cbr 600 F4i sport, za wysokie obroty
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
a najlepiej zrob fotke jak mozesz limak14 i pokaz to pokretlo na zdjeciu, mozesz wyslac na moj mail boncki32@wp.pl
- boncki
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
- Lokalizacja: Pruszcz Gd
Już poszło. Daj znać czy zrozumiałeś rysunek.
Pzdr
Pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Nie ma za co.
Służę pomocą jeżeli chodzi o F4i i inne...
Pzdr
Służę pomocą jeżeli chodzi o F4i i inne...
Pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Nooo K&N tak się ceni, wszędzie są takie ceny, sam też tyle płaciłem, może jakieś zamienniki z HIFLO są tańcze.
"Prosta droga jest dla szybkich motorów, droga z zakrętami jest dla szybkich kierowców ..."
---
F4i Sport 02r. <-

---
F4i Sport 02r. <-

- fox|
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 5/5/2009, 09:02
- Lokalizacja: Åšwidnica
Nie ma zamienników do F4i. Jak kupowałem moto i później sobie sprawdziłem to byłem w szoku, że w tak w miarę popularnym modelu nie ma zamiennika filtra powietrza.
Także kolego pozostaje tylko K&N albo oryginał. W sumie bez sportowego kolektora+końcówka, PC itp chyba założyłbym oryginał. Bo po co sportowy filtr jak reszta pozostała bez zmian.
Więc karolu kup sobie w Moto-GP oryginał albo K&N-a.Sprowadzamy części do Hondy więc nie będzie z tym problemu.
Jeszcze może takowy filtr produkować BMC ale cena będzie większa niż w K&N-ie.
Także kolego pozostaje tylko K&N albo oryginał. W sumie bez sportowego kolektora+końcówka, PC itp chyba założyłbym oryginał. Bo po co sportowy filtr jak reszta pozostała bez zmian.
Więc karolu kup sobie w Moto-GP oryginał albo K&N-a.Sprowadzamy części do Hondy więc nie będzie z tym problemu.
Jeszcze może takowy filtr produkować BMC ale cena będzie większa niż w K&N-ie.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
tez sie dowiadywalem i tylko orginalny filtr dostepny albo K&N, kumpel prowadzi taka sprzedaz czesci motocyklowych i mowi ze u niego dostepne tylko K&N, ogolnie az sie niechce wierzyc bo to popularny model moto a tu d... takie rzeczy
A wracajac do sprawy regulacji moich obrotow to znalazlem wczoraj srube i elegancko za pomoca dwoch palcow
wyregulowalem na 1050obr/min tak mniej wiecej. Mam tak zostawic czy jeszcze nizej skrecic? I moje drugie pytanie, czy jest cos takiego jak filtr paliwa w F4i? Bo jak zdjelem bak ostatnio to nie zauwazylem


- boncki
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
- Lokalizacja: Pruszcz Gd
Wolne obroty podkręciłbym do ok 1200rpm. Najlepiej jest ściągnąć serwisówkę bo tam jest wszystko opisane (albo manuala).
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Wystarczy trochę poszukać i na forum masz coś takiego :
viewtopic.php?t=5877
viewtopic.php?t=5877
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości