Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mateusz149 » 15/4/2010, 21:27

dzieki : )
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz


Postprzez KamilSiema » 16/4/2010, 13:52

Jakie cisnienie w oponach rs 50 . Na opnach nie pisze ... Ile z przodu ile z tyłu ?
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18


Postprzez KamilSiema » 16/4/2010, 13:59

Jakie cisnienie w oponach rs 50 . Na opnach nie pisze ... Ile z przodu ile z tyłu ?
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez wojtasmazi1 » 16/4/2010, 15:03

Ja przod pompowalem do ok 1.8 a tyl 2.0
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez KamilSiema » 16/4/2010, 19:01

A ktos zmienial zebatki do tej w nowej budzie apy rs 50 99' takie zeby wyciagala cos koło 100 lub powyzej :) ? Napiszcie ile leci na tym np. zestawieniu ?
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez Mateusz149 » 16/4/2010, 20:22

KamilSiema napisał(a):Jakie cisnienie w oponach rs 50 . Na opnach nie pisze ... Ile z przodu ile z tyłu ?


Z serwisówki:

Jazda w pojedynke ( tylko kierowca ):
-przód: 1,7 bar
-tył: 1,9 bar

Jazda w dwóch ( kierowca+pasażer )
-przód: 1,8 bar
-tył: 2,1 bar

Co do tych zebatek. To odradzam zmieniac z seryjnych, jesli masz 50ccm. Jak chcesz zmienic na takie zaebatki, aby wzroslo v-max to bardzo stracisz na przyspieszeniu. Wiec, zalozmy, ze bedzie jechal 105 km;h, ale bedzie sie do tej predkosci rozpedzal w 20 sekund :) Po co ?
Nie zdazysz rozwinac tej predkosc :... Masz seryjny cylinder i zebatki? Ile teraz Ci leci?

ps; Na przyszlosc edytuj post :)
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez andrzej551 » 17/4/2010, 13:34

taaa on pisał do mnie na gadu, ma dwie blokady tłumnik od gsxr i mu leci 90 aż sie popłakałem ze śmiechu
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez KamilSiema » 18/4/2010, 09:57

żle zrozumiałes mam 1 blokade na module jeszcze a wczesniej mialem od gsxrtki własnie to szła 90km/h a teraz mam leovince v6 w domku i czeka na zamontowanie i nie wiem w końcu tylko że te 90 szła tak bardziej poza miastem i chce ją troche tymi zębatkami wzmocnić i szukam itp. Co sądzicie ? Edit : Teraz mi leci 80 km/h bo mam seryjny tłumik czyli w sumie 2 blokady jeszcze mam i słyszałęm że trzeba z 11 wymieniać na 12 -13 przednią w celu odblokowania a nikt nie ma 1999 rok zeby powiedziec jakie ma zebatki i ile mu na nich leci ...
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez mariusz_777 » 18/4/2010, 11:18

na 12/47 z leo vince v6 leci mi 105 km/h
mariusz_777
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46

Postprzez KamilSiema » 18/4/2010, 12:24

Po prostej ?
Edit : Ktoś może się jeszcze wypowie tutaj lub na gadu 10290505 napisz kolego z wcześniejszego posta :)
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez Mateusz149 » 18/4/2010, 17:22

Najpierw zciagnij blokady. Odetnij zawirowacz spalin, i kup odblokowany modul. Bez tego ani rusz.
Zamiast zebatek zainwestuj w ten modul, a poczujesz roznice. Zobaczysz, potem mozesz myslec nad zebatkami.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez mariusz_777 » 19/4/2010, 13:48

tak na prostej ale ja mam yamahe tzr a w niej tez jest silik am6-ten sam co w starszych rs 50. wiadomo że elektroniczne liczniki trochę przekłamują
mariusz_777
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46

Postprzez KamilSiema » 19/4/2010, 14:19

nie da sie go odblokowac manualnie tego modulu ? Np.kabelek czy coÅ› takiego :)
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez KamilSiema » 20/4/2010, 20:05

Ile da mi ten moduł z mielocha w km/h ze sport tłumikiem leovince v6 ?
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez wojtasmazi1 » 21/4/2010, 13:29

Ze sportowym tlumikiem i odblokowanym modulem mozesz liczyc na ok 100 km/h moze troszke wiecej.

EDYTUJ posty :)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez KamilSiema » 21/4/2010, 19:33

Na tych zębatkach co teraz mam ?
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez woli10 » 21/4/2010, 21:54

Witam!

Mam taki mały ''problem'', mianowicie chodzi o to ze rska mi troche za duzo pali, tz. tak mi sie wydaje, bo na ok 5L paliwa robie ok 75-85km a wiec wychodzi +/- 6L na 100km a wiec raczej sporo jak na 50tke.. tymbardziej ze dysza w gazniku jest dosyc mała bo tylko 75!!
Z tego co wyczytałem to rs pali srednio ok 4L i to na sporo wiekszej dyszy.
A i mieszanke w gazniku mam juz maksymalnie skręconą..

A i jeszcze jedno, tz. mieszanke reguluje się tą ''srubką'' przy lince przy gazniku? No bo po pierwsze innej tam nie ma (tz oprócz tej do regulacij obrotów) a po drugie jak ją wykręce kilka obrotów to mi swiece zalewa, a wiec to raczej ta srubka, ale mimo to mam pytanie, tz jak podniesc bądz opuscic iglice, bo wkrecając/wykrecając tą srubke co napisałem wyzej z iglicą nic sie nie dzieje a na iglicy są takie jakby ''rowki'' ktore wskazują na to ze da sie iglice podniesc bądz opuscic ?

Czekam na jakies konkretne odpowiedzi ;)
Jesli cos niezbyt ''wyraznie'' wyjasnilem to mówcie to dokładniej wytłumacze..
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez Mateusz149 » 22/4/2010, 13:32

KamilSiema napisał(a):Na tych zębatkach co teraz mam ?


Czlowieku... Strasznie upierdliwy jestes :) Kazdy motorek ma inna specyfike. Wiec odblokuj ten modul, zaloz nowy wydech i sprawdz sobie v-max/. Innego sposobu nie ma.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez karpatek » 24/4/2010, 05:29

mam problem mianowicie było to tak:
jade zgórki wrzuciłem na luz i jade z jechałem z górki przycisłem starter wrzuciłem 1 ( w sumi epowinienem 2 ale zapomniałęm ) i podskoczyły strasznie obroty ..... i lipa nie chce jechaźć . jak daje starter to mi wogule iskre nie idzie tylko rozrusznik przeskakuje o 1 oczko .i tyle . z silnikiem raczej nic bo jest cały . a więć pytam was co mogło się stać ?? pozdro licze na was ... yo
karpatek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/3/2010, 17:48
Lokalizacja: bochnia

Postprzez andrzej551 » 24/4/2010, 12:55

nie oryg malowanie, dyfuzor z koncówka tłumika od wersji z 95r, włąsciciel nie pisze nic o remontac, nie wiadomo kiedy miał ten ostatni remont i własnie może paśc na ciebie gdy ja kupisz
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê