cbr 600 F4i sport, za wysokie obroty
			Posty: 39
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
a najlepiej zrob fotke jak mozesz limak14 i pokaz to pokretlo na zdjeciu, mozesz wyslac na moj mail boncki32@wp.pl
				
			- boncki
 - Świeżak
 - Posty: 24
 - Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
 - Lokalizacja: Pruszcz Gd
 
Już poszło. Daj znać czy zrozumiałeś rysunek.
Pzdr
				Pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
Nie ma za co.
Służę pomocą jeżeli chodzi o F4i i inne...
Pzdr
				Służę pomocą jeżeli chodzi o F4i i inne...
Pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
Nooo K&N tak się ceni, wszędzie są takie ceny, sam też tyle płaciłem, może jakieś zamienniki z HIFLO są tańcze.
				"Prosta droga jest dla szybkich motorów, droga z zakrętami jest dla szybkich kierowców ..."
---
F4i Sport 02r. <-

			---
F4i Sport 02r. <-

- fox|
 - Świeżak
 - Posty: 107
 - Dołączył(a): 5/5/2009, 09:02
 - Lokalizacja: Åšwidnica
 
Nie ma zamienników do F4i. Jak kupowałem moto i później sobie sprawdziłem to byłem w szoku, że w tak w miarę popularnym modelu nie ma zamiennika filtra powietrza.
Także kolego pozostaje tylko K&N albo oryginał. W sumie bez sportowego kolektora+końcówka, PC itp chyba założyłbym oryginał. Bo po co sportowy filtr jak reszta pozostała bez zmian.
Więc karolu kup sobie w Moto-GP oryginał albo K&N-a.Sprowadzamy części do Hondy więc nie będzie z tym problemu.
Jeszcze może takowy filtr produkować BMC ale cena będzie większa niż w K&N-ie.
				Także kolego pozostaje tylko K&N albo oryginał. W sumie bez sportowego kolektora+końcówka, PC itp chyba założyłbym oryginał. Bo po co sportowy filtr jak reszta pozostała bez zmian.
Więc karolu kup sobie w Moto-GP oryginał albo K&N-a.Sprowadzamy części do Hondy więc nie będzie z tym problemu.
Jeszcze może takowy filtr produkować BMC ale cena będzie większa niż w K&N-ie.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
tez sie dowiadywalem i tylko orginalny filtr dostepny albo K&N, kumpel prowadzi taka sprzedaz czesci motocyklowych i mowi ze u niego dostepne tylko K&N, ogolnie az sie niechce wierzyc bo to popularny model moto a tu d... takie rzeczy 
 A wracajac do sprawy regulacji moich obrotow to znalazlem wczoraj srube i elegancko za pomoca dwoch palcow 
 wyregulowalem na 1050obr/min tak mniej wiecej. Mam tak zostawic czy jeszcze nizej skrecic? I moje drugie pytanie, czy jest cos takiego jak filtr paliwa w F4i? Bo jak zdjelem bak ostatnio to nie zauwazylem
				
			- boncki
 - Świeżak
 - Posty: 24
 - Dołączył(a): 17/2/2010, 13:24
 - Lokalizacja: Pruszcz Gd
 
Wolne obroty podkręciłbym do ok 1200rpm. Najlepiej jest ściągnąć serwisówkę bo tam jest wszystko opisane (albo manuala).
				http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
Wystarczy trochę poszukać i na forum masz coś takiego :
viewtopic.php?t=5877
				viewtopic.php?t=5877
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
			Posty: 39
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości