CBR 900 RR czy CBR F3 - który lepszy do stuntu?
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
CBR 900 RR czy CBR F3 - który lepszy do stuntu?
Który z tych dwóch wymienionych lepiej nadaje się do stuntu? Nie ukrywam, że wolałbym 900RR bo kilka 600-tek w swoim życiu już wymęczyłem i chciałbym jakiś mocniejszy sprzęt, ale nie wiem czy nie jest za ciężki/za mało odporny na katowanie. Z tego co zauważyłem większość do stuntu wykorzystuje albo: w wersji dla ubogich F2/F3 albo dla bardziej majętnych F4i/636, mało kto za to używa do tego celu 900-tek. Dlaczego? Nie nadają się?
- raxit
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/2/2010, 13:37
900 rr kiedys bylo podstawa do stuntu. Teras lataja na wtryskowych 600 bo sa lzejsze od np. 929. A poza ty np. 636 jest technologicznie juz za 929 954
jak zrobisz przegrod i odwrocisz smok to prawie wszystko bedzie katoodporne
poczytaj sobie na stuntpoland.com


Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
w 900rr nie trzeba ponoc nawet odwracac smoka ani robic przegrody tylko wystarczy litr ponad stan zalac. A czemu lataja na 600? Bo sa lzejsze i latwiej na nich robic glupoty? I ceny paliwa oraz czesci 

Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Konio napisał(a):w 900rr nie trzeba ponoc nawet odwracac smoka ani robic przegrody tylko wystarczy litr ponad stan zalac. A czemu lataja na 600? Bo sa lzejsze i latwiej na nich robic glupoty? I ceny paliwa oraz czesci
Tak konio ty to jesteś najbardziej kompetentną osobą na forum by wypowiadać się w temacie stuntu .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
nie zapominajcie o ernim z stc on jakos dawał rade na 900rr.Pozatym zależy jak jestes zbudowany(gruby czy chudy) bo mój kolega praktycznie anorektyk nie dawał rady na 900 i przesiadł sie na nsr:P 636 jest dużo bardziej zaawansowana technologicznie i jest lżejsza i poręczniejsza od f4 także myśle że era wykorzystywania cbr900rr do stuntóf dobiega końca 

Hajka juz stoi 

-
Warsaw Stunt Squad - Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
- Lokalizacja: Warszawa, WW
900rr... Na fabrycznych zembatkach można zaliczyć łatwo plecy... Tak jak mojej panny wujek :
http://www.youtube.com/watch?v=72y7JH4J76Y (otwórz link)
F3'ka choć bardziej toporna do serwisowania to na gumę miękko i przyjemnie wchodzi nawet bez machania napędem... Można pokusić się o stwierdzenie, że "Sama idzie na gume"...
SC28/SC33 może zaskoczyć... Mam kumpla który lata na gumie F3ką, F4i, 600RR, R1, a śmigając 900rr nie jest w staniue jej ogarnąć i mówi, że to się do gumy nie nadaje... A jest kolo dobry w te klocki
http://www.youtube.com/watch?v=72y7JH4J76Y (otwórz link)
F3'ka choć bardziej toporna do serwisowania to na gumę miękko i przyjemnie wchodzi nawet bez machania napędem... Można pokusić się o stwierdzenie, że "Sama idzie na gume"...
SC28/SC33 może zaskoczyć... Mam kumpla który lata na gumie F3ką, F4i, 600RR, R1, a śmigając 900rr nie jest w staniue jej ogarnąć i mówi, że to się do gumy nie nadaje... A jest kolo dobry w te klocki
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
dambandit napisał(a):Konio napisał(a):w 900rr nie trzeba ponoc nawet odwracac smoka ani robic przegrody tylko wystarczy litr ponad stan zalac. A czemu lataja na 600? Bo sa lzejsze i latwiej na nich robic glupoty? I ceny paliwa oraz czesci
Tak konio ty to jesteś najbardziej kompetentną osobą na forum by wypowiadać się w temacie stuntu .
Jak bys czytal ze zrozumieniem to bys zauwazyl ze napisalem "ponoc" i w zdaniu ze jest lekka i latwiej na niej glupoty robic umiescilem na koncu znak zapytania (o takie cos "?")

Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Prawde mowiac zalezy jakie piony sie osiaga i jak sie lata. do wolnej to napewno przegroda obowiazkowa i smok bo inaczej w pelnym pionie splynie caly olej i panewke szlak trafi.
Co do filmu to doskonale obrazuje nieumiejetne gumowanie. przy tak szybkiej gumie nie trudno o plecy. Logiczne chyba ze jak lecisz na wolnej to masz lepsza kontrole nad sprzetem.
Co do filmu to doskonale obrazuje nieumiejetne gumowanie. przy tak szybkiej gumie nie trudno o plecy. Logiczne chyba ze jak lecisz na wolnej to masz lepsza kontrole nad sprzetem.

Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
mowilem juz ze licznik mi wisi i mozna usunac moje konto zrobie nowe i niech administracja da mi 8 warnow za nic i bedzie git wiec daj sobie siana juz z tym licznikiem. Pisalem o odwracaniu smoka bo czytalem o tym sporo na SP oraz na forum Bladego i nawet kiedys z ziomkiem z forum thundercata ktory ma bladego w psie tez sie zgadalem wiec jak tyle osob cos pisze to widocznie tak jest. Fakt jest to wiedza od innych ale to wiedza mechaniczna a nie uczenie ludzi trikow mimo ze samemu nie ma sie o nich pojecia...
PEACE
PEACE

Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
wojtek1303 napisał(a):900 rr kiedys bylo podstawa do stuntu. Teras lataja na wtryskowych 600 bo sa lzejsze od np. 929. A poza ty np. 636 jest technologicznie juz za 929 954jak zrobisz przegrod i odwrocisz smok to prawie wszystko bedzie katoodporne
poczytaj sobie na stuntpoland.com
Nie chcę się kłucić ale co chciałeś powiedzieć że 636 (np z 2003r dajmy na to bo nic nie wyszczególniłeś rocznika) jest technologicznie lepsza od 954?
Kiedyś w miesięczniku ŚM czytałem tekst o Gixie 600 k4 i pan redaktor napisał coś w stylu "nowy Gixer 600 k4 jest gotowy stawić czoła 954 i ją pokonać" taaaa gdzie chyba na torze pełnym zakrętów.
Mój kumpel ma właśnie k4 600 i ostatnio trochę polataliśmy i na normalnej publicznej drodze nie ma żadnych szans z 954. Nie mam dowodów na to co mówię ale jak będę miał kaskę to kupię kamerę taką do zamocowania na kasku to nagram film.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
Nie mialem na mysli osiagow bo litro od 600 to przepasc
Wiesz 636 03 powstalo pozniej niz 954 wiec jak dla mnie jest juz krok dalej niz 954. I chyba ciezko sie z tym nie zgodzic. 


Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
wojtek1303 napisał(a):Nie mialem na mysli osiagow bo litro od 600 to przepascWiesz 636 03 powstalo pozniej niz 954 wiec jak dla mnie jest juz krok dalej niz 954. I chyba ciezko sie z tym nie zgodzic.
Zgadzam się że 636 nowsza konstrukcja, tylko ja nawiązuje do tego co piszą redaktorzy motoryzacyjni. Tylko zauważyłem i tak wsród redaktorów motoryzacyjnych w Polsce dyskryminacje marki Kawasaki dlaczego???
Kiedyś czytałem test w czasopiśmie "Motocykl" było porównanie jak co roku w tej gazecie motocykli klasy 1000. I jakiś Polski redaktor napisał że zwycięzcą w 2006r w klasie 1000 został Gixer 1000 K5 mimo że to nie była najświeższa technologia. W czasopiśmie Fast Bike było też zestawienie 1000 z 2006 roku i wygrało Kawasaki zx10r czyli najnowsza konstrukcja wtedy. W sezonie 2008 wygrał Fajer.
W sezonie 2009 mimo że Yamaha wypuściła nową R1 to dziwnym trafem wygrała Honda CBR1000RR. Już daje się zauważyć że coś przestali redaktorzy w Polsce faworyzować Gixerki na rzecz Hondy.
Mi osobiście to rzygać na wypociny typu jak wcześniej napisałem że Gixer 600 k4 wydyma 954.
Podobnie jak tu na stronie Ścigacza gdzie jest opisany 954 i tekst "W pogoni za litrami" ok 46 ccm mniej pojemności niż np ma R1. Ma to na pewno znaczenie na torze gdzie każdy koń i niutonometr momentu sie liczy... tylko że jak dla mnie co jeżdzić będę po Polskich dziurawych drogach w śród kolein do pracy i czasem z kumplami trochę polatam to mnie wali ta różnica 46 ccm pojemności bo ja nie będę "gonił litrów"
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
maciek1985 napisał(a):W sezonie 2009 mimo że Yamaha wypuściła nową R1 to dziwnym trafem wygrała Honda CBR1000RR. Już daje się zauważyć że coś przestali redaktorzy w Polsce faworyzować Gixerki na rzecz Hondy.
a to nie dlatego, że CBR jest jedynym sportem z ABS'em? (i to ponoć, super działającym)
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
wojtek1303 napisał(a):Prawde mowiac zalezy jakie piony sie osiaga i jak sie lata. do wolnej to napewno przegroda obowiazkowa i smok bo inaczej w pelnym pionie splynie caly olej i panewke szlak trafi.
Co do filmu to doskonale obrazuje nieumiejetne gumowanie. przy tak szybkiej gumie nie trudno o plecy. Logiczne chyba ze jak lecisz na wolnej to masz lepsza kontrole nad sprzetem.
Właśnie... A na zembatkach na prędkość wolna guma to hmm... nie do zrobienia... Głupie powiększenie zębatki i nie dość że zmniejszymy prędkość przy obrotach sprzyjających gumie, to jeszcze dodamy rypnięcia

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Szafa a dlaczego niby nie trzeba odwracac smoka?? przy wolnej i pelnym pionie po dluzszej gumie to z pewnoscia obroci sie panewa. szczegolnie jak poza balansem latasz. zawsze bezpieczniej przeggrode i smoczek w druga manie 

Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
wojtek1303 napisał(a):Szafa a dlaczego niby nie trzeba odwracac smoka?? przy wolnej i pelnym pionie po dluzszej gumie to z pewnoscia obroci sie panewa. szczegolnie jak poza balansem latasz. zawsze bezpieczniej przeggrode i smoczek w druga manie
Ja z szafą tak latam i nic się nie dzieje.Mam tyllko litr oleju więcej od 2 lat i jakoś silnik smiga jak zawsze? więc chyba wiemy lepiej ;P akurat w tych sprzętach smarowania nie trzeba ruszać..
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Nie do konca jestem tego zdania no ale ok. ja w swojej mam przegrode i mam wyje ..bane 

Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości