Zobacz wątek - xjr 1300 czy gsx 1400??
NAS Analytics TAG

xjr 1300 czy gsx 1400??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez polsky » 28/1/2007, 00:59

GSX ma wiekszy moment i mniej pali (podobno)
Poprostu rozmawialem z wieloma wlascicielami GSX i kazdy odnosnie spalania mowil to samo.
Obydwa sa sliczne i wielkie.
Przy czym GSX wydaje sie byc gigantem...
Po zmianie tlumika na sportowy,dosc sporo mu przybywa :)
A i w serii (126Nm) to 'palacz gum'
Wolal bym kupic GSXa,bo ma wtrysk i wiekszy moment,jak i mniejsze spalanie.

Jest jeszcze opcja ZRX (kawa)...
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
polsky
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 582
Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08

Postprzez hefron » 28/1/2007, 09:41

Dla mnie GSX jest cudowny. Nawet nie ma dyskusji, który jest fajniejszy. Do tego to śliczne malowanie typowe dla Suzuki - miodzio! Pożeracz asfaltu mimo, że czoper :)
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez sopel » 28/1/2007, 12:08

nie wypowiemsie na temat gsx 1400 ale na xjr to chetnie ;) wiec tak duzy moment obrotowy nie trzeba zmieniac biegow jak to w innych to oczywiste, moze dalej, spalanie od 7-8 w gore, V-max 220, nic w nim sie raczej nie psuło, acha raz pomykałem a4 i zaczella swiecic sie czerwona lampka od oleju, patrze w okienko, olej jest ? wiec jaki ch**, dzwonie do serwisu Yamahy w jeleniej, a oni mowia ze to normalne, zaraz przestanie sie swiecic, sie jade dalej i nie swieci. On tlumaczyljeszcze cos dlaczego tak sie dzieje, ale nie potrafie teraz tego powtorzyc. Jak ojciec na nim jechal to zerwal mu sie łańcuch :O nie mozliwe, a jednak. Jak go kupilem to sie jekko sprzeglo slizgalo, ale po wymienie tarcz wszystko wporzadku. teraz ojciec mial malego dzwona i moto swoi w garazu :)
Avatar użytkownika
sopel
Świeżak
 
Posty: 413
Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
Lokalizacja: Legnica / Wrocław

Postprzez polsky » 28/1/2007, 12:27

A i zapomnialem,ze koncza produkcje GSX 1400.
O ile dobrze pamietam,ze wzgledu na czystosc spalin.

Ale te kominy bym,zmienil...
Raz,ze sa w cholere ciezkie,a dwa momentu nigdy za wiele :evil:
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
polsky
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 582
Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08

Postprzez lysy1976 » 28/1/2007, 20:41

hefron napisał(a): Pożeracz asfaltu mimo, że czoper :)


Jeśli GSX 1400 to "czoper" jak to ująłeś, to Panu już dziękujemy... :twisted:
<b>Łysy `76

ZXR 750 `95</b>
Avatar użytkownika
lysy1976
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/11/2006, 20:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez t_racer_ » 29/1/2007, 18:17

Od 2002 jest już tylko jedna wersja XJR, bez podziału na SP i standard, i od tego czasu już nie ma malowania w wersji SP. Jedyne szaleństwa lakiernicze to pas ala viper, lub wzory z boku zbiornika w podobie do wersji SP. Najgorsze zrobili w ostatniej wersji... dali jeden tłumik, lusterka jak w virago... i tylną lampę podobną do tej z R1... Z tego wszystkiego to tłumik jeszcze jakoś się broni.
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez polsky » 29/1/2007, 18:25

Mialem gdzies fajny opis na angileskiej stronie ale gdzies mi wcielo adres...
Wiem,ze na forum.motocyklistow jeden gosc ma to monstum.
A na bikepics.com sa zdjecia GSX-a z Turbo :)
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
polsky
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 582
Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08

Postprzez lysy1976 » 29/1/2007, 22:53

GSX 1400 z podtlenkiem azotu NOS (niebieska butla po lewej stronie siedzenia). Fotka z pola namiotowego MotoGp Brno 2004. (obok motocykla kumpel, a w oddali starszy Anglik w okularkach - właściciel)

Obrazek (otwórz link)
<b>Łysy `76

ZXR 750 `95</b>
Avatar użytkownika
lysy1976
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/11/2006, 20:26
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez t_racer_ » 30/1/2007, 23:51

Masz rację Akon, XJR ma wystarczające osiągi jak na nakeda. Do podróżowania we dwoje bajka, żadnego redukowania podczas wyprzedzania :) GSX bez dwu zdań ma lepsze parametry... tylko po co? Bez owiewek i tak nie będzie się korzystało z max prędkości, różnice w przyspieszeniu pewnie są niezauważalne, bo co to za różnica? 0,5 s do 100? Przy tak dużej masie motocykla nie jest to sprzęt do wyczynu i ekwilibrystyki, to piękne moto do nawijania kilometrów na koło :) Moim zdaniem XJR ma (oczywiście to kwestia gustu... albo się go ma albo nie :D ) przewagę estetyczną, no i co niedopogardzenia zawias Ohlinsa. Hamulce w XJR 1300 to konstrukcja pochodząca z R1, więc brzytwa :) W sumie XJR to mój cel "docelowy" :D
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr