Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez MATRIX195 » 2/12/2009, 13:27

Ja mialem ten sam problem ale sobie poradzilem da sie to zrobic domowym sposobem wieczorkiem postaram sie opisac Ci jak ja to naprawilem 8)
MATRIX195
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25/11/2009, 18:18
Lokalizacja: Sandomierz


Postprzez adam9565 » 3/12/2009, 10:02

Witam mam pytanie jakie zębatki dobrać chce żeby moja RS miała w miarę dobre przyspieszenie i w miarę duży v-max teraz mam tył 53z a przód 14z albo 16 dokładnie nie pamiętam. Moto jest z 2008r nowa buda
adam9565
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12/9/2008, 13:49
Lokalizacja: Augustów woj.Podlaskie


Postprzez Janek94 » 3/12/2009, 11:55

ile ci leci na tych zębatkach?
oryginalnie miały tyle zębów, czy już wymienione są?
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez wojtasmazi1 » 3/12/2009, 14:04

Jesli chcesz cos poscrodku to najlepiej zalozyc takie zebatki jakie zakladal producent (czyli takie zebatki jakie moto mialo w momencie wyjazdu z salonu)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Mateusz149 » 3/12/2009, 14:06

Dokladnie... Chcesz, abysmy Ci podpowiedzili a nie znamy twoich oczekiwan, bo nie napisales ile Ci teraz leci i jak przyspiesza... Sprawdz tez ile dokladnie masz zebow z przodu, bo 2 zabki to jest roznica ;)
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Markss8 » 3/12/2009, 15:28

Z salonu wyjezdzaly na przelozeniu 11/53, a gdy daje sie je do odblokowania do serwisu to zakladaja na przod 14.
Markss8
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/3/2009, 18:58

Postprzez adam9565 » 3/12/2009, 15:32

Przełożenie to 14/53 przyspieszenie jest w miarę a v-max to trochę ponad 90km/h to jakie doradzacie te zębatki wziąć
adam9565
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 12/9/2008, 13:49
Lokalizacja: Augustów woj.Podlaskie

Postprzez wojtasmazi1 » 3/12/2009, 16:08

Ja bym zostawil tak jak jest czyli 14/53
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez andrzej551 » 3/12/2009, 18:34

człowieku czego ty wymagasz od 50, jak wsadzisz wieksza na przód to bedzie ci zamulac na starcie
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Jak stuningować ?

Postprzez Mazi127 » 3/12/2009, 19:06

Jak mogę stuningować moją maszynke wizualnie jakies np (neonki, postojówki ) i co jeszcze ? prosze o doradzenie :) ? bo silnik jest wystarczająco stuningowany :D jak licznik mi zamyka :P 120 :D
Mazi127
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/12/2009, 19:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez Janek94 » 3/12/2009, 19:13

jeżeli to jest motorower, to nawet się nie chwal tymi osiągami. Motorower powinien jechać maksymalnie 45km/h

co do neonów, jak dla mnie to one kiepsko wyglądają w motocyklach i skuterkach. Ale to jest tylko moje zdanie i nie każdy musi się ze mną zgadzać.

Obawiam się, że do neonów i postojówek może się policja przyczepić
Ostatnio edytowano 3/12/2009, 19:37 przez Janek94, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez Mazi127 » 3/12/2009, 19:28

Co janek94 moze tobie idzie 45 równiutko ? i wiecej ani nic ?
Mazi127
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/12/2009, 19:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Jak stuningować ?

Postprzez Frix » 3/12/2009, 19:31

Mazi127 napisał(a):Jak mogę stuningować moją maszynke wizualnie jakies np (neonki, postojówki ) i co jeszcze ? prosze o doradzenie :) ? bo silnik jest wystarczająco stuningowany :D jak licznik mi zamyka :P 120 :D

Neony, nowe malowania, Tank Pad jeśli nie masz haha xD, hmm.. manetki nowe, licznik, więcej nie przychodzi mi do głowy ;p
.."Masz rację, bywa, że to nasza wina,wszak w żyłach nam płynie adrenalina.." | http://allegro.pl/show_item.php?item=838323227
Avatar użytkownika
Frix
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 7/7/2009, 12:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Jak stuningować ?

Postprzez Landryss25 » 3/12/2009, 19:37

Mazi127 napisał(a):Jak mogę stuningować moją maszynke wizualnie jakies np (neonki, postojówki ) i co jeszcze ? prosze o doradzenie :) ? bo silnik jest wystarczająco stuningowany :D jak licznik mi zamyka :P 120 :D


Wpisz w google ,,wieś-tuning'' a pomysłów będziesz miał co nie miara.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Mateusz149 » 4/12/2009, 14:03

adam9565 napisał(a):Przełożenie to 14/53 przyspieszenie jest w miarę a v-max to trochę ponad 90km/h to jakie doradzacie te zębatki wziąć


Ja tez tak bym zostawil... Dobre przyspieszenie i 90 km'h to w sam raz.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez woli10 » 7/12/2009, 22:00

Witam!
Mam pewien problem (?), a mianowicie chodzi o zrzucanie biegów w dół, tz podczas jazdy gdy jade np na 5tce i będe zwalniał i redukował biegi to wszystko ok biegi wchodzą bez problemu, ale gdy jadąc na np 4tym biegu, zatrzymam sie to na postoju (mimo ze silnik cały czas będzie chodził) nie moge zrzucic biegów w dół tz czasami wejdzie mi moze z jeden bieg w dół a dalej sie jakby przycinają i dopiero gdy rusze rską troche do przodu to moge zrzucic biegi do dołu , mówiąc w skrócie- biegi moge redukowac tylko wtedy gdy jade... ogólnie mi to nie przeszkadza, ale akurat mam silnik rozebrany to moze da sie cos z tym zrobic? no chyba ze to normalne i wy tez tak macie? ... czekam na jakies konkretne odpowiedzi ;)
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez wojtasmazi1 » 8/12/2009, 06:13

Ja w swojej r 50 z 1996 r tez tak miałem.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Janek94 » 8/12/2009, 15:01

biegi trzeba redukować podczas jazdy, a nie na postoju wszystkie zbijać
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez Mateusz149 » 8/12/2009, 15:06

Dokladnie tak jak wyzej. Ja w mojej Apce tez tak mam.
W sumie to nie jest wskazane tak zbijac biegi. Powinno sie to robic hamujac. Staraj sie bo skrzynia ostro dostaje.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez kook94 » 11/12/2009, 21:42

ile taka przecietna rs 50 bez tunignu bez zadnych blokad wyciaga v max, i mniej wiecej w jakim czasie osiaga 100km/h ?
kook94
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 3/9/2009, 18:03
Lokalizacja: Zgłobice/Tarnów

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na górê