xjr 1300 czy gsx 1400??
Posty: 58
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
GSX ma wiekszy moment i mniej pali (podobno)
Poprostu rozmawialem z wieloma wlascicielami GSX i kazdy odnosnie spalania mowil to samo.
Obydwa sa sliczne i wielkie.
Przy czym GSX wydaje sie byc gigantem...
Po zmianie tlumika na sportowy,dosc sporo mu przybywa
A i w serii (126Nm) to 'palacz gum'
Wolal bym kupic GSXa,bo ma wtrysk i wiekszy moment,jak i mniejsze spalanie.
Jest jeszcze opcja ZRX (kawa)...
Poprostu rozmawialem z wieloma wlascicielami GSX i kazdy odnosnie spalania mowil to samo.
Obydwa sa sliczne i wielkie.
Przy czym GSX wydaje sie byc gigantem...
Po zmianie tlumika na sportowy,dosc sporo mu przybywa

A i w serii (126Nm) to 'palacz gum'
Wolal bym kupic GSXa,bo ma wtrysk i wiekszy moment,jak i mniejsze spalanie.
Jest jeszcze opcja ZRX (kawa)...
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
nie wypowiemsie na temat gsx 1400 ale na xjr to chetnie
wiec tak duzy moment obrotowy nie trzeba zmieniac biegow jak to w innych to oczywiste, moze dalej, spalanie od 7-8 w gore, V-max 220, nic w nim sie raczej nie psuło, acha raz pomykałem a4 i zaczella swiecic sie czerwona lampka od oleju, patrze w okienko, olej jest ? wiec jaki ch**, dzwonie do serwisu Yamahy w jeleniej, a oni mowia ze to normalne, zaraz przestanie sie swiecic, sie jade dalej i nie swieci. On tlumaczyljeszcze cos dlaczego tak sie dzieje, ale nie potrafie teraz tego powtorzyc. Jak ojciec na nim jechal to zerwal mu sie łańcuch :O nie mozliwe, a jednak. Jak go kupilem to sie jekko sprzeglo slizgalo, ale po wymienie tarcz wszystko wporzadku. teraz ojciec mial malego dzwona i moto swoi w garazu 


-
sopel - Świeżak
- Posty: 413
- Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
- Lokalizacja: Legnica / Wrocław
A i zapomnialem,ze koncza produkcje GSX 1400.
O ile dobrze pamietam,ze wzgledu na czystosc spalin.
Ale te kominy bym,zmienil...
Raz,ze sa w cholere ciezkie,a dwa momentu nigdy za wiele
O ile dobrze pamietam,ze wzgledu na czystosc spalin.
Ale te kominy bym,zmienil...
Raz,ze sa w cholere ciezkie,a dwa momentu nigdy za wiele

Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
Od 2002 jest już tylko jedna wersja XJR, bez podziału na SP i standard, i od tego czasu już nie ma malowania w wersji SP. Jedyne szaleństwa lakiernicze to pas ala viper, lub wzory z boku zbiornika w podobie do wersji SP. Najgorsze zrobili w ostatniej wersji... dali jeden tłumik, lusterka jak w virago... i tylną lampę podobną do tej z R1... Z tego wszystkiego to tłumik jeszcze jakoś się broni.
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Mialem gdzies fajny opis na angileskiej stronie ale gdzies mi wcielo adres...
Wiem,ze na forum.motocyklistow jeden gosc ma to monstum.
A na bikepics.com sa zdjecia GSX-a z Turbo
Wiem,ze na forum.motocyklistow jeden gosc ma to monstum.
A na bikepics.com sa zdjecia GSX-a z Turbo

Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
GSX 1400 z podtlenkiem azotu NOS (niebieska butla po lewej stronie siedzenia). Fotka z pola namiotowego MotoGp Brno 2004. (obok motocykla kumpel, a w oddali starszy Anglik w okularkach - właściciel)
(otwórz link)

<b>Łysy `76
ZXR 750 `95</b>
ZXR 750 `95</b>
-
lysy1976 - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 3/11/2006, 20:26
- Lokalizacja: Górny Śląsk
Masz rację Akon, XJR ma wystarczające osiągi jak na nakeda. Do podróżowania we dwoje bajka, żadnego redukowania podczas wyprzedzania
GSX bez dwu zdań ma lepsze parametry... tylko po co? Bez owiewek i tak nie będzie się korzystało z max prędkości, różnice w przyspieszeniu pewnie są niezauważalne, bo co to za różnica? 0,5 s do 100? Przy tak dużej masie motocykla nie jest to sprzęt do wyczynu i ekwilibrystyki, to piękne moto do nawijania kilometrów na koło
Moim zdaniem XJR ma (oczywiście to kwestia gustu... albo się go ma albo nie
) przewagę estetyczną, no i co niedopogardzenia zawias Ohlinsa. Hamulce w XJR 1300 to konstrukcja pochodząca z R1, więc brzytwa
W sumie XJR to mój cel "docelowy" 





-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Posty: 58
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości