Zobacz wątek - CBR 900 RR czy CBR F3 - który lepszy do stuntu?
NAS Analytics TAG

CBR 900 RR czy CBR F3 - który lepszy do stuntu?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

CBR 900 RR czy CBR F3 - który lepszy do stuntu?

Postprzez raxit » 14/2/2010, 13:44

Który z tych dwóch wymienionych lepiej nadaje się do stuntu? Nie ukrywam, że wolałbym 900RR bo kilka 600-tek w swoim życiu już wymęczyłem i chciałbym jakiś mocniejszy sprzęt, ale nie wiem czy nie jest za ciężki/za mało odporny na katowanie. Z tego co zauważyłem większość do stuntu wykorzystuje albo: w wersji dla ubogich F2/F3 albo dla bardziej majętnych F4i/636, mało kto za to używa do tego celu 900-tek. Dlaczego? Nie nadają się?
raxit
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/2/2010, 13:37


Postprzez wojtek1303 » 14/2/2010, 14:19

900 rr kiedys bylo podstawa do stuntu. Teras lataja na wtryskowych 600 bo sa lzejsze od np. 929. A poza ty np. 636 jest technologicznie juz za 929 954 :) jak zrobisz przegrod i odwrocisz smok to prawie wszystko bedzie katoodporne :P poczytaj sobie na stuntpoland.com
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw


Postprzez Konio » 14/2/2010, 18:56

w 900rr nie trzeba ponoc nawet odwracac smoka ani robic przegrody tylko wystarczy litr ponad stan zalac. A czemu lataja na 600? Bo sa lzejsze i latwiej na nich robic glupoty? I ceny paliwa oraz czesci :lol:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez dambandit » 14/2/2010, 19:31

Konio napisał(a):w 900rr nie trzeba ponoc nawet odwracac smoka ani robic przegrody tylko wystarczy litr ponad stan zalac. A czemu lataja na 600? Bo sa lzejsze i latwiej na nich robic glupoty? I ceny paliwa oraz czesci :lol:


Tak konio ty to jesteś najbardziej kompetentną osobą na forum by wypowiadać się w temacie stuntu .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Warsaw Stunt Squad » 14/2/2010, 20:14

nie zapominajcie o ernim z stc on jakos dawał rade na 900rr.Pozatym zależy jak jestes zbudowany(gruby czy chudy) bo mój kolega praktycznie anorektyk nie dawał rady na 900 i przesiadł sie na nsr:P 636 jest dużo bardziej zaawansowana technologicznie i jest lżejsza i poręczniejsza od f4 także myśle że era wykorzystywania cbr900rr do stuntóf dobiega końca ;)
Hajka juz stoi :D
Avatar użytkownika
Warsaw Stunt Squad
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
Lokalizacja: Warszawa, WW

Postprzez miki1406 » 14/2/2010, 20:18

900rr... Na fabrycznych zembatkach można zaliczyć łatwo plecy... Tak jak mojej panny wujek :
http://www.youtube.com/watch?v=72y7JH4J76Y (otwórz link)

F3'ka choć bardziej toporna do serwisowania to na gumę miękko i przyjemnie wchodzi nawet bez machania napędem... Można pokusić się o stwierdzenie, że "Sama idzie na gume"...

SC28/SC33 może zaskoczyć... Mam kumpla który lata na gumie F3ką, F4i, 600RR, R1, a śmigając 900rr nie jest w staniue jej ogarnąć i mówi, że to się do gumy nie nadaje... A jest kolo dobry w te klocki
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Konio » 14/2/2010, 20:45

dambandit napisał(a):
Konio napisał(a):w 900rr nie trzeba ponoc nawet odwracac smoka ani robic przegrody tylko wystarczy litr ponad stan zalac. A czemu lataja na 600? Bo sa lzejsze i latwiej na nich robic glupoty? I ceny paliwa oraz czesci :lol:


Tak konio ty to jesteś najbardziej kompetentną osobą na forum by wypowiadać się w temacie stuntu .


Jak bys czytal ze zrozumieniem to bys zauwazyl ze napisalem "ponoc" i w zdaniu ze jest lekka i latwiej na niej glupoty robic umiescilem na koncu znak zapytania (o takie cos "?") :twisted:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez wojtek1303 » 14/2/2010, 21:50

Prawde mowiac zalezy jakie piony sie osiaga i jak sie lata. do wolnej to napewno przegroda obowiazkowa i smok bo inaczej w pelnym pionie splynie caly olej i panewke szlak trafi.

Co do filmu to doskonale obrazuje nieumiejetne gumowanie. przy tak szybkiej gumie nie trudno o plecy. Logiczne chyba ze jak lecisz na wolnej to masz lepsza kontrole nad sprzetem. :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez dambandit » 14/2/2010, 22:15

ponoć

Czyli sam przyznajesz że nie masz pojęcia o czym mówisz . Byle tylko pospamować i mieć kolejnego posta na liczniku .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Konio » 14/2/2010, 22:20

mowilem juz ze licznik mi wisi i mozna usunac moje konto zrobie nowe i niech administracja da mi 8 warnow za nic i bedzie git wiec daj sobie siana juz z tym licznikiem. Pisalem o odwracaniu smoka bo czytalem o tym sporo na SP oraz na forum Bladego i nawet kiedys z ziomkiem z forum thundercata ktory ma bladego w psie tez sie zgadalem wiec jak tyle osob cos pisze to widocznie tak jest. Fakt jest to wiedza od innych ale to wiedza mechaniczna a nie uczenie ludzi trikow mimo ze samemu nie ma sie o nich pojecia...


PEACE 8)
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez maciek1985 » 14/2/2010, 23:04

wojtek1303 napisał(a):900 rr kiedys bylo podstawa do stuntu. Teras lataja na wtryskowych 600 bo sa lzejsze od np. 929. A poza ty np. 636 jest technologicznie juz za 929 954 :) jak zrobisz przegrod i odwrocisz smok to prawie wszystko bedzie katoodporne :P poczytaj sobie na stuntpoland.com


Nie chcę się kłucić ale co chciałeś powiedzieć że 636 (np z 2003r dajmy na to bo nic nie wyszczególniłeś rocznika) jest technologicznie lepsza od 954?

Kiedyś w miesięczniku ŚM czytałem tekst o Gixie 600 k4 i pan redaktor napisał coś w stylu "nowy Gixer 600 k4 jest gotowy stawić czoła 954 i ją pokonać" taaaa gdzie chyba na torze pełnym zakrętów.
Mój kumpel ma właśnie k4 600 i ostatnio trochę polataliśmy i na normalnej publicznej drodze nie ma żadnych szans z 954. Nie mam dowodów na to co mówię ale jak będę miał kaskę to kupię kamerę taką do zamocowania na kasku to nagram film.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez wojtek1303 » 15/2/2010, 00:16

Nie mialem na mysli osiagow bo litro od 600 to przepasc :) Wiesz 636 03 powstalo pozniej niz 954 wiec jak dla mnie jest juz krok dalej niz 954. I chyba ciezko sie z tym nie zgodzic. :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez maciek1985 » 15/2/2010, 00:45

wojtek1303 napisał(a):Nie mialem na mysli osiagow bo litro od 600 to przepasc :) Wiesz 636 03 powstalo pozniej niz 954 wiec jak dla mnie jest juz krok dalej niz 954. I chyba ciezko sie z tym nie zgodzic. :)


Zgadzam się że 636 nowsza konstrukcja, tylko ja nawiązuje do tego co piszą redaktorzy motoryzacyjni. Tylko zauważyłem i tak wsród redaktorów motoryzacyjnych w Polsce dyskryminacje marki Kawasaki dlaczego???
Kiedyś czytałem test w czasopiśmie "Motocykl" było porównanie jak co roku w tej gazecie motocykli klasy 1000. I jakiś Polski redaktor napisał że zwycięzcą w 2006r w klasie 1000 został Gixer 1000 K5 mimo że to nie była najświeższa technologia. W czasopiśmie Fast Bike było też zestawienie 1000 z 2006 roku i wygrało Kawasaki zx10r czyli najnowsza konstrukcja wtedy. W sezonie 2008 wygrał Fajer.
W sezonie 2009 mimo że Yamaha wypuściła nową R1 to dziwnym trafem wygrała Honda CBR1000RR. Już daje się zauważyć że coś przestali redaktorzy w Polsce faworyzować Gixerki na rzecz Hondy.

Mi osobiście to rzygać na wypociny typu jak wcześniej napisałem że Gixer 600 k4 wydyma 954.
Podobnie jak tu na stronie Ścigacza gdzie jest opisany 954 i tekst "W pogoni za litrami" ok 46 ccm mniej pojemności niż np ma R1. Ma to na pewno znaczenie na torze gdzie każdy koń i niutonometr momentu sie liczy... tylko że jak dla mnie co jeżdzić będę po Polskich dziurawych drogach w śród kolein do pracy i czasem z kumplami trochę polatam to mnie wali ta różnica 46 ccm pojemności bo ja nie będę "gonił litrów"
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez wikples » 15/2/2010, 00:59

maciek1985 napisał(a):W sezonie 2009 mimo że Yamaha wypuściła nową R1 to dziwnym trafem wygrała Honda CBR1000RR. Już daje się zauważyć że coś przestali redaktorzy w Polsce faworyzować Gixerki na rzecz Hondy.


a to nie dlatego, że CBR jest jedynym sportem z ABS'em? (i to ponoć, super działającym)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez miki1406 » 15/2/2010, 08:49

wojtek1303 napisał(a):Prawde mowiac zalezy jakie piony sie osiaga i jak sie lata. do wolnej to napewno przegroda obowiazkowa i smok bo inaczej w pelnym pionie splynie caly olej i panewke szlak trafi.

Co do filmu to doskonale obrazuje nieumiejetne gumowanie. przy tak szybkiej gumie nie trudno o plecy. Logiczne chyba ze jak lecisz na wolnej to masz lepsza kontrole nad sprzetem. :)


Właśnie... A na zembatkach na prędkość wolna guma to hmm... nie do zrobienia... Głupie powiększenie zębatki i nie dość że zmniejszymy prędkość przy obrotach sprzyjających gumie, to jeszcze dodamy rypnięcia :lol:
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Szafa » 15/2/2010, 20:21

W F2/F3 też nie trzeba odwracać smoka.

Bierz 600 bo łatwiej ogarniesz podstawy.
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez Konio » 15/2/2010, 20:43

Czyli cos racji mialem :P

btw za ile mozna by wyrwac jakas f1/ albo f2 bez papierow przerobiona na psa?
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez wojtek1303 » 16/2/2010, 00:34

Szafa a dlaczego niby nie trzeba odwracac smoka?? przy wolnej i pelnym pionie po dluzszej gumie to z pewnoscia obroci sie panewa. szczegolnie jak poza balansem latasz. zawsze bezpieczniej przeggrode i smoczek w druga manie :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Pisiu » 16/2/2010, 14:21

wojtek1303 napisał(a):Szafa a dlaczego niby nie trzeba odwracac smoka?? przy wolnej i pelnym pionie po dluzszej gumie to z pewnoscia obroci sie panewa. szczegolnie jak poza balansem latasz. zawsze bezpieczniej przeggrode i smoczek w druga manie :)


Ja z szafą tak latam i nic się nie dzieje.Mam tyllko litr oleju więcej od 2 lat i jakoś silnik smiga jak zawsze? więc chyba wiemy lepiej ;P akurat w tych sprzętach smarowania nie trzeba ruszać..
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez wojtek1303 » 16/2/2010, 14:56

Nie do konca jestem tego zdania no ale ok. ja w swojej mam przegrode i mam wyje ..bane :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê