Co wybrać ? Co lepsze ?
No nie wierze jakie głupie pytanie.... Jak można coś takiego zadać?? Czy ja siedze w Twojej głowie, skąd mam wiedzieć czy Cię ciągnie na bezdroża czy może tylko ulice???
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją 

-
cztery - Świeżak
- Posty: 208
- Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
Witam mam mały dylemat
co byście wybrali ??
- NSR 125 (kiepski dzwięk ale ogólnie faworyt
)
- CBR125 (troche za slabe bo dobrze wykrecony skuter jest szybszy)
- RS125 w latach 1999-2005 bo te nowe sÄ… brzydkie
które według was lepsze i dlaczego ??

- NSR 125 (kiepski dzwięk ale ogólnie faworyt

- CBR125 (troche za slabe bo dobrze wykrecony skuter jest szybszy)
- RS125 w latach 1999-2005 bo te nowe sÄ… brzydkie
które według was lepsze i dlaczego ??
- cinek.58
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/2/2010, 18:20
Ja wolę CBR bo lubie jak silniczek mruczy pod tyłkiem. I nie prawdą jest ze max tuning skutery ją objadą(chyba że z pojemnością większa niż 70cc). CBR jak na swoją moc osiąga podobno prędkości do 135-140 (zależnie od wagi kierowcy i oczywiście odblokowana).
Pomiędzy NSR, a RS wybrałbym chyba RS. Według mnie ładniejsza. Silnik ten sam więc tu nie porównuję. Części też się duużo znajdzie.
Wybór nalezy do Ciebie. Jeżeli masz kasę to wal w RS. W końcu za cos musisz ją utrzymać. Ale jeżeli nie masz zbyt dużo to lepiej weź CBR. Bezawaryjna, wcale nie taka mulasta jak o niej mówią (wiem bo jechałem i na CBR i na RS), i ma przepiękny dźwięk a do tego przy sportowym tłumiku jest fajna odcinka.
Myślę że trochę Ci pomogłem i że nie napisałem sie na marno. Pozdro
Pomiędzy NSR, a RS wybrałbym chyba RS. Według mnie ładniejsza. Silnik ten sam więc tu nie porównuję. Części też się duużo znajdzie.
Wybór nalezy do Ciebie. Jeżeli masz kasę to wal w RS. W końcu za cos musisz ją utrzymać. Ale jeżeli nie masz zbyt dużo to lepiej weź CBR. Bezawaryjna, wcale nie taka mulasta jak o niej mówią (wiem bo jechałem i na CBR i na RS), i ma przepiękny dźwięk a do tego przy sportowym tłumiku jest fajna odcinka.
Myślę że trochę Ci pomogłem i że nie napisałem sie na marno. Pozdro
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
No ja według mojego zdania wybrałbym Nsr 125, gdyż uważam, że w porównaniu do Cbr jest znacznie lepsza. Popatrzmy chociażby na ceny Cbr z 2004, 2005 roku kosztuje z 5,6 tysięcy. Natomiast Nsr z '98-2002 kosztuje mniej więcej w okolicach 5 tysięcy. Wiadomo cena zależy od sprzętu ale jednak o czymś świadczy. Uważam poza tym że Cbr jak na 125 jest bardziej wydajna niż Nsr, ale Tu musimy zadać sobie pytanie, czy potrzebujmy moto wydajniejsze praktycznie mniej spalające i tańsze w utrzymaniu, ale tylko z 15km czy Nsr która pomimo swojego wieku jest szybsza, większa choć nie idzie tutaj zapominać o remontach czy spalaniu na poziomie dwukrotnie wyższym niż Cbr. Więc radze się zastanowić i wybrać co bardziej odpowiada Twojej kieszeni, stylowi jazdy.
)

- neon93
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 23/7/2009, 22:01
ok dzięki, ostatecznie raczej kupie NSR ale są dalekie plany bo dopiero w wakacje
Wcześniej pisaliście że NSR jest drożej utrzymać i wiem że nie chodzi tu głównie o paliwo, co takiego trzeba cyklicznie wymeniać w takich dwusuwach ??
Mam jeszcze jedno pytanie, na co mam patrzeć głównie przy kupnie ?? Bo kilka razy się już przejechałem na ładnym wyglądzie i pytam o szczegóły

Wcześniej pisaliście że NSR jest drożej utrzymać i wiem że nie chodzi tu głównie o paliwo, co takiego trzeba cyklicznie wymeniać w takich dwusuwach ??
Mam jeszcze jedno pytanie, na co mam patrzeć głównie przy kupnie ?? Bo kilka razy się już przejechałem na ładnym wyglądzie i pytam o szczegóły

- cinek.58
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 28/2/2010, 18:20
Więc jeśli wybór trafił na Nsr, to musisz się liczyć, z tym że co sezon lub dwa, trzeba wymienić tłok. Jest to w konstrukcji 2t bardzo ważne. No wiadomo spalanie benzyny i olej, który trzeba lać do dozownika.
Przy kupnie najlepiej prosić jak były jakieś wymiany o ich udukomentowanie. Wiadomo numery w papierach sprawdzić to podstawa, ale jeśli kupujesz Nsr to najlepiej w oryginalnym malowaniu, gdyż jest bardziej prawdopodobne, że Nsr nie była po szlifie, chociaż pewności nigdy nie ma. Najlepiej sprawdzić też kompresje w cylindrze, inaczej możesz długo nie pojeździć. Ogólnie czy moto jedzie prosto - nie zostawia 2 śladów.
Przy kupnie najlepiej prosić jak były jakieś wymiany o ich udukomentowanie. Wiadomo numery w papierach sprawdzić to podstawa, ale jeśli kupujesz Nsr to najlepiej w oryginalnym malowaniu, gdyż jest bardziej prawdopodobne, że Nsr nie była po szlifie, chociaż pewności nigdy nie ma. Najlepiej sprawdzić też kompresje w cylindrze, inaczej możesz długo nie pojeździć. Ogólnie czy moto jedzie prosto - nie zostawia 2 śladów.
- neon93
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 23/7/2009, 22:01
neon93 weź skończ gadać głupoty. W NSR tłok co sezon lub 2? Jeśli ktoś jeździ bardzo dużo to może i tak ale przy normalnym użytkowaniu nie ma opcji. Co sezon to wymienia się w dużo bardziej wysilonych sprzętach wyczynowych. NSR między remontami robi spokojnie 25-30tyś km. A mało kto kupujący takie moto zrobi tyle przez 2 lata.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Spoko xD Może i tak ale wiesz lepiej robić częściej niż potem mają pierścienie dzwonić. A z własnego doświadczenia wiem, że jeśli ktoś jeździ cały sezon praktycznie dzień w dzień to raz na 2 może 3 sezony remoncik pewny ;P
- neon93
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 23/7/2009, 22:01
Witam ;d
Zrobilem prawo jazdy kat. A1 i czas na zmiane motocykla
Do tej pory smigalem Aprilia Rs 50.
Mierze 184 cm i waze 84 kg. Zastanawiam sie nad kupnem RS 125, NSR 125 i Cagivy Planet/Raptor. Ogolnie bardziej jestem przychylny do Aprilii, poniewaz takowa juz jezdzilem. Super sprzet ale bardzo podobny do mniejszej wersji ( wygladem oczywiscie )- to jest ten minus. Bo praktycznie roznice sa nie widoczne...
Zalezy mi na osiagach i nie zawodnosci/ awaryjnosc.
Co myslicie ?
Zrobilem prawo jazdy kat. A1 i czas na zmiane motocykla

Mierze 184 cm i waze 84 kg. Zastanawiam sie nad kupnem RS 125, NSR 125 i Cagivy Planet/Raptor. Ogolnie bardziej jestem przychylny do Aprilii, poniewaz takowa juz jezdzilem. Super sprzet ale bardzo podobny do mniejszej wersji ( wygladem oczywiscie )- to jest ten minus. Bo praktycznie roznice sa nie widoczne...
Zalezy mi na osiagach i nie zawodnosci/ awaryjnosc.
Co myslicie ?

Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
osiagni napewno ma najlepsze cagiva bo ma naj silnik (najmocniejszy i najszybciec bedzie tłok do wymiany
NSR i RS to mniej wiecej tej samej klasy motorki
NSR i RS to mniej wiecej tej samej klasy motorki
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Hehe, ale ta Cagiva, ktora mi sie podoba, nie ma nawet owiewki, wiec watpie, ze przekrocze na niej 140 km;'h, bo sam opor wiatru na to nie pozwala. Co do NSR i RS, to mi sie wydaje, ze sie troche roznia
Honda wydaje sie spokojniejsza. Slyszalem tez, ze wolniejsza od Rs',ki

Honda wydaje sie spokojniejsza. Slyszalem tez, ze wolniejsza od Rs',ki
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
to czy szybsz i wolniejsza to zalezy tylko mniej wiecej od zebatek i przelozenia w skrzynii
aprilie o ile sie nie myle sa drozsze od hondy
aprilie o ile sie nie myle sa drozsze od hondy
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Bo tak jest. Ale NSR tylko starsze roczniki
Bo chyba do 2001 roku prod. ... Chyba zdecyduje sie na Aprilie. 


Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Owiewka/owiewki nie ma/maja dużego znaczenia co do prędkości ale na komfort jazdy duże
Sam jeżdżę Cagivą i powiem tak jeżeli cię na nią stać to bierz Cagive tylko ostrzegam dużo pali czyli dużo pieniędzy przeleci przez gaźnik a mało tego jak zadzwonisz do serwisu to wszystkie części są w euro i są kosmiczne
Pozdrawiam 



rico63
Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
-
rico63 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
- Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle
hehe, rozumiem. Jechalem na Suzuki Bandicie 600. I uwiez, przy 150 km;h wiatr tak wieje, ze naprawde ciezko sie bardziej rozpedzic
Na sile da rade, ale nie jest to za wygodne tak jak piszesz 


Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości