Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez BartekRS » 1/11/2009, 20:15

A to prawda że po pierwszych 2 tyś trzeba zmienić?
BartekRS
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 1/11/2009, 19:13
Lokalizacja: Konin


Postprzez wojtasmazi1 » 1/11/2009, 20:21

Wymieniaj raz na sezon tak jak Ci pisza
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez talta » 1/11/2009, 20:56

Wymieniaj wiosna, nie zima. Jak masz nowa to mozliwe, ze tak. Polecam instrukcje obslugi.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez andrzej551 » 2/11/2009, 13:09

właśnie albo ściągnij sobie swerwisówke
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Lukasz143 » 2/11/2009, 20:45

w googlach masz tego duzooo
Lukasz143
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 1/7/2009, 10:26
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez Mlody1237 » 4/11/2009, 16:16

kupie gdzieÅ› crash pady do aprilii rs 50 2007r ?
Mlody1237
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22/9/2009, 20:12

Postprzez andrzej551 » 4/11/2009, 16:49

na allegro ale bedzie ci je ciezko załozyc bo silnik jest daleko od owiewek
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez bakus66 » 4/11/2009, 21:43

słyszałem że jak Aprilia RS zacznie się psuć to bez końca to jest prawda ?
bakus66
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/4/2009, 09:47
Lokalizacja: Mielec-okolice

Postprzez andrzej551 » 4/11/2009, 21:54

widocznie ten ktos kto ci to powiedził niezła sztuke wyrwał... jezeli ktoś o nią dbał robił regularnie przeglądy to sie nie będzie psuc a jak kupisz zajechana to oczywiscie... "jak sie dba tak sie ma"
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez bakus66 » 4/11/2009, 21:59

no też prawda tylko ja to przeczytałem na innym forum i tak tam gostek napisał i zastanawiałem się nad kupnem innego motoru
bakus66
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 12/4/2009, 09:47
Lokalizacja: Mielec-okolice

Postprzez andrzej551 » 4/11/2009, 22:07

wiesz wszystko zalezy w jakim stanie kupisz :D
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Mlody1237 » 14/11/2009, 20:06

jaka najszerszą oponę wrzucę do rski 2007r tak by nie haczyła o wahacz?
Mlody1237
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22/9/2009, 20:12

Postprzez CySiEk » 14/11/2009, 22:29

co sadzicie o powiekszaniu kanalow w cylku ? bo zastanawiam sie czy powiekszac czy nie ?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez wojtasmazi1 » 14/11/2009, 23:38

Mlody1237 -> Na wsadzeniu szerszej opony tylko i wylacznie stracisz.

CySiEk -> jesli myslis zo tuningu to lepiej zmienic tlok i cylinder
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez talta » 15/11/2009, 10:23

Cysiek najpierw powiedz co masz na mysli mowiac kanaly, czy tylko pluki, czy tez dolot(w am chyba nie ma bo bezposrednie napelnienie komory jest) i wydech.
Powiekszenie jak nie potrafisz to nic ci nie da, najwazniejsze sa katy. Jesli nie masz doswiadczenia, a musisz to robic to polecam cylki jawy, simsona itp. Jak chcesz grzebac to wypoleruj ozebrowanie (wewnatrz) ale nie da to tyle, co przy simie, wsce, mzcie i innych motoludach. Wypoleruj denko tloka, wybierz gorki z wewnatrz tloka, wypoleruj miejsce na swiece, odchudz tlok, jak chcesz to podetnij od strony dolotu ale efekty tego sa rozne. Jak chce ci sie grzebac w cylach to polecam ten schemat do simka http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0994d49522 chyba jeden z najprostszych. Sam probuje to zrobic na swoim starym cylku (wczoraj zaczalem :D )
Co do szerszej opony to chyba 130 nie pamietam ale napewno jest w tym temacie.
edit: jak chcesz to zaloz tylko gorny pierscien bedzie sie lepiej wkrecal ale bedzie mniejsza kompresja
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez simonw » 15/11/2009, 10:59

Szersza opona pogorszy trakcje motocykla, stanie sie mniej bezpieczny i przewidywalny, moze to doprowadzic do wypadku badz zdarzenia. Prawie na pewno stracisz nad nim panowanie jesli opona bedzie za szeroka. Caly uklad zarowno napedu jak i sterowania zostal wyliczony przez tegie glowy inzynierow i doszli do wniosku ze najlepszym rozwiazaniem bedzie taka szerokosc gumy jaka wlasnie masz i polecam po prostu kupic taka sama opone.

Co do zabaw z cylindrem - pierscienie jednak czemus sluza wiec uwazam ze pomysl takich zmian jak nie zalozenie pierscieni jest skrajnym przykladem braku instynku samozachowawczego. Jak juz to mozesz conajwyzej zakupic lzejszy tlok
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Majcin » 16/11/2009, 16:12

Witam, mam problem z moją rs'ką. Kiedyś podczas jazdy coś dziwnie strzeliło we wnętrzu, zaczęła dziwnie buczeć i zgasła. Wymieniałem świecę, ładowałem akumulator. Prąd jest. Nie odpala z rozrusznika i na popych. Kiedy próbuję ją odpalić na popych to zalewa świecę. Iskra jest. Już nie wiem co jest grane, może gaźnik ? Tłok ?
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez andrzej551 » 16/11/2009, 18:01

a może porostu kompresji nie masz
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Majcin » 16/11/2009, 19:50

Kompresji tzn ? Jak to sprawdzić ? Z góry przepraszam za takie pytania, ale prawo początkującego ;)
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez andrzej551 » 16/11/2009, 19:54

kompresje sprawdza sie manometrem, odkrecasz świece i przykładasz manometr na miejsce świecy przekrecasz kluczyk i krecisz rozrusznikiem jezeli jest poniżej 6 masz do wymiany cylinder i tłok
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê