Co wybrać ? Co lepsze ?
Z tym ze czeste remonty to nie do konca sie zgodze. Tutaj jet wazne powiedzienie "Jak dbasz tak masz"
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
Po 12tyÅ› to dbane 2t jest dopiero dobrze dotarte...
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
pankacper napisał(a):aprilia rs vs rieju rs2 vs peugot xr6 dodam żę cena d0 4500
wszystkie te motory co podałeś maja te same silniki am6
Jednak wybrał bym rs (taka posiadam )
ładny wygląd, dużo części, solidnie wykonana
za te pieniądze wyrwiesz dobry apke z która nie powinieneś mieć problemów
- paziu25
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 22/5/2008, 09:16
- Lokalizacja: Strzelno
obydwa motorki maja podobne osiagi i obydwa maja silniki 2T wiec jak wyrwiesz zadbaną sztuke to nsr jak i rs długo ci posłużą, pozostaje kwestia gustu mi osobiscie bardziej sie podoba rs
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
Siema:D Jestem nowy i widzę że jesteście już w temacie tego co mnie interesuje. A więc chcę kupić motocykl między 80cc ,a 125cc... Jaki polecacie?? Większą uwagę będę przywiązywał do 80-tek gdyż byłby to mój drugi motor i z mocą szaleć nie chcę:D Cena narazie bez ograniczeń. Mam 14 lat jeżeli by to było potrzebne:) Z góry dzięki za odpowiedzi
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
@Arturo925, no tak, fajnie, ale może powiedz nam czy to ma być 2T czy 4T, czy chcesz coś na podobiznę motocykla sportowego, a może enduro bądź turystyka? Jaki wzrost, waga, kolor oczu? Uhm, bez tego koloru, ale pozostałe dwie dane są potrzebne, żeby wybrać coś, co będzie do Ciebie pasowało. No i najważniejsza kwestia, ile jesteś w stanie na ten motocykl przeznaczyć?
- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
Hmm Ja kupuje za 4 tys peugeota xps z 2006r. 7 tys przebiegu stan idealny 80/50. Od czego zalezy jak silnik sie szybko zniszczy od tego ze mam wiekszy cylinder czy od szybkiej jazdy i wysokich obrotow. Chodzi mi o to czy np. majac cylinder 80 i jadac 60 km/h silnikowi sie dzieje to samo jak bym miał cylinder 50 i jechał tez 60 km/h czy przy 80cc silnik sie bardziej psuje
Jeszcze jedno- nie chce zepsuć tego motoru wiec chciałbym sie dowiedzieć co znaczy konkretnie "dbać o motor" jakie czynności sa z tym zwiazanie
Jeszcze jedno- nie chce zepsuć tego motoru wiec chciałbym sie dowiedzieć co znaczy konkretnie "dbać o motor" jakie czynności sa z tym zwiazanie
- alshrom
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 27/9/2009, 21:29
- Lokalizacja: Åšwidnica
Siwy, obydwa moto to najwyższa półka. I obydwa są to sprzęty wyczynowe więc ich utrzymanie kosztuje trochę więcej niż dualsporta.
Arturo w wieku 14 lat nie możesz mieć A1 więc nie masz prawa jeździć 80ccm a tym bardziej 125.
Arturo w wieku 14 lat nie możesz mieć A1 więc nie masz prawa jeździć 80ccm a tym bardziej 125.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
No więc tak... Widzę że pare postów się sypnęło więc odpowiadam po kolei. Typ: sportowy lub turystyk, 165cm wzrostu 55kg wagi. Czy 2t czy 4t to jeszcze nie wiem, zależało by głównie od ceny( do 4-5k). Prawa do jazdy nie mam ale może o tym nie rozmawiajmy na razie:D Niedaleko mnie koleś ma do sprzedania RG 80/50 tylko że chce za nie 3 - 3,5k więc troche lipa. Ostatnio interesuje mnie też Ns1 lecz tu znów części mało i w końcu nie wiem czy nie jeździć ew. do 16 na skuterze (nuda) i później nie kupić czegoś większego typu NSR, RS 125. Dlatego pisze na forum bo wiem że tutaj ludzie w tych sprawach są kumaci... Troche się rozpisałem ale nie szkodzi;) Pozdro.
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
wiem wiem ze sa bardziej kosztowne w utrzymaniu niz np. dt 125 bo maja bardziej wyzylowane silniki z tego co sie dowiedzialem to wymiana tloka co sezon, korba co 2 tloki, filtr powietrza czyscic po kazdej jezdzie wiec ile tak trzeba liczyc na sezon na utrzymanie takiego exc badz wr
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Siwy, poszukaj w dziale offroad, było tam sporo na temat utrzymania wyczynowych 2y.
Ogólnie trzeba na części liczyć minimum 1000zł + paliwo i oleje.
Zapomniałeś o oleju w skrzyni który trzeba wymieniać co ok. 10mth (10 pełnych baków).
Ogólnie trzeba na części liczyć minimum 1000zł + paliwo i oleje.
Zapomniałeś o oleju w skrzyni który trzeba wymieniać co ok. 10mth (10 pełnych baków).
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Zapomniałem dodać że nie lubię szybkiej jazdy:D Wole składać się w zakręty, to mnie kręci więc moto nie musi lecieć 140km/h bo i tak w mojej okolicy byłoby to ciężkie do osiągnięcia, ale musi lecieć co najmniej 100-110km/h w razie potrzeby:) Narazie jeżdżę skuterem i szczerze mówiąc juz mi się trochę znudził( + opinie o skuterach). Proszę was jeżeli by to było możliwe o markę, model i jak by ktoś chciał mi naprawdę umilic życie to jeszcze może dodać Dane Techniczne. Z góry dzięki;) Pozdro
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości