Zobacz wątek - Suzuki TS, Gaźnik!!
NAS Analytics TAG

Suzuki TS, Gaźnik!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki TS, Gaźnik!!

Postprzez suzuki_TS » 20/3/2010, 22:15

Witam,
Mam taki problem, otóż moja ts'ka ma coś takiego zę od 6 tys obrotów ostaje takiego kopa, lepiej jedzie. Chciałbym żeby ten "kop" był od 2 tys. obrotów albo wcześniej. Podejrzewam że jest to wina gardziela, ponieważ w cylindrze jest większy a gaźniku mniejszy. A i jest to 70 cm3. Czy jak bym zmienił dysze na 90 bo mam 75 to by coś dało?? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
suzuki_TS
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 7/11/2009, 22:53


Postprzez Landryss25 » 21/3/2010, 02:14

Zmień moto na 4T i najlepiej V2 jak chcesz mieć kopa z niskich obrotów. Człowieku to jest dwusuw. W nich normalną rzeczą jest że zaczynają jechać dopiero od połowy zakresu obrotów. Nic na to nie poradzisz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez michael » 21/3/2010, 09:51

Litrowy widlak będzie miał kopa od 2k rpm. Jest takie przysłowie, że z g**** tortu nie ulepisz... ;)
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez suzuki_TS » 21/3/2010, 19:11

A jak bym zmienił tą dyszę na 90 to był by mocniejszy, albo była by jakaś róznica?
suzuki_TS
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 7/11/2009, 22:53

Postprzez Landryss25 » 21/3/2010, 21:29

Na pewno by więcej palił. Ale czy osiągi się poprawią to nie jestem Ci wstanie powiedzieć bo moto różnie może zareagować na taką zmianę.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez michael » 21/3/2010, 21:54

Gaźnik ma pewien zakres regulacji mieszanki i przy pewnym rozmiarze dyszy zacznie po prostu zalewać. Możesz sprawdzić, ale turbo przyrostu mocy bym się nie spodziewał (jak silnik ma max 10KM to po co go próbować wzmacniać...).
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez suzuki_TS » 22/3/2010, 20:10

Acha, no dobra dzięki za rady.
suzuki_TS
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 7/11/2009, 22:53



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê