Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Krysto84 » 1/10/2009, 21:34

a ja mam takie pytanie prosilbym was o podanie jakiegos dobrego forum na temat rs :) tuning i normalne dobre FORUM na ktorym cos sie dzieje :) z gory dzieki :D
LWG !
Avatar użytkownika
Krysto84
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23/8/2009, 16:15
Lokalizacja: Jarosław


Postprzez Landryss25 » 1/10/2009, 23:02

A co Ty masz bana na google?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez wojtasmazi1 » 2/10/2009, 08:02

Poszukaj po necie. O tuningu rs-ki jest bardzo duzo
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez CySiEk » 2/10/2009, 14:52

mam takie pytanko mam przełożenie w appku 11/43 i idzie mi około 90km/h przy około 10.5 tys obrotów mam do wydania 100 zl i teraz mam pytanie która zębatkę zmienić żeby szedł 100 km/h i żeby zbyt wiele na przyśpieszeniu nie stracił?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez wojtasmazi1 » 2/10/2009, 15:19

Cysiek jesli naped zmienia sie w calosci. Nie zmienia sie napedu po jednej zebatce
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Veralid » 2/10/2009, 15:28

Hmm no to znowu ja :)

Siema.

Mam zamiar kupic cylinder 70/80 i mam pytanie cały zestaw taki do zamontowania itp. ile by stał około 1k ? czy wiecej

I jesszcze jedno . Czy bardzo silnik zamecze z takim cyckiem ?

Jak bardzo sie osiagi poprawia ? itp

Bo planuje tez dyfuzor gianelli i koncowke sportowa tez czy dobrze planuje czy niebardzo ?



a cycek to mnie ten interesuje :) http://allegro.pl/item735830327_cylinde ... ml#gallery
Aprilia Rs50 1998 :P w przyszłosci pewnie CBR 125 lub NSR 125 | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS_50/78634 moja ErEsKa:p
Avatar użytkownika
Veralid
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16/7/2009, 23:00
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez talta » 2/10/2009, 16:18

Zalezy jakiej firmy, musisz miec tez wiekszy gaznik, bo inaczej to chvja uzyskasz, dyfuzor pod 70/80 bo wszystko jest liczone pod okna itd. cylek nie ma podanego dolotu
koncowka w sumie tez jest wazna, nie odpowiada tylko za dziwek, wazna jest srednica rurki, dlugosc ma juz mniejsza waznosc, z tego co mi wiadomo to im wieksza rurka tzn. srednica tym wieksze pierdolnie*ie w rezo, im mniejsza tym bardziej elastyzny silnik w kazdym zakresie obrotow
co do 1ringowcow to lepsze rozwiazanie dla wysokoobrotowcow, takich jak ten cylek, tak jak w aukcji zmniejsza tarcie wiec mniejsze cieplo sie wytwarza i szybciej sie wkreca, co do cyla to sie nie wypowiadam, bo nie siedze w cylkach do am
co do osiagow to zalezy od osprzetu
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez andrzej551 » 2/10/2009, 17:26

CySiEk napisał(a):mam takie pytanko mam przełożenie w appku 11/43 i idzie mi około 90km/h przy około 10.5 tys obrotów mam do wydania 100 zl i teraz mam pytanie która zębatkę zmienić żeby szedł 100 km/h i żeby zbyt wiele na przyśpieszeniu nie stracił?



jezeli chcesz miec wiekszy v max to daj na przód 14 lub 15
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Veralid » 2/10/2009, 17:36

talta napisał(a):Zalezy jakiej firmy, musisz miec tez wiekszy gaznik, bo inaczej to chvja uzyskasz, dyfuzor pod 70/80 bo wszystko jest liczone pod okna itd. cylek nie ma podanego dolotu
koncowka w sumie tez jest wazna, nie odpowiada tylko za dziwek, wazna jest srednica rurki, dlugosc ma juz mniejsza waznosc, z tego co mi wiadomo to im wieksza rurka tzn. srednica tym wieksze pierdolnie*ie w rezo, im mniejsza tym bardziej elastyzny silnik w kazdym zakresie obrotow
co do 1ringowcow to lepsze rozwiazanie dla wysokoobrotowcow, takich jak ten cylek, tak jak w aukcji zmniejsza tarcie wiec mniejsze cieplo sie wytwarza i szybciej sie wkreca, co do cyla to sie nie wypowiadam, bo nie siedze w cylkach do am
co do osiagow to zalezy od osprzetu



dobra juz mniej wiecej czaje co i jak :) dzieki

A jeszcze jedno od kad go kupiłem cały czas mi sciaga kierwonice w lewo . Od czego to moze byc patrzyłęm ale nic nie widze ,zeby było cos nie tak. A co do cyca czekam na dalsze wypowiedzi :)
Aprilia Rs50 1998 :P w przyszłosci pewnie CBR 125 lub NSR 125 | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS_50/78634 moja ErEsKa:p
Avatar użytkownika
Veralid
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16/7/2009, 23:00
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez CySiEk » 2/10/2009, 17:43

kumpel miał 13/47 i mu ładnie chodziło ja narazie mam kasę na jedna zębatkę i muszę wymienić zależy mi bardzo czyli jak bym kupił 14 na przód (14/43) to go nie zamuli tak że z miejsca będę musiał się odpychać?;D
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez talta » 2/10/2009, 18:25

cysiek zebatke dobiera sie pod silnik i pod siebie wiec jak ci nie pasi to wrocicsz do 13, moim zdanie na seri najlepiej zostac na seryjnych zebatkach, jak masz dojechany silnik to po zmiania na wieksza tak czy tak v-max nie wzrosnie
Veralid moze masz krzywa rame?
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez CySiEk » 2/10/2009, 18:49

tyle że ja aktualnie mam w przodzie 11 a w tyle 43 i idzie max 85-90km/h i moje pytanie jest jaka zębatkę w przodzie kupić żeby nie stracić za dużo na przyśpieszeniu a zyskać na v-maxie żeby 100km/h szła jak narazie to kopa ma dość ostrego ;D i nie wiem czy kupić 12 , 13 , czy 14 bo nie znam się na "doborze" zębatek wogóle..... jaka wy byście kupili mi się wydaje że 14 za duża teraz czy 12 czy 13?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Veralid » 2/10/2009, 19:09

ja miałem np. 14;43 i mi szedł tylko 85:/ zmieniłem na 14;44 i mi idzie mniej ale kopa ma wieszego .

Hmmm krzywa rama . mozliwe bo jak siedze sobie normalnie na nim kierownica jest prosto i puszczam ja to mi leci na lewo :/ Co robic w takiej sytuacji ? nic sie nie da zrorobic ?

Jeszcze co do Cylindra to ten co link dałem wyzej jest dobry ? Jak cos koncowke bym se dopasował od dyfuzora mysle ze gianneli bedzie pasował .
A Z tym powiekszeniem gaznika to duzo roboty ? i czy to duzo kosztuje ?
Bo wkoncu musze cos zrobic z tym motorem bo to jest załosne ,zeby szedł mi max 80 :/ zasnac mozna. Czasami nawet skuter mnie bierze a to juz jest przypał jak dla mnie :/
Aprilia Rs50 1998 :P w przyszłosci pewnie CBR 125 lub NSR 125 | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS_50/78634 moja ErEsKa:p
Avatar użytkownika
Veralid
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16/7/2009, 23:00
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Landryss25 » 2/10/2009, 21:18

Veralid ja bym jeszcze na Twoim miejscu pomyślał nad tym cylindrem. Bo zobacz że w tym zestawie masz tłok z jednym pierścieniem. W takiej konfiguracji będzie się lepiej wkręcał na obroty ale będzie miał dużo krótszą żywotność niż z dwoma pierścieniami.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez andrzej551 » 3/10/2009, 07:30

CySiEk napisał(a):tyle że ja aktualnie mam w przodzie 11 a w tyle 43 i idzie max 85-90km/h i moje pytanie jest jaka zębatkę w przodzie kupić żeby nie stracić za dużo na przyśpieszeniu a zyskać na v-maxie żeby 100km/h szła jak narazie to kopa ma dość ostrego ;D i nie wiem czy kupić 12 , 13 , czy 14 bo nie znam się na "doborze" zębatek wogóle..... jaka wy byście kupili mi się wydaje że 14 za duża teraz czy 12 czy 13?



kolega ma 14/42 i idze mu 100, 103kmh ale z miejsca to ledwo jedzie ja na moich zebatkach odstawiam go i dopiero po jakims czasie mnie dogania... to raczej sporo stracisz na przyspieszeniu zakładajac takie zebatki
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 3/10/2009, 07:39

Nie sadze, najwyzej sobie dorobi pierscien na tomringu i juz. Tak szybko mu sie cylek nie wykonczy, najwyzej pierscien.
Jak masz krzywa rame to dvpa, co do gaznika to mozesz rozwiercic, ale lepiej kupic wiekszy tzn. z wieksza gardziela nawet uzywany
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Veralid » 3/10/2009, 12:59

Wiecie co ? NIc w nim nie robie bo to nie ma sensu kupuje 2 . A tak wogle chce ktos moj kupic ? Własnie wczoraj ojciec powiedział ze na nowy sezon kupi mi Rs125. Teraz i tak nie moge jezdzic ... Kolano rozwaliłem . i zabieg mam niedługo wiec nie bede mogł jezdzic a niechce ,zeby stał. Sprzedam bardzo tanio.3500 a wszystko sprawne . Zreszta moje problemy z tym motorem sa w tym temacie wiec jak kogos interesuje to znajdzie co i jak . A foty i inne iinfo o nim macie w podpisie . na polskajazda.pl Dzieki wszystkim za pomoc zwiazana z tym motorem :)
Aprilia Rs50 1998 :P w przyszłosci pewnie CBR 125 lub NSR 125 | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS_50/78634 moja ErEsKa:p
Avatar użytkownika
Veralid
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16/7/2009, 23:00
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez talta » 3/10/2009, 17:44

Nie moje sprawa ale pewnie rama krzywa i dlatego sprzedajesz :twisted:
Ja tam kocham tuning i wole wladowac w sima 2k niz sobie kupic jaka am-ke, przynajmniej mam wszystko pod siebie :P
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Veralid » 4/10/2009, 14:19

talta napisał(a):Nie moje sprawa ale pewnie rama krzywa i dlatego sprzedajesz :twisted:
Ja tam kocham tuning i wole wladowac w sima 2k niz sobie kupic jaka am-ke, przynajmniej mam wszystko pod siebie :P



Rama nie jest krzywa :) sprawdzane było . Cos z lagami :/ ale nie wiadomo dokładnie. Sprzedaje przez te kolano .I przy okazji na inne moto juz zaczynam zbierac ;p
Heh lubisz tuning bo umiesz ja az tak sie nie znam i nie zamierzam w swoj pierszy mmotocykl ładowac hajs :p jak juz obczaje co i jak wtedy sie pobawie w takie cos :)
Aprilia Rs50 1998 :P w przyszłosci pewnie CBR 125 lub NSR 125 | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/RS_50/78634 moja ErEsKa:p
Avatar użytkownika
Veralid
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 16/7/2009, 23:00
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez talta » 4/10/2009, 16:55

o kolego i tu sie mylisz, jak bys wparowal na forum o danym moto to bys sie zdziwil, to jest podstawowa podstawa, teraz jak juz mam opracowany plan na silnik mysle nad wyeliminowaniem najslabszych punktow ramy sima, i jej wzmocnieniu, przy tym co planuje wytrzyma z luzem ale to juz tak na przyszlosc, po za tym simek stracil iskre i juz nie mam na niego sily ale kit
zeby nie bylo samego OT to moze ktos zle zrobil remont, zrobil tylko jedna lage albo zalal wieej oleju to jednej ? albo krzywe
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê