Yamaha Virago XVS 1100 1999 - co sądzidzie o tym moto
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Yamaha Virago XVS 1100 1999 - co sądzidzie o tym moto
Witam
Mam 29 lat.
Natrafiłem ostatnio na dość ciekawy motocykl. Jako że od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu jakiegoś motocykla z silnikiem V znalazłem na allegro Yamahę Virago XVS 1100. Motocykl jest z rocznika 1999 i ma ok.60 KM.
Ścigacz to nie jest ale dopiero co zrobiłem prawo jazdy i szukam jakiegoś ciekawego motocykla do jazdy praca, sklepy, wypady za miasto.
Czy:
- czy taki motocykl nadaje się na pierwszy (z założeniem jako docelowy)?
- czy warto kupować na allegro czy może lepiej takie motocykle szukać w innych miejscach ?
- moto na allegro jest sprowadzony z Niemiec, czy jest szansa że nie jest zajechany ?, czy może poszukać z innych krajów ?
- gdzie najpewniej można zakupić taką Yamahę ?
- czy ten motocykl ma jakieś większe wady czy problemy ?
- jakieś opinie może uzytkowników ?
Pozdrawiam i proszę o wszelkie opinie i porady
Dzięki z góry.
Mam 29 lat.
Natrafiłem ostatnio na dość ciekawy motocykl. Jako że od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu jakiegoś motocykla z silnikiem V znalazłem na allegro Yamahę Virago XVS 1100. Motocykl jest z rocznika 1999 i ma ok.60 KM.
Ścigacz to nie jest ale dopiero co zrobiłem prawo jazdy i szukam jakiegoś ciekawego motocykla do jazdy praca, sklepy, wypady za miasto.
Czy:
- czy taki motocykl nadaje się na pierwszy (z założeniem jako docelowy)?
- czy warto kupować na allegro czy może lepiej takie motocykle szukać w innych miejscach ?
- moto na allegro jest sprowadzony z Niemiec, czy jest szansa że nie jest zajechany ?, czy może poszukać z innych krajów ?
- gdzie najpewniej można zakupić taką Yamahę ?
- czy ten motocykl ma jakieś większe wady czy problemy ?
- jakieś opinie może uzytkowników ?
Pozdrawiam i proszę o wszelkie opinie i porady

Dzięki z góry.
- MotoMen
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48
Witaj.Jeśli nie stać Cię na Harleya a chcesz choppera to Virago jest fajne na początek i docelowo.Niestety na tym forum ze świecą szukać miłośników chopperów więc lepiej zmień portal bo posypią się odpowiedzi typu:"o matko jedyna te Virago to co to jest jakaś taczka ?"i tak dalej.Pozdrawiam.
- domber
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/2/2007, 16:48
Niestety ja również nieprzepadam za czopkami ale jest to świetny słabiak jak na początek. I b. dobrze, że niema hamulcy - i że się nieprowadzi, gdyż jak nauczysz się już jeździć to wtedy przyda ci się motorek z niezłymi parametrami. Wsiadając na sportowy ze swietnymi parametrami niezauważysz jak wskazówka przekracza 200. W Virago takiego problemu niebędzie. Więc jest poprostu bezpieczniejszy jak na początek.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
Nie czaję, jakim cudem bezpieczniejszy ma być ten, co ma cztery razy dłuższą drogę hamowania?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ja tez lubie choppery i jestem w trakcie budowy swojego ( pewnie potrwa to jeszcze pare lat ) wiec kupilem na razie plastika z tamtego wieku zeby czyms jezdzic. Nie kazdy lubi predkosc stoppie, wheeli itp. Jak dla mnie sama jazda 2 kolkami sprawia wiele frajdy i nie potrzebuje do tego 200 km/h na liczniku. Chyba na tym forum jest tez miejsce dla takich innowiercow??. Co do pytania polecil bym ci cos miejszego na poczatek poniewaz faktycznie Virago 1100 bedziesz jezdzil jak na cegle. Atutem tej maszyny jest naped na wal ( super sprawa) Co do HD nie polecam ani maszyn ani srodowiska harlejowcow ( zblazowane snobistyczne nowobogackie przynajmnie ci z ktorymi mialem stycznosc)
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
Po pierwsze dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Ale kurcze. Trochę przeraziły mnie te kwestie słabego zawieszenia , a co najważniejsze słabych hamulców.
Jeśli jeździł bym jedynie jak w USA po nie kończących się prostych autostradach to OK. Ale w Polsce zamierzam jeździć w mieście i poza miastem, po polskich drogach i z polskimi użytkownikami 4-ech kółek i więcej. W takiej sytuacji porządne hamulce i zawieszenie to chyba konieczność, a z części wypowiedzi wynika że w Virago i podobnych są nie najlepsze lub prawie ich nie ma :-/
Poza tym też kwestia mobilności na mieście i pewnej wygody. Po to chciałbym między innymi kupić motocykl aby nie stać ciągle w wielkich Krakowskich korkach tylko jakoś je omijać. Podejrzewam że nie ma chyba zbyt wiele frajdy stojąc motocyklem w korku za samochodami i wdychając ich spaliny
Sam już nie wiem. Moje rozważania są dwojaki.
Z jednej strony myślałem o czymś w stylu CBR600F4 czy R6, bo zwrotne, z dobrym zawieszeniem i hamulcami,pozwalają szybko reagować na drodze na zaistniałe sytuacje itp.
Z drugiej strony o moto w stylu chopper na którym wygodnie można poruszać się po drogach w mieście i poza (wygoda na pewno większa, ale nie kosztem bezpieczeństwa) ?
Sam już nie wiem jaką podjąć decyzję. Co byście zrobili na moim miejscu ?
Ale kurcze. Trochę przeraziły mnie te kwestie słabego zawieszenia , a co najważniejsze słabych hamulców.
Jeśli jeździł bym jedynie jak w USA po nie kończących się prostych autostradach to OK. Ale w Polsce zamierzam jeździć w mieście i poza miastem, po polskich drogach i z polskimi użytkownikami 4-ech kółek i więcej. W takiej sytuacji porządne hamulce i zawieszenie to chyba konieczność, a z części wypowiedzi wynika że w Virago i podobnych są nie najlepsze lub prawie ich nie ma :-/
Poza tym też kwestia mobilności na mieście i pewnej wygody. Po to chciałbym między innymi kupić motocykl aby nie stać ciągle w wielkich Krakowskich korkach tylko jakoś je omijać. Podejrzewam że nie ma chyba zbyt wiele frajdy stojąc motocyklem w korku za samochodami i wdychając ich spaliny

Sam już nie wiem. Moje rozważania są dwojaki.
Z jednej strony myślałem o czymś w stylu CBR600F4 czy R6, bo zwrotne, z dobrym zawieszeniem i hamulcami,pozwalają szybko reagować na drodze na zaistniałe sytuacje itp.
Z drugiej strony o moto w stylu chopper na którym wygodnie można poruszać się po drogach w mieście i poza (wygoda na pewno większa, ale nie kosztem bezpieczeństwa) ?
Sam już nie wiem jaką podjąć decyzję. Co byście zrobili na moim miejscu ?
- MotoMen
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48
no widze ze jak swiezak chce uniknac zjebki za chec zakupu konkretnej maszyny n a poczatek, to musi zacząć od "chce zakupić krowe 1100".Wtedy następuje tendencja "ratować swieżaka od życiowego błędu" i wasza tolerancja na cos żwawego rośnie trochę...
shl, mz etz 250, kawasaki gpz 500, honda cb500, ktm 640lc4 sm, KAWASAKI ZRX1200
-
koralgol44 - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 23/1/2007, 17:08
- Lokalizacja: Z Wrocka
To i ja coś powiem. I Łowca i Evil i reszta panów ma rację, ale te motocykle mają swój klimat.
Taka jazda moze się podobać, acz osiągane prędkości nie są odpowiednie do ich opóźnień
Virago odradzam, polecam nowsze konstrukcje, choćby dlatego, że już mają hamulce
Taka jazda moze się podobać, acz osiągane prędkości nie są odpowiednie do ich opóźnień

Virago odradzam, polecam nowsze konstrukcje, choćby dlatego, że już mają hamulce

No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
evil napisał(a):NAKED z wieeeelkim silnikiem.
XJR, GSX, albo Z1000
mniam!!
Świetne nakedy właśnie w tej kolejności a zrx jest kiepawy, w ostatnim regularniku jest ciekawy opis gsx 1200
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
cichy napisał(a):Nie czaję, jakim cudem bezpieczniejszy ma być ten, co ma cztery razy dłuższą drogę hamowania?
takim to cudem, że nikt normalny jak ma kiepskie hamulce to niezapierdala (patrz polonez). A jak ktoś ma rewelacyjne hamulce to zaraz niewiadomo czemu ginie.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
Tak tylko, że jak już coś niedobrego się dzieje, to wole mieć te hamulce pod ręką.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):Tak tylko, że jak już coś niedobrego się dzieje, to wole mieć te hamulce pod ręką.
rzeczywiście ale ze świetnymi hamulcami zbyt ciężko dzieje się coś nieciekawego.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
Marcin Patrol 4x4 napisał(a):rzeczywiście ale ze świetnymi hamulcami zbyt ciężko dzieje się coś nieciekawego.
Znaczy masz na myśli często?
Tu masz racje, nie wzrasta bezpieczeństwo a jedynie prędkość podróżowania.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
właśnie, sam przesiadłem się ze starego złomu na hondę cbr 1000 i hamulce mnie powaliły, ale jak pojeździłem na cbr 1000RR to wiedziałem już że z 200 zatrzymam się na metrze-hamulce mnie poraziły skutecznością.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
evil napisał(a):NAKED z wieeeelkim silnikiem.
XJR, GSX, albo Z1000
mniam!!
No to z tych znalazłem ciekawego nakeda Z1000 na allegro :
http://allegro.pl/item169280523_kawasak ... html#photo
Nowoczesny styl w dobrym stanie (chyba ?).
Tylko ta moc (czy on różni się np. od R6 czy cbrF4) w charakterystyce silnika ?
Virago 1100 miała 60KM a tu aż 120-130 jak taki naked sprawdzi się na ulicy i w trasie ?
- MotoMen
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości