Zobacz wątek - gsx-r1000
NAS Analytics TAG

gsx-r1000

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

gsx-r1000

Postprzez Lukasz1234 » 30/5/2010, 17:22

Panowie prawda jest to,ze najbardzej narowisty gixeer to własnie model k3,k4?spotkalem sie z opinia ludzi którzy maja k5,k6 i tierdza ze pomimo wiekszej ilosci KM moto nie ma juz w sobie tego furiata co starsze modele
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew


Postprzez lonewolf » 30/5/2010, 18:57

Jeździłem K3/4 z power commanderem który rzekomo dawał moc 214 koni i po przejażdżce stwierdziłem, że jak to ma 180km to będzie dobrze. Moje wrażenia: moto chętniej zbierało się na gumę z drugiego biegu z gazu, ale sensacji nie było. Jeśli jeździcie na codzień litrem i przesiadacie się na innego litra to furrory już nie będzie. Nawet różnicy 10/15 km pomiędzy 929 a gsx-r 1000 k1 się nie odczuwa... Co mogę powiedzieć o k3/4 w porównaniu do k1/2 to fakt, że ciut wyżej się siedzi, skręt ma lepszy i pozycja za kierą jest wygodniejsza (kiera jest bliżej).
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48


Postprzez Materialmord » 30/5/2010, 19:46

Mam K3 i pozycja jest idealna jak na sporta do jazdy po mieście. Nawet z ogarniętym pasażerem można jeździć bez bólu pleców.
Materialmord
Świeżak
 
Posty: 159
Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56

Postprzez Gregorgsxr » 30/5/2010, 19:48

Witam wszystkich.
Tak się składa, że jestem szczęśliwym posiadaczem K3.
Zrobiłem nim 11 tys km
Wcześniej śmigałem 929 i powiem, że gsxr w porównaniu do Hondy to petarda.
Potwierdzam, że k3 ma cholerny temperament w środkowym zakresie obrotów i właśnie za to go lubię i nie zamienił bym go napewno na k5. Co do nowszych modeli gsxr to nie dane mi było jechać
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez melvin » 31/5/2010, 19:22

lonewolf napisał(a):Jeździłem K3/4 z power commanderem który rzekomo dawał moc 214 koni i po przejażdżce stwierdziłem, że jak to ma 180km to będzie dobrze. Moje wrażenia: moto chętniej zbierało się na gumę z drugiego biegu z gazu, ale sensacji nie było. Jeśli jeździcie na codzień litrem i przesiadacie się na innego litra to furrory już nie będzie. Nawet różnicy 10/15 km pomiędzy 929 a gsx-r 1000 k1 (kiera jest bliżej).





co ty pier*olisz?



jest jeszcze coś takiego jak oddawanie mocy i K1 w litrze w porównaniu do 929 to w ch*j narowiste moto...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lonewolf » 1/6/2010, 06:48

melvin napisał(a):co ty pier*olisz?



jest jeszcze coś takiego jak oddawanie mocy i K1 w litrze w porównaniu do 929 to w ch*j narowiste moto...


bzdury gadasz i tyle, albo moto ogarnąć nie umiesz... Czuć że gix jest silniejszy, ale _furrory_ nie ma.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Seba_ER5 » 1/6/2010, 07:49

Nie dawno koleś rozbił k4 ze zdjetym TRE, lekko mniejsza zębatką z przodu. Z pasażerem wybprzedzał traktor (co prawda pasażer 110kg). 4 bieg lekka hopa i guma a potem to już chłopak nie wiediał co sie dzieje. Przedtem smigal GSXR600. 1000zaś mu starczył na 2 dni.

P.S. znajomy miał R1 02-03 na wtrysku i zmienił ją teraz na K3 bo nie nadążal nad znajomym co ma K4 1000.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Gregorgsxr » 1/6/2010, 21:00

Chyba założonym modułem TRE?
Dzięki temu czyta szósty bieg jakby był wpięty piąty
Gregorgsxr
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
Lokalizacja: WWA

Postprzez fandzoilisz » 7/6/2010, 20:23

tre to nie moduł tylko opornik za 20 gr i czyta ostatnia mapee na pierwszym biegu
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr