gsx-r1000
Posty: 10
• Strona 1 z 1
gsx-r1000
Panowie prawda jest to,ze najbardzej narowisty gixeer to własnie model k3,k4?spotkalem sie z opinia ludzi którzy maja k5,k6 i tierdza ze pomimo wiekszej ilosci KM moto nie ma juz w sobie tego furiata co starsze modele
- Lukasz1234
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Gniew
Jeździłem K3/4 z power commanderem który rzekomo dawał moc 214 koni i po przejażdżce stwierdziłem, że jak to ma 180km to będzie dobrze. Moje wrażenia: moto chętniej zbierało się na gumę z drugiego biegu z gazu, ale sensacji nie było. Jeśli jeździcie na codzień litrem i przesiadacie się na innego litra to furrory już nie będzie. Nawet różnicy 10/15 km pomiędzy 929 a gsx-r 1000 k1 się nie odczuwa... Co mogę powiedzieć o k3/4 w porównaniu do k1/2 to fakt, że ciut wyżej się siedzi, skręt ma lepszy i pozycja za kierą jest wygodniejsza (kiera jest bliżej).
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Mam K3 i pozycja jest idealna jak na sporta do jazdy po mieście. Nawet z ogarniętym pasażerem można jeździć bez bólu pleców.
- Materialmord
- Świeżak
- Posty: 159
- Dołączył(a): 21/4/2010, 15:56
Witam wszystkich.
Tak się składa, że jestem szczęśliwym posiadaczem K3.
Zrobiłem nim 11 tys km
Wcześniej śmigałem 929 i powiem, że gsxr w porównaniu do Hondy to petarda.
Potwierdzam, że k3 ma cholerny temperament w środkowym zakresie obrotów i właśnie za to go lubię i nie zamienił bym go napewno na k5. Co do nowszych modeli gsxr to nie dane mi było jechać
Tak się składa, że jestem szczęśliwym posiadaczem K3.
Zrobiłem nim 11 tys km
Wcześniej śmigałem 929 i powiem, że gsxr w porównaniu do Hondy to petarda.
Potwierdzam, że k3 ma cholerny temperament w środkowym zakresie obrotów i właśnie za to go lubię i nie zamienił bym go napewno na k5. Co do nowszych modeli gsxr to nie dane mi było jechać
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
lonewolf napisał(a):Jeździłem K3/4 z power commanderem który rzekomo dawał moc 214 koni i po przejażdżce stwierdziłem, że jak to ma 180km to będzie dobrze. Moje wrażenia: moto chętniej zbierało się na gumę z drugiego biegu z gazu, ale sensacji nie było. Jeśli jeździcie na codzień litrem i przesiadacie się na innego litra to furrory już nie będzie. Nawet różnicy 10/15 km pomiędzy 929 a gsx-r 1000 k1 (kiera jest bliżej).
co ty pier*olisz?
jest jeszcze coś takiego jak oddawanie mocy i K1 w litrze w porównaniu do 929 to w ch*j narowiste moto...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
melvin napisał(a):co ty pier*olisz?
jest jeszcze coś takiego jak oddawanie mocy i K1 w litrze w porównaniu do 929 to w ch*j narowiste moto...
bzdury gadasz i tyle, albo moto ogarnąć nie umiesz... Czuć że gix jest silniejszy, ale _furrory_ nie ma.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Nie dawno koleś rozbił k4 ze zdjetym TRE, lekko mniejsza zębatką z przodu. Z pasażerem wybprzedzał traktor (co prawda pasażer 110kg). 4 bieg lekka hopa i guma a potem to już chłopak nie wiediał co sie dzieje. Przedtem smigal GSXR600. 1000zaś mu starczył na 2 dni.
P.S. znajomy miał R1 02-03 na wtrysku i zmienił ją teraz na K3 bo nie nadążal nad znajomym co ma K4 1000.
P.S. znajomy miał R1 02-03 na wtrysku i zmienił ją teraz na K3 bo nie nadążal nad znajomym co ma K4 1000.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- Gregorgsxr
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 30/5/2010, 19:28
- Lokalizacja: WWA
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości