Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
nie wiem poszukaj sobie w google o ile koni sie różnią.
tu nie ma ktory mniej pali i który rzadziej remonty. każdy pali mniej więcej tyle samo, każdy ma podobnie mocy więc i częsci podobnie padają. ale z tego co powiedziałęs za tą kase brałbym tylko CR. bo huska stara to nie wiadomo jaka
ja bym huski starej nie brał zwłaszcza cr... ktm - nowszy oczywiscie ale starsze nie bardzo zalezy jeszcze jaki egzemplarz. kx mówią że padła czy tak jest to nie wiem. ale szczerze mówiąc nie widziałęm dobrze zachowanego starego KXa. juz prędzej bym za te 4000 bo to nie dużo szedł w strone hondy cr, yamahy yz albo suzuki rm
tu nie ma ktory mniej pali i który rzadziej remonty. każdy pali mniej więcej tyle samo, każdy ma podobnie mocy więc i częsci podobnie padają. ale z tego co powiedziałęs za tą kase brałbym tylko CR. bo huska stara to nie wiadomo jaka

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
znam taką super stronke gdzie motocykle są i mozna nawet ustawic sobie cene lub rocznikiem ;D i po kolei mozna przeglądac motorki w róznym stanie. stronka to.... oo juz wiem.... www.allegro.pl 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A jaki Soft Enduro 250cc w 2t i w 4t? Bo sie zastanawiam czy lepiej wziasc 250 w 2t czy 4t (glownie chodzi o koszta eksploatacji ale moc tez nie mniej wazna) 

- adhoc111222
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48
Różnica w mocy jeśli chodzi o 2t i 4t w tej samej pojemności jest dosyć spora. Mówi się że 4t w 250 ma taką samą moc co 2t w 125. Także jeśli chodzi o moc to 4t trochę odstaje ale za to w eksplatacji jest tańszy mniejsze spalanie itd Niektórzy twierdzą że jeśli chodzi o wymiany części to 4t jest więcej dubaniny ze względu na więcej ruchomych części w silniku ale na ten temat zdania są podzielone każdy ma jakieś wady jaki i zalety.Jeśli zależy Ci na ostrej jeździe z mocnym zrywem to polecam 2t a jeśli troche spokojniej to 4t wiadomo że 4t też może sponiewierać. Co do moto to z 4t jest fajna honda xr 250
-
Marcin65432105 - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 9/1/2010, 19:51
- adhoc111222
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 14/4/2010, 21:48
Husqvarna WR 125 jest Hard Enduro
WRE - Soft enduro.
WR 125 - tor, poligon, las, rzadko kiedy - miasto.
Zdarzało mi się i w trasę jechać xD
Ale wtedy zazwyczaj mnie tyłek tak bolał że . . .
Modele 2T 250 - YZ 250, KX 250, CR 250, WR 250, Husqvarna WR 250, CR 250 (husqy), RM 250
WRE - Soft enduro.
WR 125 - tor, poligon, las, rzadko kiedy - miasto.
Zdarzało mi się i w trasę jechać xD
Ale wtedy zazwyczaj mnie tyłek tak bolał że . . .
Modele 2T 250 - YZ 250, KX 250, CR 250, WR 250, Husqvarna WR 250, CR 250 (husqy), RM 250
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
Dominator nx 250 pierwsze moto??
Witam Koleżanki i Kolegow na forum,
Jestem nowy na forum, jestem z Lodzi i mysle o swoim pierwszym motorze.
Na 2 kolkach jezdze od lat, jednak na razie bez silnika. Mysle ze czas to zmienic.
Jak juz napisalem rozwazam kopno swojego pierwszego motocykla.
Chce poruszac sie w terenie, lecz mysle ze asfalty nie beda mi obce. potrzebuje w zwiazku z tym Waszej pomocy.
Na motor bede mogl przeznaczyc 3500 + 1000-1500 na naprawy i podstawowe ciuchy.
Zalezy mi na sprzecie w miare bezobslugowym do likendowych wypadow. Nie bede skakal, interesuje mnie jazda po polnych drogach, ewentualnie jakis wypad na zwirownie.
Rozwazam kupno HONDY NX250 DOMINATOR.
Moto jak na moj gust uniwersalny, ale mam watpliwosci co do jego wlasciwosci terenowych (mniejsze kola niz w full cross i mniejsze skoki zawieszen)
1. Czy tym motorem mozna jechac w miare bezstresowo po zaoranym polu? i jak sie sprawuje w lekkim terenie (lesne sciezki 0 hopek)
2. Czy wersja 650 nie jest zbyt ciezka do zabawy w terenie,
3. Czy w ogole jest sens rozwazac kupno dominatora 650 jesli nie planuje dluzszych podrozy (chociaz kto wie)
4. Jak z serwisowaniem sprzetu czy za 3500 nie jest to porywanie sie z motyka na slonce, czy da sie kupic moto w dobrym stanie za ta kase??
Kolezanki i koledzy, ktorzy macie Dominatory, dajcie znac co i jak.
Pozdrawiam
Radek
Jestem nowy na forum, jestem z Lodzi i mysle o swoim pierwszym motorze.
Na 2 kolkach jezdze od lat, jednak na razie bez silnika. Mysle ze czas to zmienic.
Jak juz napisalem rozwazam kopno swojego pierwszego motocykla.
Chce poruszac sie w terenie, lecz mysle ze asfalty nie beda mi obce. potrzebuje w zwiazku z tym Waszej pomocy.
Na motor bede mogl przeznaczyc 3500 + 1000-1500 na naprawy i podstawowe ciuchy.
Zalezy mi na sprzecie w miare bezobslugowym do likendowych wypadow. Nie bede skakal, interesuje mnie jazda po polnych drogach, ewentualnie jakis wypad na zwirownie.
Rozwazam kupno HONDY NX250 DOMINATOR.
Moto jak na moj gust uniwersalny, ale mam watpliwosci co do jego wlasciwosci terenowych (mniejsze kola niz w full cross i mniejsze skoki zawieszen)
1. Czy tym motorem mozna jechac w miare bezstresowo po zaoranym polu? i jak sie sprawuje w lekkim terenie (lesne sciezki 0 hopek)
2. Czy wersja 650 nie jest zbyt ciezka do zabawy w terenie,
3. Czy w ogole jest sens rozwazac kupno dominatora 650 jesli nie planuje dluzszych podrozy (chociaz kto wie)
4. Jak z serwisowaniem sprzetu czy za 3500 nie jest to porywanie sie z motyka na slonce, czy da sie kupic moto w dobrym stanie za ta kase??
Kolezanki i koledzy, ktorzy macie Dominatory, dajcie znac co i jak.
Pozdrawiam
Radek
Radkila
- Radkila
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22/4/2010, 10:48
- Lokalizacja: Lodz
hmm a moze napiszes o jakie pojemnosci ci chodzi tylko 250 ? i za 3500 bedzie cieszko dostac cos dobrego heh polece ci dt 125 pewno tak jak reszta na tym forum
Derbi Senda SM | http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8
-
zarkanis96 - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 18/10/2009, 18:01
- Lokalizacja: JesteÅ›?
kasy nie masz duzo, wiec trzeba bedzie dobrze szukac zeby dobrze trafic bo padlo łatwo kupic
co do sprzetu nawet 125 w 2t i 250 w 4T i wszystko wyżej da rade wjechac prawie wszędzie ;D (nie mówie o hill climbingu xd czy kompielach blotnych ) ale pola nie pola nie bedzie problemow że moto bedzie zbyt slabe. z dominatorem nie mialem doczynienia ale bedzie dawal rade. co do 650 na poczatek moze byc nieco cieżka na ulicy bedzie to do zniesienia w terenie nie bardzo fajnie sie smiga takimi krązownikami
no i czy silowo daz rade bo to jednak troche wazy. polecalbym ci yamahe DT 125 jak kolega wyżej. co prawda 2T ale tez jest w miare bezobslugowe i bezawaryjne. albo DR 350/ ew dr 650. tez sprzety tanie i niezawodne. tylko niestety troszke droższe. ale jezeli dasz więcej i kupisz moto w dobrym stanie to nie bedziesz musial miec przygotowanej kasy na remont nawet, te sprzety są bardzo bezawaryjne


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hej
Nie upieram sie przy 250. Myslalem tak naprawde o czym spokojnym czyli 250 4t lub 125 2t. Wiadomo jak na pierwsze moto to nie chce zeby sponiewieralo, trzeba nauczuc sie jezdzic i nie zrobic sobie krzywdy. Na Yamaszce dt mialem okazje pojezdzic. Mily w uzyciu, ale wlolalbym, zeby ciagnal troche bardziej z dolu. Dopietro po zakupie motoru bede wiedzial czy bardziej mnie ciagnie w ciezki teren czy moze turystyka dlatego myslalem o czyms "uniwersalnym" typu dominator 250. I wtedy po sezonie albo 2 sprawie sobie cos bardziej sprecyzowanego.
dzieki za podpowiedzi:)
Nie upieram sie przy 250. Myslalem tak naprawde o czym spokojnym czyli 250 4t lub 125 2t. Wiadomo jak na pierwsze moto to nie chce zeby sponiewieralo, trzeba nauczuc sie jezdzic i nie zrobic sobie krzywdy. Na Yamaszce dt mialem okazje pojezdzic. Mily w uzyciu, ale wlolalbym, zeby ciagnal troche bardziej z dolu. Dopietro po zakupie motoru bede wiedzial czy bardziej mnie ciagnie w ciezki teren czy moze turystyka dlatego myslalem o czyms "uniwersalnym" typu dominator 250. I wtedy po sezonie albo 2 sprawie sobie cos bardziej sprecyzowanego.
dzieki za podpowiedzi:)
Radkila
- Radkila
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 22/4/2010, 10:48
- Lokalizacja: Lodz
no to sam sobie odpowiedziales
taki wybor bedzie dobry
taki dominator czy inne podobne sprzety bo mocowo sÄ… podobne


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
czesc
kumpel mial tm 85 inny tm 125 sprzety naprawde niezle. szkoda ze malo popularne. sa to polaczenia wielu motocykli. np ta tm 85 ma silnik od hondy cr
moze troszke inaczej wyglada ale sprzeglo skrzynia czy nawet tlok pasuja. rama to wiekszosci ktm
i co dobre to jest tu sporo tuningowych czesci. zawieszenie topowych firm. seryjnie wzmacniana kierownica, felgi excela itp itp. w hondzie ktmach yamaszkach tego nie ma :d chyba ze mozna cos dokupic
albo domowic podczas zakupu w salonie w TM wszystko jest na wyposarzeniu seryjnym. co do czesci z tym jest problem czasami. albo mozna podpasowac od innych sprzetow tak jak napsalem tlok od CRki podejdzie. ale jest 1 ciekawostka
90% sprzetow w kartingu ma silniki z TM
kumpel mial namiar chlopaka co startowal w kartingowych zawodach a czesci sciagala od dealera z wloch prosto. i od razu mu zamowil kilka drobiazgow
po niezlych cenach. jednak osobiscie bym tego nie kupil z racji ze nie ma dostepnych czesci od ręki
no i czasami z serwisem moglby byc problem. (nie wiem dlaczego ale w serwisie nie chcieli przyjac zawieszenia tylnego do regeneracji bo pochodzil od TM w innym serwisie kumpel nie powiedzial ze to zawias od TM to mu zrobili bezproblemowo:P ) także jak na moje oko lepiej doplacic i kupic cos co mozna czesciej spotkac w Polsce
chociazby z prostego wzgledu - pada ci tlok za 3 dni masz nowy w domu. tu jak cos sie sypnie czasem na czesci czekasz dlugo... ale motocykle jak najbardziej dopracowane









KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki za konkretną odpowiedź, widzę, że masz pojęcie co do motocykli offroad, pytam, bo trafiłem na tą aukcje:
http://moto.allegro.pl/item1019258383_t ... obacz.html
http://moto.allegro.pl/item1019258383_t ... obacz.html
- Rav88
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/4/2010, 12:24
moto niezly
ale kumpel mial z 95 roku i mial juz zawieszenie USD z przodu
padl mu tlok i za 2800 oddal
ale stan igielka
moto na pewno ciekawy i niespotykany :d ale ciekaw jestem ja do tego starszego modelu z czesciami
bo kumpel mial tm 85 z 01 roku wiec nie taki stary ;P a mial czasem problem z kupnem czesci
i musial kombinowac 







KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość