniajac przy tym zadnego lancuszka rozrzadu itp. tylko ustawianie zaworow i wymiana oleju. ER chlodzony ciecza.
- maciejszumny
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 22/4/2008, 17:25
- Lokalizacja: jelenia gora
Do tych co mefju i raczek wskazali dołóż transalpa (może uda się znaleźć), DR650, XL650. Kumpel ma DR 800 BIG- to może być niezły wybór, bardzo fajnie mi się tym latało i na odpowiednich gumach nada się na podjazdy i na dalsze terenowe wyprawy.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
No jeśli transalpa do 5k to tylko ten ze starszych roczników, ale te motory są niezniszczalne praktycznie, więc i starsze modele dadzą radę. Afryke Twin lub Super Tenere 750, które by były świetnym rozwiązaniem raczej w tej kasie nie znajdzie, ale jak napisał kolega wyżej DoktoRa BIGa do 5 kafli już by wytrzasnął ..i do tego ten głos w 800ccm w singlu
I pamiętaj, że jeśli chcesz tym dużo jeździć to pasuje też sobie trochę odłożyć na jakiś lepszy strój : )

I pamiętaj, że jeśli chcesz tym dużo jeździć to pasuje też sobie trochę odłożyć na jakiś lepszy strój : )
easy rider..
-
mefju - Świeżak
- Posty: 125
- Dołączył(a): 11/5/2009, 18:16
- Lokalizacja: podkarpackie
No to jak bardziej enduro to polecam DR350. Fajny singiel. Ważne, aby sprawna była głowica, reszta części jest stosunkowo tania.
A tak poza tym który to twój motocykl i czym wcześniej jeździłeś?? Bo AfricaTwin po ETZce to trochę chyba za duży skok
A tak poza tym który to twój motocykl i czym wcześniej jeździłeś?? Bo AfricaTwin po ETZce to trochę chyba za duży skok
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
http://www.allegro.pl/item1068479725_su ... kazja.html ten big piękny motor ale obawiam ze troszke za duży jak dla mnie tak jak kolega wczesniej napisał. NIE chce się zabić
Ostatnio edytowano 11/6/2010, 16:34 przez turek03, łącznie edytowano 1 raz
- turek03
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/6/2010, 12:57
- Lokalizacja: Pasłęk
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości