xjr 1300 czy gsx 1400??
Posty: 58
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Znajomi w Ostródzie mają GSX1400 do sprzedania. 2002 rok, 11464km, na wtrysku. Malowanie takie, albo bardzo podobne jak ten z NOS, ale dwa tłumiki
Naprawy wymaga przytarty bak, oraz trzeba wymienić chłodnicę która była klejona. Cenią go 14000PLN, plus ewentualnie 2200PLN za lakierowanie i naklejki na bak, oraz nową chłodnicę. W sumie ładny (jak ktoś taki styl lubi) sprzęt za przyzwoitą kasę. Tu jest adres mail, napisz to podeślą foty motodoktor@wp.pl

-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
witam
jestem nowy i chcialem sie przywitac
posiadam yamahe xjr 1200 96 r. - moge o niej juz troszke powiedziec po jednym sezonie
pali srednio 7l/100 , przy ostrym odkrecaniu manetki bierze troszke oleju, szybko zdziera opone tylna - ale mysle, ze jak kazdy tak ciezki motor i z takim momentem.
pozycja za kierownica jest wygodna, przejechalem 170 km bez stawania i bylo ok.
co do kwesti wtrysk - gaznik, mysle ze w jezdzie nie bedzie to odczuwalne, przy spalaniu pewnie wyjdzie roznica.
mam szybke uniwersalna - pomaga przy predkosciach do 120 (mniej wieje po kurtce)
motocykl bardzo latwo sie prowadzi (to moj 2 motor po hondzie cbx650), ale jego mase czuc przy manewrach na parkingu (choc jest wywazony i nie przechyla sie na boki)
ja z zakupu jestem bardzo zadowolony ( no i spelnilem swoje marzenie)
pozdrawiam wszystkich motocyklistow (oby sezon sie szybko zaczal) i do zobaczenia na drogach
jestem nowy i chcialem sie przywitac

posiadam yamahe xjr 1200 96 r. - moge o niej juz troszke powiedziec po jednym sezonie
pali srednio 7l/100 , przy ostrym odkrecaniu manetki bierze troszke oleju, szybko zdziera opone tylna - ale mysle, ze jak kazdy tak ciezki motor i z takim momentem.
pozycja za kierownica jest wygodna, przejechalem 170 km bez stawania i bylo ok.
co do kwesti wtrysk - gaznik, mysle ze w jezdzie nie bedzie to odczuwalne, przy spalaniu pewnie wyjdzie roznica.
mam szybke uniwersalna - pomaga przy predkosciach do 120 (mniej wieje po kurtce)
motocykl bardzo latwo sie prowadzi (to moj 2 motor po hondzie cbx650), ale jego mase czuc przy manewrach na parkingu (choc jest wywazony i nie przechyla sie na boki)
ja z zakupu jestem bardzo zadowolony ( no i spelnilem swoje marzenie)
pozdrawiam wszystkich motocyklistow (oby sezon sie szybko zaczal) i do zobaczenia na drogach
- yani22
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 31/1/2007, 23:02
- Lokalizacja: Rzeszów
yani22 napisał(a):motocykl bardzo latwo sie prowadzi (to moj 2 motor po hondzie cbx650), ale jego mase czuc przy manewrach na parkingu (choc jest wywazony i nie przechyla sie na boki)
Według danych jakie znalazłem w necie cbx650 gotowy do jazdy waży 220kg, XJR1300(nowy model) 222kg plus paliwo 21l i 4,2 l oleju. To będzie około 40-50 kg więcej niż moja XJ600N. Czy XJR dobrze się jeździ w mieście? Czy mocno odczuwasz różnicę masy około 30 kg? Jak XJR1200 zachowuje się gdy chcesz dynamicznie pokonywać zakręty? Czy masz wersję SP z zawieszeniem Ohlinsa, czy ze standardowym zawieszeniem?
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
kravec napisał(a):wtrace sie.... t_racer... znam kolesia ktory xjr'em jezdzil po torze.... po ulicy tez przycieral podnozkami i tumikami na zakretach wiec chyba sie nim dobrze jezdzi.... z tym ze on ma ta wersja z Ohlinsami...
Kravec, dzięki za "wtrącenie"

-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Z opinii i testów XJR wyłania się obraz motocykla niezwykle wszechstronnego. Szukam właśnie takiej maszyny, która oprócz wygody i spełnienia moich wymagań estetycznych będzie miała też potencjał jeśli chodzi o osiągi. Kwestia trakcji jest dla mnie dość istotna ponieważ wpływa na bezpieczeństwo. Początkowo chciałem jeździć chopperem, ale odrzuciłem ten pomysł kierując się względami bezpieczeństwa. Jeśli motocykl nie pozwala dynamicznie pokonywać zakrętów to uznaję, że nie jest bezpieczny. Zdarza się źle ocenić zakręt i co wtedy? Albo gleba, albo wychodzisz z opresji, jeśli dysponujesz zawieszeniem i motocyklem który ma potencjał. No a poza tym... ja lubię kręte drogi
Przecież to cała radość polatać w zakrętach 


-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Masz wiele racji wtym co piszesz. Właściwie to po połowie masz rację i się mylisz. Jeśli stwierdzę, że pokonam spokojnie zakręt jadąc chopperem z prędkością 100 Km/h i będę w błędzie to nisko położony środek ciężkości i nisko zamontowane elementy motocykla nie pozwolą mi złożyć się w zakręcie, zaczepię podnużkami gmolami i co tam jeszcze, a w efekcie... gleba. Jeśli to samo zrobię motocyklem o dobrej trakcji, który konstrukcyjnie jest przystosowany do jeżdżenia w zakrętach w pochyleniu, to może nie spokojnie, ale mam szansę wyjechać cało z zakrętu. To samo może mnie spotkać, gdy z przeciwka wyjedzie inny pojazd, który ścinając zakręt zmusi mnie do zacieśnienia toru jazdy. Moja prędkość może być bardzo bezpieczna, ale motocykl musi mi umożliwić zacieśnienie zakrętu gdy to będzie konieczne. W tym celu muszę mieć moto o dobrej trakcji. Wiem już, że XJR z zawieszeniem Ohlins ma te możliwości, ciekawe o ile jest lepsze od standardu.
Co do prędkości. Mając obudowanego bolida mógłbym jeździć zbyt szybko, brak owiewek jest swoistym "hamulcem bezpieczeństwa" dla mnie
Co do prędkości. Mając obudowanego bolida mógłbym jeździć zbyt szybko, brak owiewek jest swoistym "hamulcem bezpieczeństwa" dla mnie

-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Akon napisał(a):mysle ze do ekstremalnych wrażeń to stworzyła yamaha r1
Tak jak pisał Akon.
Mi chodzi przedewszystkim o jazdę wygodną i dość dynamiczną, oraz o motocykl który zapewni margines bezpieczeństwa. Im większy tem margines tym lepiej.
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Kravec, popytaj swego znajomego, jeśli możesz, czy zna różnice między tymi zawieszeniami. I jeśli już nie jeździ XJR to czemu i jakie są słabe strony tego moto, bo o zaletach słyszałem już sporo.
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
heh.... nie mam mozliwosci.... on na 95% dalej jezdzi tym xjr'em.... a znam go ze zlotow... koles mieszka w Bolesławcu ("okolice" Wrocławia) a ja pod Łodzia wiec nie mam jak.... nie mam nawet kontaktu do niego.... jak chcesz to moge poszukac w necie (kiedys juz znalazlem numer do niego do gabinetu- jest stomatologiem)... jezeli chcesz to moge poszukac, podac Ci ten numer i mozesz do goscia dryndnac pogadac...
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
do t_racer_
niestety roznica w masie obu motocykli jest odczuwalna (nie tylko na postoju ale tez troszke w jezdzie - glownie chodzi o wrazenie lekkosci hondy podczas jazdy) - ale po przyzwyczajeniu sie do yamahy szybko sie o tym zapomina
pozatym w miescie sie jezdzi jak najbardziej normalnie ( zarowno na rondach) bo moto jest dobrze wywarzony i ma nisko srodek ciezkosci
ja nie jezdze jakos ekstremalnie wiec nie wypowiem sie o bardzo dynamicznym pokonywaniu zakretow
, wiem tylko ze nachylenie sie do przodu i do wewnatrz zakretu bardzo ulatwia szybkie jego pokonanie
kupilem moto w oryginalnym stanie bezwypadkowy z anglii (96 r - 9000 zl) ze standardowym zawieszeniem, ktore bylo zepsute (amory nie trzymaly), udalo mi sie kupic Ohlinsa uzywke - wiec nie mam porownania obu zawieszen = ohlins sie spisuje jak powinien
za wady motoru uwazam:
zgrzyt przy wrzucaniu 1 (ma tak podobno kazda yamaha)
wrazliwy na ciezar zadupek (przy montazu duzego kufra)
nadmierne branie oleju (wzrasta w miare intensywniejszej jazdy)
moj mail yani22@interia.pl
pozdrawiam
niestety roznica w masie obu motocykli jest odczuwalna (nie tylko na postoju ale tez troszke w jezdzie - glownie chodzi o wrazenie lekkosci hondy podczas jazdy) - ale po przyzwyczajeniu sie do yamahy szybko sie o tym zapomina
pozatym w miescie sie jezdzi jak najbardziej normalnie ( zarowno na rondach) bo moto jest dobrze wywarzony i ma nisko srodek ciezkosci
ja nie jezdze jakos ekstremalnie wiec nie wypowiem sie o bardzo dynamicznym pokonywaniu zakretow

kupilem moto w oryginalnym stanie bezwypadkowy z anglii (96 r - 9000 zl) ze standardowym zawieszeniem, ktore bylo zepsute (amory nie trzymaly), udalo mi sie kupic Ohlinsa uzywke - wiec nie mam porownania obu zawieszen = ohlins sie spisuje jak powinien
za wady motoru uwazam:
zgrzyt przy wrzucaniu 1 (ma tak podobno kazda yamaha)
wrazliwy na ciezar zadupek (przy montazu duzego kufra)
nadmierne branie oleju (wzrasta w miare intensywniejszej jazdy)
moj mail yani22@interia.pl
pozdrawiam
- yani22
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 31/1/2007, 23:02
- Lokalizacja: Rzeszów
yani22, ale Ci zazdroszczę... XJR na Ohlinsie...
Zgrzyt przy jedynce i pobieranie oleju w granicach 100-200 ml to standard w Yamahach, do tego się przyzwyczaiłem

Zgrzyt przy jedynce i pobieranie oleju w granicach 100-200 ml to standard w Yamahach, do tego się przyzwyczaiłem

-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Witam
Jesli chodzi o XJR1300 SP ktora posiadam to jest to motocykl duzy i ciezki. Poszalec na niej mozna ale trzeba brac pod uwage ze ten klocek wazy 250kg. Predkosc przelotowa wynosi 140 km/h wyzej sie da ale wieje i ciezko jest jak w kazdym golasie
.
Co do oszczednosci jak juz sie decydowac na taki moto to niema na co liczyc
pali od 6 - 8 na 100. Klocki, lancuch, opony, koncza sie szybko.
Co do brania oleju ja dolewalem tylko raz na cale 6 tys. zalezne jest to od stylu jazdy. Silniczek jest bardzo elastyczny jesli chodzi o grzanie to trzeba sie nameczyc zeby cos zdzialac ja mam termometr oleju i temp 90C trzyma ladnie.
Co do szkrzyni to moze byc problem poniewaz sprzeglo jest hydrauliczne i trzeba sie do zgrzytow przyzwyczaic.
Co do jazdy w miescie jest wpozo, trzeba uwazac jedynie przy ostrych skretach no i przy cofaniu
ciezko jest pchac 250 KG pod gore.
Jesli chodzi na trasie to jest wygodnie i bezpiecznie, sklada sie ladnie.
Polecam kazdemu czy to bedzie suzuka, kawa, yamaha, honda, kazdy duzy golas bedzie naprawde super sie prezentowal i nikt nie przejdzie obojetnie. Te motorki maja wyglad i co najwazniejsze DUSZE.
Moje malenstwo gdzies tam jest:
viewtopic.php?t=310&postdays=0&postorder=asc&start=210
Jesli chodzi o XJR1300 SP ktora posiadam to jest to motocykl duzy i ciezki. Poszalec na niej mozna ale trzeba brac pod uwage ze ten klocek wazy 250kg. Predkosc przelotowa wynosi 140 km/h wyzej sie da ale wieje i ciezko jest jak w kazdym golasie

Co do oszczednosci jak juz sie decydowac na taki moto to niema na co liczyc

Co do brania oleju ja dolewalem tylko raz na cale 6 tys. zalezne jest to od stylu jazdy. Silniczek jest bardzo elastyczny jesli chodzi o grzanie to trzeba sie nameczyc zeby cos zdzialac ja mam termometr oleju i temp 90C trzyma ladnie.
Co do szkrzyni to moze byc problem poniewaz sprzeglo jest hydrauliczne i trzeba sie do zgrzytow przyzwyczaic.
Co do jazdy w miescie jest wpozo, trzeba uwazac jedynie przy ostrych skretach no i przy cofaniu

Jesli chodzi na trasie to jest wygodnie i bezpiecznie, sklada sie ladnie.
Polecam kazdemu czy to bedzie suzuka, kawa, yamaha, honda, kazdy duzy golas bedzie naprawde super sie prezentowal i nikt nie przejdzie obojetnie. Te motorki maja wyglad i co najwazniejsze DUSZE.
Moje malenstwo gdzies tam jest:
viewtopic.php?t=310&postdays=0&postorder=asc&start=210
-
Ramzes85 - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23/2/2007, 17:48
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 58
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości