Zobacz wątek - Pytania o motocykle ( i nie tylko ) z ogłoszeń, miny itp.
NAS Analytics TAG

Pytania o motocykle ( i nie tylko ) z ogłoszeń, miny itp.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 30/9/2009, 19:16

to strasznie zuzycie tłoka :P no to do tej kasy kupisz juz jakąś 250 2t napewno ( ja chce za swoją 6 tysięcy :P ) co do tej jazdy po wodzie 125 tez moze da rade :P no to polecam ci cr ub yz nie polecam ci od razu po simku 250 w 2t bo moze to sie źle skonczyc.... no ale :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez charlibrkck » 30/9/2009, 19:24

Kuba1995 ja mam na sprzedaz swojego: http://allegro.pl/item758575586_yamaha_ ... sx_rm.html
tańszy od tamtych i też z Twojej okolicyxD
Lej powoli, sraj dokładnie może lekcja ci przepadnie.

Peugeot Tkr--> Gilera Dna 180--> Yamaha Yz 125, Suzuki Katana R 70

"Nie moc, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika"
Avatar użytkownika
charlibrkck
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 11/5/2009, 19:23
Lokalizacja: okolice Kielc


Postprzez kzfr » 30/9/2009, 20:32

a homologacja?
kzfr
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez kuba1995 » 30/9/2009, 20:58

Motorek fajny.Ale myslałem o czyms nie niżej niz 2005 rok, poniewaz od tego roku w yz jest alu-rama.Dzięki serdeczne za propozycje :D, jak sie jednak przekonam to dam ci znac :)
kuba1995
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24/4/2009, 18:56

Postprzez henio12323 » 30/9/2009, 21:06

no to za takÄ… kase nic nie dostaniesz :P no moze za kilka lat :PP
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kzfr » 30/9/2009, 21:09

a co z homologacjÄ…?

http://allegro.pl/item746218478_husqvarna_wre_125.html jest piękna ale chyba drogi w utrzymaniu sprzęt?
Jak wcześniej zaznaczyłem MAX do 3tyś więc super by było gdyby się mieściły koszty w 1,5tyś.
kzfr
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29/9/2009, 21:30
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Bostorn » 3/10/2009, 11:25

Duriv ma takowÄ… ;d jedyne co sie z niÄ… pier.. to dziwnie mu strzelajÄ… membrany.... ale z jakiej paki nie wiem??

sprzet swierzy no i oczywiscie enduro, tak więc mniej kosztowne w u3maniu niz full cross
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 3/10/2009, 12:37

Bostorn Duriv ma WR a to jest WRE. Czyli dualSport a nie hard-enduro.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez cichy » 6/10/2009, 08:41

Co sądzicie o tych sprzętach.

Wole huske bo chcę bardziej wyczynowy motocykl, lekki, ale nie mogę znaleźć żadnych informacji o tym modelu.

I drogie pytanie jak poznać, że ten dr-z to faktycznie 400S a nie 400E?

http://moto.allegro.pl/item766020731_dr ... _stan.html

http://moto.allegro.pl/item765227802_hu ... ml#gallery
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Bostorn » 6/10/2009, 19:20

hmm najlepiej abyś wszedł na stroę suzuki, wybrał te 2 modele, poczytało nich co tam piszą i porównał wizualnie jak wyglądają, czym się charakteryzuja

a co do Duriva ;d byc moze;d nie znam się, myslalem ze ma wr a nie wre;d tak czy siak od stawania na koło już dużo rzeczy w niej wymienił;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Bostorn » 13/10/2009, 21:46

hmm opony do wymiany, napędu nie widac za dobrze ale pewnie też

teraz plastiki, pewnie nowe bo dziwnie wyglÄ…dajÄ…

jakoś mi moto po przejściach ale jak w rl nie mam pojęcia

najważniejsze to w jakim stanie technicznym jest

bo wizualnie to co zauważyłem napisałem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Dzesiu10 » 24/10/2009, 20:59

to zmniejszanie obrotów jakieś dziwne jest i ani razu na filmiku nie dodał gazu.dlaczego? rozumiem dekompresator ssanie i ze potem sie dławi bo to normalne ale to zmniejszanie obrotów? dziwne troszkę jak dla mnie , według mnie przy odpalaniu włączasz ssanie, czekasz az moto sie nagrzeje wyłączasz ssanie i koniec.a i zwróć uwagę że moto ma założona na tył oponę typu slick czy jakoś tak ( bez bieżnika) i raczej był śmigany po torze.pozdro
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Bostorn » 24/10/2009, 21:06

jak dla mnie filmik bez sensu...

problem miał z odpaleniem a wygląda jak by był nagrzany, ciągłe wysokie obroty.
tego typu sprzęt powinien inaczej pracowac na ssaniu i bez ssania
http://www.youtube.com/watch?v=ISdUcJHXza4

tu slyszysz jak moto pracuje na ssaniu a jak bez i tak samo powinien tamten ktm pracowac ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 24/10/2009, 21:24

nom i mi to dziwne kumpel miał taki sprzęt wiuzł go ponad 2 tys km z Angli w osobówce w częsciach silnik leżał tak jak w ramie jedynie. złozył i odpalił z rozuruchu z dotyku... a z kopa tu mówił że jeszcze nie wyczuł ale udało mu sie za 2 razem. bo tam trzeba wiadomo wyczuc który sów i odpowiednio puscic dekompresator. ale moto na wolnych chodził idealnie na ssaniu palił tylko rano potem nawet po pratu godzinach bez ssania łapał bez problemu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Mosori » 28/10/2009, 19:41

Hej, czy rocznik tej YZ się zgadza? Czy z tych zdjęć można wywnioskować coś więcej na temat stanu moto?
http://moto.allegro.pl/item799172993_ya ... 50_2t.html

EDIT: A ten KTM ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1601086 ,rocznik nie jest zawyzony?, wydaje mi sie ze ma tylko plastiki od nowszego modelu, dobrze mi sie wydaje ?
Avatar użytkownika
Mosori
Świeżak
 
Posty: 249
Dołączył(a): 5/4/2008, 12:22

Postprzez henio12323 » 4/11/2009, 20:17

chciałem CRke swoją wymienic na jakies enduro ktos mi zaproponował huske TE 410 z 97 roku . jestem strasznie uprzedzony do husek :P nowe zawory nowy tłok wossner tulejka na korbie wszxystki łożyska i uszczelki zero luzów na ramie i w silniku <- tak opisał to. co o tym myslicie ? opłaca sie ? i ogulnie jak te huski ? sypliwe ? czy udane modele pomóżcie jakos
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Bostorn » 4/11/2009, 21:02

ten ktm wyglÄ…da na 00 bo ma tylni oddzielny plastik, nowsze majÄ… Å‚Ä…czony, jak moj

boczki oddzielnie i tył oddzielnie, stara robota, tylko dziwi mnie ta ni to blacha ni to coo zaraz za boszkiem prawym, nie wiem do czego to to ma słuzyc

a co do yamy dziwnie wygląda, rama malowana była uszczelek jakoś nie widac, ciekawe co i kiedy było w niej ostatnio robione
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez gsx_750_f » 4/11/2009, 21:45

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1604276

Co myślicie o tych modelach ?
Warto sobie cos takiego zapodać?
Jak sie ma awaryjnosć tych sprzętów?
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Bostorn » 4/11/2009, 22:21

lc4 to jedne z najmocniejszych silników ktma;d baaaardzo mocne, wy3małe ;d i niezawodne ;d

sam chcialem sie przesiÄ…sc na lc4 ale za ciezkie to dla mnie na tor ;d a chcialbym pogodzic szose z torem ;d :)


niestety tylko exc mi zostaje ale i tak nie ma co nadziei robic sobie jak sx nadal nie sprzedany :)

to bardzo dobry wybór o ile ten sprzet był zadbany, i wszystkie plyny, f.pow był wymieniany na czas i czyszczony :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 4/11/2009, 22:49

Ciekawe jaki przebieg tego motocykla. Bo po kilkudziesięciu tysiącach trzeba w nich uszczelniacze wymienić, praktycznie wszystkie w silniku.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê