Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
wojtasmazi1 napisał(a):Jesli nie masz wcale termostatu w swojej rs-ce to nie czekaj na nic tylko go zakladaj. Termostat do Rs kosztuje ok 20 zł
to gdzie Ty znalazłeś takie termostat? jak jak patrze teraz to ok 100 trzeba dac ;/
- dominRS
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 13/9/2009, 15:03
- Lokalizacja: TST
xkamilek15 napisał(a):ale po co jak chodzi dobrze i sie nie grzeje
No bez termostatu silnik się na pewno nie zagrzeje bo przepływ jest cały czas otwarty. Ale będzie on miał zbyt niską temperaturę pracy, to wcale nie jest lepsze niż przegrzanie.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
- xkamilek15
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 1/1/2010, 09:26
Na allegro, widziałem kiedyś po 70zł. Normalna cena to 100-120zł.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
- xkamilek15
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 1/1/2010, 09:26
Stówka to nic. Jazda bez termostatu znacznie obniża żywotność silnika. A remont kosztuje trochę więcej.
Łap póki jest w tej cenie: http://www.allegro.pl/item842494688_now ... rx_dt.html
Łap póki jest w tej cenie: http://www.allegro.pl/item842494688_now ... rx_dt.html
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Jaka jest blokada w mojej apce. Moto jedzie dobrze do 80km/h a później do 85km/h to piłowanie z głową pod owiewką; moto kręci do końca obrotomierza na biegu 1 i 2, na wyższych nie próbowałem. Wszystko wskazuje na to że w moto jest 0% tuningu, bynajmniej tak wygląda z wierzchu. Jakich rozmiarów powinny być oryginalne zębatki?? co go blokuje??
- mateuszekrs
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 2/1/2010, 21:36
- Lokalizacja: Leżajsk
Zebatki sa takiego samego rozmiarku do Rs 50. Zebatki rożnia sie iloscia zebów. Co do tego co ją blokuje to mzoe poprostu trzeba by zrobic remont silnika. Sprawdz kondycje Twojego silnika przy pomocy manometru. A co do blokad to moze masz blokade na module..?? Policz ile masz zebow z przodu i z tylu i bedziemy wiedziec czy sa to zebatki.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
mam pytanie. Jak macie założony cylinder o poj70cc albo 80cc to macie to łożysko igiełkowe od 50-tki czy jakieś inne?
- xkamilek16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 1/1/2010, 09:15
- Lokalizacja: Jasło
- xkamilek16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 1/1/2010, 09:15
- Lokalizacja: Jasło
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
- xkamilek16
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 1/1/2010, 09:15
- Lokalizacja: Jasło
mateuszekrs napisał(a):Jaka jest blokada w mojej apce. Moto jedzie dobrze do 80km/h a później do 85km/h to piłowanie z głową pod owiewką; moto kręci do końca obrotomierza na biegu 1 i 2, na wyższych nie próbowałem. Wszystko wskazuje na to że w moto jest 0% tuningu, bynajmniej tak wygląda z wierzchu. Jakich rozmiarów powinny być oryginalne zębatki?? co go blokuje??
ja mam to samo.... tyle ze mam troche z tuningowany ;] mam wydech sportowy gianelli gaznik Dellorto PHBG 19 filtr stożkowy i przełożenie mam 12/43 na 9-9.5 tys obrotów na 5 biegu(silnik mam am5) tak jak było mierzone to jechał mi coś kolo 80-85 max do 10 tys obrotów się wkręci ale to tak jak pisałeś trzeba "leżeć" już na nim kompresja jak była sprawdzana to była dość dobra ( 8 mechanik mówił ze w miarę) i nie wiem co tu może być... tyle że cylek mam nicasil i to może tego wina... bo na niższych biegach wchodzi do 12 (na 1 , 2 )
- CySiEk
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
- Lokalizacja: Tarnów
Jeszcze narzekasz, że nie masz żeliwa :O Stożek wywal, wszystko dobrze wyreguluj i gaźnik przeczyść. Zobacz czy w wydech nie ma nagaru. Kompresja dobra, nie najlepsza ale ok. Nie wiem może masz wylatane płytki membrany albo ktoś Ci wsadził miękkie i nie może dokręcić. Może pierścienie wylatane, zdejmij z tłoka i włóż do cyla i sprawdź szczeliniomierzem. Tak z ciekawości masz chromowane pierścienie ?
Mateusz może masz wydech, gaźnik, moduł po blokowane.
Mateusz może masz wydech, gaźnik, moduł po blokowane.
- talta
- Mieszkaniec forum
- Posty: 2439
- Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14
na niższych biegach to normalne że ci wchodzi na 12 bo motor ma lżej a na wyzszych pewnie tylko z górki obrotomierz idzie dalej
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość