[skutery] Zipp Shock
rzeczywiście zipp shock jest troche slaby, ale podobno po sciagnieciu wszystkich blokad bedzie juz lepiej<br><hr>Muminek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam mam zippa shocka odblokowanego
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
i jak po odlblokowaniu ? jest zrywniejszy ? i ile jedzie najwięcej na płaskim terenie ?<br><hr>sokolllKomentatorzy napisał(a):witam mam zippa shocka odblokowanego
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
siema, tez mam tego Shocka, jest slaby na 4 biegu, mam juz 100 km najechane i max v na blokadach to 55 km/h wiecej nie pojedzie ( na dobrej prostej
)<br><hr>Filip

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zrywniejszy moze nie ale nie ma blokad w V-maxieKomentatorzy napisał(a):witam mam zippa shocka odblokowanego
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus<br>Komentatorzy napisał(a):i jak po odlblokowaniu ? jest zrywniejszy ? i ile jedzie najwięcej na płaskim terenie ?<br><hr>sokolll<br>
bo jedzie 75/80 km/h
<br><hr>adamus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
sprzedam takiego rocznik 2009 cylinder 70cm3 zarejestrowany na motorower odblokowany ledwo dotarty
jedyne rzeczy ktore trzeba zrobic to zakupic linke do prędkosciomierza wymienic tylni lewy kierunkowskaz dziala ale jest rozwalony jest to kwestra około 50 zl
do sprzedania za 2700pln
wiecej informacni pod numerem gg 2999000<br><hr>elfikone
jedyne rzeczy ktore trzeba zrobic to zakupic linke do prędkosciomierza wymienic tylni lewy kierunkowskaz dziala ale jest rozwalony jest to kwestra około 50 zl
do sprzedania za 2700pln
wiecej informacni pod numerem gg 2999000<br><hr>elfikone
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ty niewiesz co gadasz chłopie jak jest dobry simson to zaden skuter niema polotu ani zipp szhock o czym się przekonałem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br><hr>romusKomentatorzy napisał(a):Ogólnie porażka motor jest słaby ta moc 3.2km to chyba z kosmosu jest wzięta, poza tym ma za krótkie przełożenia skrzyni biegów. Gdyby go porównać do 20-sto letniego simsona to owy simson wygrał by prawie pod każdym względem jesli chodzi o trwałość, wytrzymałość czy osiągi i najważniejsze, do simsona są tanie części i łatwo jest go tuningować ;P<br><hr>tester<br>Komentatorzy napisał(a):Weź daj spokój człowieku z simsonem.
Zawsze jak jest wątek o nowych chińskich skuterach to ktoś z tym wyjeżdża.Nieraz komuś jest potrzebne jakieś tanie jeździdło z gwarancją za ok.3 tys pln i wtedy go nawracają na simsona.
Simson to min.20 letnie dziadostwo z czasów komuny(nowszy simson w PL to unikat).Nawet jak dziadek używał do kościoła to następuje zużycie materiału.Motorower ma przewidziany czas eksploatacji i po tym czasie na złom albo zajmują się nim hobbyści(a większość użytkowników chce jeździć a nie babrać się w przestarzałych maszynach:).Na dodatek cenią ten NRD-szajs jak mercedesa(gdy romet, jawka kosztują poniżej 1000pln).
Co do chińszczyzny to znajomi to mają i czasem dają dzieciom jako zabawkę.
A potem aj waj chińskie be:> ale jak widzę tych małych rzeźników to myślę że wszystko by zajeździli, a simsona w szczególności.
Wyobraź sobie, że niektórzy po zakupie skutera nie ściągają nawet blokady bo używają go tylko jako taniego środka transportu ewentualnie rekreacji w ładną pogodę,a w trasy powyżej 20 km odpalają auto.
Wyobraź też sobie że nie każdemu chce się
łazić po stodołach i garażach u naciągaczy, tracić czas i pieniądze na oglądanie złomu
a potem i tak robić remont tego cudu NRD.
Napisałem bo denerwuje mnie porównywanie produktu fabrycznie nowego z 20letnim.
A jak już używka to włochy,japonia,peugeot i nasza era (pow.2000r).<br><hr>Fan Simsona<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co ty ztym simsonem moc jest trochę większa niż w shocku z blokadą, troszkę większy moment obrotowy simson jest 25kg lżejszy a zresztą nie prównuj niemieckiego sprzętu do chińskiego wiadomo, że chińczycy nie przywiązują dużej wagi do jakosci złożenia motoroweru więc o co Ci chodzi moim zdaniem zipp jest lepszy od simsona.<br><hr>klocuKomentatorzy napisał(a):Ogólnie porażka motor jest słaby ta moc 3.2km to chyba z kosmosu jest wzięta, poza tym ma za krótkie przełożenia skrzyni biegów. Gdyby go porównać do 20-sto letniego simsona to owy simson wygrał by prawie pod każdym względem jesli chodzi o trwałość, wytrzymałość czy osiągi i najważniejsze, do simsona są tanie części i łatwo jest go tuningować ;P<br><hr>tester<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co do tego kierunkowskazu to też sie z tym miałem, w serwisie serwisant mi go usunał, ten pipczek siedzi w przerywaczu od kierunkowskazów, a przerywacz jest pod plastikami koło modułu zapłonowego gdzieś siedzi, to będzie gdzieś pod przednim schowkiem. Żeby sie dostać trzeba rozebrać boczne plastiki. Serwisant rozebrał przerywacz, znalazł piszczałkę i odciął piszczałkę (kabelki) ale na gwarancji to jako usterka i na wlasne zyczenie robią.<br><hr>FilipKomentatorzy napisał(a):ja tez mam Zipka i jestem jak narazie z niego zadowolony:) fajnie sie prowadzi malo pali i ma extra wyglad;-] jedyna wada jaka dostrzeglem to dzwiek kierunkowskazu bardzo wnerwiajacy i glosny da sie go jakos wylaczyc?????????? za motorek dalem 2.800zl i mysle ze jest wart tej ceny w 100% dla wszystkich krytykow przypominam ze jest to motorower a nie motor wiec nie oczekujcie jakis niesamowitych osiagow ale docencie tania eksploatacjepzdr<br><hr>maciek 12334<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co do tego kierunkowskazu to też sie z tym miałem, w serwisie serwisant mi go usunał, ten pipczek siedzi w przerywaczu od kierunkowskazów, a przerywacz jest pod plastikami koło modułu zapłonowego gdzieś siedzi, to będzie gdzieś pod przednim schowkiem. Żeby sie dostać trzeba rozebrać boczne plastiki. Serwisant rozebrał przerywacz, znalazł piszczałkę i odciął piszczałkę (kabelki) ale na gwarancji to jako usterka i na wlasne zyczenie robią.<br><hr>FilipKomentatorzy napisał(a):ja tez mam Zipka i jestem jak narazie z niego zadowolony:) fajnie sie prowadzi malo pali i ma extra wyglad;-] jedyna wada jaka dostrzeglem to dzwiek kierunkowskazu bardzo wnerwiajacy i glosny da sie go jakos wylaczyc?????????? za motorek dalem 2.800zl i mysle ze jest wart tej ceny w 100% dla wszystkich krytykow przypominam ze jest to motorower a nie motor wiec nie oczekujcie jakis niesamowitych osiagow ale docencie tania eksploatacjepzdr<br><hr>maciek 12334<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co do tego kierunkowskazu to też sie z tym miałem, w serwisie serwisant mi go usunał, ten pipczek siedzi w przerywaczu od kierunkowskazów, a przerywacz jest pod plastikami koło modułu zapłonowego gdzieś siedzi, to będzie gdzieś pod przednim schowkiem. Żeby sie dostać trzeba rozebrać boczne plastiki. Serwisant rozebrał przerywacz, znalazł piszczałkę i odciął piszczałkę (kabelki) ale na gwarancji to jako usterka i na wlasne zyczenie robią.<br><hr>FilipKomentatorzy napisał(a):ja tez mam Zipka i jestem jak narazie z niego zadowolony:) fajnie sie prowadzi malo pali i ma extra wyglad;-] jedyna wada jaka dostrzeglem to dzwiek kierunkowskazu bardzo wnerwiajacy i glosny da sie go jakos wylaczyc?????????? za motorek dalem 2.800zl i mysle ze jest wart tej ceny w 100% dla wszystkich krytykow przypominam ze jest to motorower a nie motor wiec nie oczekujcie jakis niesamowitych osiagow ale docencie tania eksploatacjepzdr<br><hr>maciek 12334<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
serwisant powiedział mi, że on generalnie nie ma blokad, tylko ma na wydechu stłumienie, jak się chce większych osiągów to najlepiej kupić inne dysze do gaźnika i tłumik zamienić na spotowy lub można jeszcze wymienić cylinder na większy<br><hr>FilipKomentatorzy napisał(a):witam mam zippa shocka odblokowanego
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no chyba sobie robisz jaja jak nie ma blokad ma zablokowany modół zapłonowyKomentatorzy napisał(a):witam mam zippa shocka odblokowanego
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus<br>Komentatorzy napisał(a):serwisant powiedział mi, że on generalnie nie ma blokad, tylko ma na wydechu stłumienie, jak się chce większych osiągów to najlepiej kupić inne dysze do gaźnika i tłumik zamienić na spotowy lub można jeszcze wymienić cylinder na większy<br><hr>Filip<br>
zalożylem cylinder 72cm3
<a href="http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zpy2010/kinroad+py50-+xt50+-+tuningowy+modul+zaplonowy.html" target="blank" class="link">http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zpy2010/kinroad+py50-+xt50+-+tuningowy+modul+zaplonowy.html</a>
taki modół zakupic podpiąć i sie kręci jak trza 85 na prostej
113 z gorki lecialem takiej małej
sprawdzane na gps<br><hr>elfikone
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ma blokade... po iej zdjeciu z górki brak mu miejsca na liczniku..a na prostej 75<br><hr>CALIPUMKomentatorzy napisał(a):witam mam zippa shocka odblokowanego
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus<br>Komentatorzy napisał(a):serwisant powiedział mi, że on generalnie nie ma blokad, tylko ma na wydechu stłumienie, jak się chce większych osiągów to najlepiej kupić inne dysze do gaźnika i tłumik zamienić na spotowy lub można jeszcze wymienić cylinder na większy<br><hr>Filip<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
masz racje serwisant chyba mnie w konia zrobił, bede zamawiał taki moduł odblokowany do silników 4t 50 ccm (KINROAD XT 50) sie przekonałem bo przy 55 km/h odcina mi zapłon i go zalewa, ale z dobrej góry do pójdzie 65 km/h a na prostej nie ma szans - równo 55<br><hr>FilipKomentatorzy napisał(a):witam mam zippa shocka odblokowanego
a dokładnie blokade ma tylko jedna bo zablokowany jest MODUŁ ZAPŁONOWY
trzeba kupic tylko modul odblokowany i po sprawie a ja kupilem modul zapłonowy do KINROAD SPRINTER XT 50 i SHOCK sprawuje sie swietnie
na prostej wyciagnie ok 75 km/h
<br><hr>Adamus<br>Komentatorzy napisał(a):serwisant powiedział mi, że on generalnie nie ma blokad, tylko ma na wydechu stłumienie, jak się chce większych osiągów to najlepiej kupić inne dysze do gaźnika i tłumik zamienić na spotowy lub można jeszcze wymienić cylinder na większy<br><hr>Filip<br>Komentatorzy napisał(a):no chyba sobie robisz jaja jak nie ma blokad ma zablokowany modół zapłonowy
zalożylem cylinder 72cm3
<a href="http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zpy2010/kinroad+py50-+xt50+-+tuningowy+modul+zaplonowy.html" target="blank" class="link">http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/zpy2010/kinroad+py50-+xt50+-+tuningowy+modul+zaplonowy.html</a>
taki modół zakupic podpiąć i sie kręci jak trza 85 na prostej
113 z gorki lecialem takiej małej
sprawdzane na gps<br><hr>elfikone<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siema ;] mam zipp shock(a) i bardzo dobrze sie sprawuje. Jest dynamiczny i wygodny w jeździe. wyciska nawet do 60 km/h. Wybralem ten motor bo zwykły skuter mi sie nie podobał. w tym motorze jest dużo schowków i doskonałe bajery np. spodobało mi sie ta blokada do stacyjki, długo sie menczyłem zeby to odblokowac ale to wszystko jest na kluczyk xD. oraz plastiki, nie mam do nich zadnych zastrzezen. pozdrawiam i polecam. gdyby ktos miał cos do tego motoru proszew pisac
)) <br><hr>Maniek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siema, tez mam shocka prawie rok, jak narazie sprawuje sie swietnie. Przejechalem nim prawie 3000km i nic do tej pory sie nie zepsulo. Po zdjeciu blokad lecialem nim 100km/h oczywiscie z gorki;d.<br><hr>jozin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości