Zobacz wątek - Yamaha Virago XVS 1100 1999 - co sądzidzie o tym moto
NAS Analytics TAG

Yamaha Virago XVS 1100 1999 - co sądzidzie o tym moto

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha Virago XVS 1100 1999 - co sądzidzie o tym moto

Postprzez MotoMen » 19/2/2007, 19:48

Witam

Mam 29 lat.
Natrafiłem ostatnio na dość ciekawy motocykl. Jako że od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zakupu jakiegoś motocykla z silnikiem V znalazłem na allegro Yamahę Virago XVS 1100. Motocykl jest z rocznika 1999 i ma ok.60 KM.

Ścigacz to nie jest ale dopiero co zrobiłem prawo jazdy i szukam jakiegoś ciekawego motocykla do jazdy praca, sklepy, wypady za miasto.

Czy:
- czy taki motocykl nadaje się na pierwszy (z założeniem jako docelowy)?
- czy warto kupować na allegro czy może lepiej takie motocykle szukać w innych miejscach ?
- moto na allegro jest sprowadzony z Niemiec, czy jest szansa że nie jest zajechany ?, czy może poszukać z innych krajów ?
- gdzie najpewniej można zakupić taką Yamahę ?
- czy ten motocykl ma jakieś większe wady czy problemy ?
- jakieś opinie może uzytkowników ?

Pozdrawiam i proszę o wszelkie opinie i porady :-)

Dzięki z góry.
MotoMen
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48


Postprzez domber » 19/2/2007, 21:19

Witaj.Jeśli nie stać Cię na Harleya a chcesz choppera to Virago jest fajne na początek i docelowo.Niestety na tym forum ze świecą szukać miłośników chopperów więc lepiej zmień portal bo posypią się odpowiedzi typu:"o matko jedyna te Virago to co to jest jakaś taczka ?"i tak dalej.Pozdrawiam.
domber
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/2/2007, 16:48


Postprzez spazz » 19/2/2007, 21:49

a mnie sie czopery podobaja ale virago to dla mnie kupa... suzuki intruder albo honda vtx to sa fajne skosnookie chromy.. pozdro
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez domber » 19/2/2007, 22:15

:shock: No nie,ktoś tu jednak lubi choppery,więc może urządzimy jakiś spis miłośników ciężkich motocykli na tym portalu?Moje moto waży ponad 280 kg,kto ma cięższy?Pozdrawiam.
domber
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/2/2007, 16:48

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 20/2/2007, 23:32

Niestety ja również nieprzepadam za czopkami ale jest to świetny słabiak jak na początek. I b. dobrze, że niema hamulcy - i że się nieprowadzi, gdyż jak nauczysz się już jeździć to wtedy przyda ci się motorek z niezłymi parametrami. Wsiadając na sportowy ze swietnymi parametrami niezauważysz jak wskazówka przekracza 200. W Virago takiego problemu niebędzie. Więc jest poprostu bezpieczniejszy jak na początek.
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez cichy » 21/2/2007, 08:55

Nie czaję, jakim cudem bezpieczniejszy ma być ten, co ma cztery razy dłuższą drogę hamowania?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez spazz » 21/2/2007, 08:57

bo nie ma hamulcy. jak czytasz! przepraszam niema hamulcy
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez rosa » 21/2/2007, 09:10

Ja tez lubie choppery i jestem w trakcie budowy swojego ( pewnie potrwa to jeszcze pare lat ) wiec kupilem na razie plastika z tamtego wieku zeby czyms jezdzic. Nie kazdy lubi predkosc stoppie, wheeli itp. Jak dla mnie sama jazda 2 kolkami sprawia wiele frajdy i nie potrzebuje do tego 200 km/h na liczniku. Chyba na tym forum jest tez miejsce dla takich innowiercow??. Co do pytania polecil bym ci cos miejszego na poczatek poniewaz faktycznie Virago 1100 bedziesz jezdzil jak na cegle. Atutem tej maszyny jest naped na wal ( super sprawa) Co do HD nie polecam ani maszyn ani srodowiska harlejowcow ( zblazowane snobistyczne nowobogackie przynajmnie ci z ktorymi mialem stycznosc)
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez MotoMen » 21/2/2007, 13:43

Po pierwsze dzięki za wszelkie odpowiedzi.

Ale kurcze. Trochę przeraziły mnie te kwestie słabego zawieszenia , a co najważniejsze słabych hamulców.
Jeśli jeździł bym jedynie jak w USA po nie kończących się prostych autostradach to OK. Ale w Polsce zamierzam jeździć w mieście i poza miastem, po polskich drogach i z polskimi użytkownikami 4-ech kółek i więcej. W takiej sytuacji porządne hamulce i zawieszenie to chyba konieczność, a z części wypowiedzi wynika że w Virago i podobnych są nie najlepsze lub prawie ich nie ma :-/

Poza tym też kwestia mobilności na mieście i pewnej wygody. Po to chciałbym między innymi kupić motocykl aby nie stać ciągle w wielkich Krakowskich korkach tylko jakoś je omijać. Podejrzewam że nie ma chyba zbyt wiele frajdy stojąc motocyklem w korku za samochodami i wdychając ich spaliny :-(

Sam już nie wiem. Moje rozważania są dwojaki.
Z jednej strony myślałem o czymś w stylu CBR600F4 czy R6, bo zwrotne, z dobrym zawieszeniem i hamulcami,pozwalają szybko reagować na drodze na zaistniałe sytuacje itp.
Z drugiej strony o moto w stylu chopper na którym wygodnie można poruszać się po drogach w mieście i poza (wygoda na pewno większa, ale nie kosztem bezpieczeństwa) ?

Sam już nie wiem jaką podjąć decyzję. Co byście zrobili na moim miejscu ?
MotoMen
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48

Postprzez koralgol44 » 21/2/2007, 14:13

no widze ze jak swiezak chce uniknac zjebki za chec zakupu konkretnej maszyny n a poczatek, to musi zacząć od "chce zakupić krowe 1100".Wtedy następuje tendencja "ratować swieżaka od życiowego błędu" i wasza tolerancja na cos żwawego rośnie trochę...
shl, mz etz 250, kawasaki gpz 500, honda cb500, ktm 640lc4 sm, KAWASAKI ZRX1200
Avatar użytkownika
koralgol44
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 23/1/2007, 17:08
Lokalizacja: Z Wrocka

Postprzez Terror » 21/2/2007, 16:39

To i ja coś powiem. I Łowca i Evil i reszta panów ma rację, ale te motocykle mają swój klimat.
Taka jazda moze się podobać, acz osiągane prędkości nie są odpowiednie do ich opóźnień ;)
Virago odradzam, polecam nowsze konstrukcje, choćby dlatego, że już mają hamulce ;)
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 21/2/2007, 23:07

evil napisał(a):NAKED z wieeeelkim silnikiem.

XJR, GSX, albo Z1000

mniam!!


Świetne nakedy właśnie w tej kolejności a zrx jest kiepawy, w ostatnim regularniku jest ciekawy opis gsx 1200
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 21/2/2007, 23:10

cichy napisał(a):Nie czaję, jakim cudem bezpieczniejszy ma być ten, co ma cztery razy dłuższą drogę hamowania?


takim to cudem, że nikt normalny jak ma kiepskie hamulce to niezapierdala (patrz polonez). A jak ktoś ma rewelacyjne hamulce to zaraz niewiadomo czemu ginie.
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez cichy » 21/2/2007, 23:40

Tak tylko, że jak już coś niedobrego się dzieje, to wole mieć te hamulce pod ręką.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 21/2/2007, 23:45

cichy napisał(a):Tak tylko, że jak już coś niedobrego się dzieje, to wole mieć te hamulce pod ręką.


rzeczywiście ale ze świetnymi hamulcami zbyt ciężko dzieje się coś nieciekawego.
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez cichy » 22/2/2007, 00:00

Marcin Patrol 4x4 napisał(a):rzeczywiście ale ze świetnymi hamulcami zbyt ciężko dzieje się coś nieciekawego.


Znaczy masz na myśli często?
Tu masz racje, nie wzrasta bezpieczeństwo a jedynie prędkość podróżowania.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Marcin Patrol 4x4 » 22/2/2007, 00:05

właśnie, sam przesiadłem się ze starego złomu na hondę cbr 1000 i hamulce mnie powaliły, ale jak pojeździłem na cbr 1000RR to wiedziałem już że z 200 zatrzymam się na metrze-hamulce mnie poraziły skutecznością.
Suzuki GSXR 1300
Marcin Patrol 4x4
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez MotoMen » 22/2/2007, 17:39

evil napisał(a):NAKED z wieeeelkim silnikiem.

XJR, GSX, albo Z1000

mniam!!


No to z tych znalazłem ciekawego nakeda Z1000 na allegro :
http://allegro.pl/item169280523_kawasak ... html#photo

Nowoczesny styl w dobrym stanie (chyba ?).

Tylko ta moc (czy on różni się np. od R6 czy cbrF4) w charakterystyce silnika ?
Virago 1100 miała 60KM a tu aż 120-130 jak taki naked sprawdzi się na ulicy i w trasie ?
MotoMen
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr