[Honda VFR1200F] 2010 Honda VFR1200F – hit czy
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Honda VFR1200F] 2010 Honda VFR1200F – hit czy
Dyskusja na temat: 2010 Honda VFR1200F – hit czy kit?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2010 Honda VFR1200F – hit czy kit?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
2010 Honda VFR1200F – hit czy kit?
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
no i zepsuli kultowy motocykl, a wszystko co trzeba bylo zrobic z vfr to zwiekszyc pojemnosc do 1000 moze troche wiecej i zostawic taka jaka byla a nie robic z niej jakies BMW:/ szkoda biednej VFR<br><hr>orzech
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NIczego nie zepsuli. Po prostu nie mieli swojego sprzeta w tej klasie. Kawa ma GTRa, Yamaha FJRa, Beta K1300, a Suzuki na upartego Busę. A Honda nie ma i teraz będzie miała. Nie ma co sie czepiać.<br><hr>ŁuczakKomentatorzy napisał(a):no i zepsuli kultowy motocykl, a wszystko co trzeba bylo zrobic z vfr to zwiekszyc pojemnosc do 1000 moze troche wiecej i zostawic taka jaka byla a nie robic z niej jakies BMW:/ szkoda biednej VFR<br><hr>orzech<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
K1300S to chyba jednak inna klasa, albo ja sie nie znam. K1300GT to juz predzej, ale styl nie ten, technologia tez nie. O jakosci lepiej nie wspominac. Pozostaje tylko prestiz (czytaj wyzsza cena).<br><hr>grKomentatorzy napisał(a):Ciekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja bym produkował ją, a także nadal 800 bo wydaje mi sie że 1200 nie będzie juz tym samym.. i jakos mi sie nie podoba<br><hr>27
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie podoba się
. VFR od początku fajnie ewoluowała, to już jest całkiem inny motocykl. A tak jak ktoś już napisał VFR oznaczało kultowy motocykl.<br><hr>s.

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to w takim razie sie nie znasz. widziales kiedys GT wogole albo K1300S, z tego co piszesz to chyba nie. co do technologi to nie wiem skad wziales taki wniosek, radze zapoznac sie ze specyfikacjami, jakosc no coz, no comments, jezdze K1300S i ciezko mi znalezc cos o podobnej jakosci, poza tym nikt jeszcze nie zna ceny hondy ale chodza sluchy ze bedzie malo konkurencyjna.... i co pozostaje? (czytaj nic)<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Ciekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):K1300S to chyba jednak inna klasa, albo ja sie nie znam. K1300GT to juz predzej, ale styl nie ten, technologia tez nie. O jakosci lepiej nie wspominac. Pozostaje tylko prestiz (czytaj wyzsza cena).<br><hr>gr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I jeszcze jedno. My chcemy "zła", a nie przerośniętego skuterka, opancerzonego w marketingowy bełkot cyt. "pure sport bike".<br><hr>BiC.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak to nie maja? a cbr 1100 xx, mimo ze konstrukcja dosc stara to ciagle motocykl lepszy od wielu co wyzej wymieniles;> wiec nie wiem po co wprowadzac takie cos, zamiast rozgraniczyc vfr i xx to oni jeden wprowadzili:/ blad wedlug mnie<br><hr>orzechKomentatorzy napisał(a):no i zepsuli kultowy motocykl, a wszystko co trzeba bylo zrobic z vfr to zwiekszyc pojemnosc do 1000 moze troche wiecej i zostawic taka jaka byla a nie robic z niej jakies BMW:/ szkoda biednej VFR<br><hr>orzech<br>Komentatorzy napisał(a):NIczego nie zepsuli. Po prostu nie mieli swojego sprzeta w tej klasie. Kawa ma GTRa, Yamaha FJRa, Beta K1300, a Suzuki na upartego Busę. A Honda nie ma i teraz będzie miała. Nie ma co sie czepiać.<br><hr>Łuczak<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zatytuluj najpierw do kogo to piszesz dobrze...<br><hr>orzechKomentatorzy napisał(a):Ciekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):K1300S to chyba jednak inna klasa, albo ja sie nie znam. K1300GT to juz predzej, ale styl nie ten, technologia tez nie. O jakosci lepiej nie wspominac. Pozostaje tylko prestiz (czytaj wyzsza cena).<br><hr>gr<br>Komentatorzy napisał(a):to w takim razie sie nie znasz. widziales kiedys GT wogole albo K1300S, z tego co piszesz to chyba nie. co do technologi to nie wiem skad wziales taki wniosek, radze zapoznac sie ze specyfikacjami, jakosc no coz, no comments, jezdze K1300S i ciezko mi znalezc cos o podobnej jakosci, poza tym nikt jeszcze nie zna ceny hondy ale chodza sluchy ze bedzie malo konkurencyjna.... i co pozostaje? (czytaj nic)<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jakie specyfikacje? 270 kg to jest na plus? kiedy vfr poprzedniej generacji wazyla ze 30 kg mniej, to nie jest postep, to jest tylko chwyt marketingowy<br><hr>orzechKomentatorzy napisał(a):Ciekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):K1300S to chyba jednak inna klasa, albo ja sie nie znam. K1300GT to juz predzej, ale styl nie ten, technologia tez nie. O jakosci lepiej nie wspominac. Pozostaje tylko prestiz (czytaj wyzsza cena).<br><hr>gr<br>Komentatorzy napisał(a):to w takim razie sie nie znasz. widziales kiedys GT wogole albo K1300S, z tego co piszesz to chyba nie. co do technologi to nie wiem skad wziales taki wniosek, radze zapoznac sie ze specyfikacjami, jakosc no coz, no comments, jezdze K1300S i ciezko mi znalezc cos o podobnej jakosci, poza tym nikt jeszcze nie zna ceny hondy ale chodza sluchy ze bedzie malo konkurencyjna.... i co pozostaje? (czytaj nic)<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ok, moj komentarz byl do uzytkownika GR nie do ciebie.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Ciekawe ile K1300S rozkrecili zeby zlozyc wlasny? hehehe Ale i tak im jeszcze daleko...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):K1300S to chyba jednak inna klasa, albo ja sie nie znam. K1300GT to juz predzej, ale styl nie ten, technologia tez nie. O jakosci lepiej nie wspominac. Pozostaje tylko prestiz (czytaj wyzsza cena).<br><hr>gr<br>Komentatorzy napisał(a):to w takim razie sie nie znasz. widziales kiedys GT wogole albo K1300S, z tego co piszesz to chyba nie. co do technologi to nie wiem skad wziales taki wniosek, radze zapoznac sie ze specyfikacjami, jakosc no coz, no comments, jezdze K1300S i ciezko mi znalezc cos o podobnej jakosci, poza tym nikt jeszcze nie zna ceny hondy ale chodza sluchy ze bedzie malo konkurencyjna.... i co pozostaje? (czytaj nic)<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):zatytuluj najpierw do kogo to piszesz dobrze...<br><hr>orzech<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
honda cb 1300<br><hr>aaaaKomentatorzy napisał(a):no i zepsuli kultowy motocykl, a wszystko co trzeba bylo zrobic z vfr to zwiekszyc pojemnosc do 1000 moze troche wiecej i zostawic taka jaka byla a nie robic z niej jakies BMW:/ szkoda biednej VFR<br><hr>orzech<br>Komentatorzy napisał(a):NIczego nie zepsuli. Po prostu nie mieli swojego sprzeta w tej klasie. Kawa ma GTRa, Yamaha FJRa, Beta K1300, a Suzuki na upartego Busę. A Honda nie ma i teraz będzie miała. Nie ma co sie czepiać.<br><hr>Łuczak<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A mi się podoba. Jak wychodził SC59, to też wszyscy mówili, że nieładny etc. A teraz już jest OK.
Dla mnie to nowa R1 wygląda strasznie (mówi,e głównie o tyle, ale przód też jakiś taki sobie.<br><hr>HondaFan
Dla mnie to nowa R1 wygląda strasznie (mówi,e głównie o tyle, ale przód też jakiś taki sobie.<br><hr>HondaFan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja miałem nadzieję, że to będzie bardziej konkurencja dla nowej Hayabusy czy Kawy ZZR1400 a nie dla BMW K1300GT czy FJR1300 :/ Ale do Kawy i Suki brakuje jej jakieś 30KM mocy i podobnej ilość Nm momentu obrotowego...
Ale może F w nazwie sugeruje, że zobaczymy w przyszłości wersję R a może i N... Bo wersja GT widzę, że się już zapowiada
<br><hr>Ruff
Ale może F w nazwie sugeruje, że zobaczymy w przyszłości wersję R a może i N... Bo wersja GT widzę, że się już zapowiada

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to krok do tylu, z ta waga to moze byc kibel turystyczny a wyglada raczej jak sport. Cos im sie pomylilo. Ja mialaem nadzieje ze to bedzie nastepca PanEuropy. Taki komfortowy XX. A tu mamy takie cos do niczego. Do turystyki za malo plastyku i za niska kiera, do sportu za ciezki o jakies 40kg. Tak ze moim zdaniem kit.<br><hr>ATnet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości