Zobacz wątek - husqvarna TE i TC
NAS Analytics TAG

husqvarna TE i TC

Enduro, Cross
_________

husqvarna TE i TC

Postprzez szybki90 » 15/9/2009, 10:51

Jak wyglądają moc, moment obrotowy i ogólnie silniki w husqach TE i TC 250?? Duża jest różnica czy podobna jak w sx i exc?? proszę o pomoc bo nie wiem czy iść w te czy jednak tc.
Zakładam temat bo w odpowiednim temacie nie szybko doczekam się odpowiedzi,
Proszę o nie usuwanie tematu.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz


Postprzez Landryss25 » 15/9/2009, 18:19

Husqvarny 4t to dobre sprzęty ale dopiero po 2007 roku odkąd marka jest pod skrzydłami BMW. Na starsze roczniki było sporo narzekań że nie są zbyt wytrzymałe.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez szybki90 » 16/9/2009, 08:36

teraz sam nie wiem czy wchodzić w tą markę czy nie...
wiem że z części tylko serwis, ale mam dobrą okazję do kupienia husqy te z padniętą głowicą
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Dzesiu10 » 16/9/2009, 16:11

a co się głowicy stało? u zycha dostaniesz cześci miałem huske ale wr 125:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez szybki90 » 17/9/2009, 11:44

kupiłem ją i czekam aż przyjedzie pocztą:D
1 zawór się urwał
u zych'a pytałem o zawory..
500 zł ssący 400 wydechowy:/
Wiecie może gdzie taniej dostanę??
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Dzesiu10 » 17/9/2009, 16:37

a ile chcą w husce? to znaczy w jedynym serwisie husky w Polsce ( ból)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Landryss25 » 17/9/2009, 16:58

Ale wiesz że jeśli zawór się urwał to nie tylko on jest do wymiany?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez szybki90 » 19/9/2009, 09:43

wiem. Tłok już zamówiłem.
Teraz pytanie co muszę jeszcze kupić??
1` zawór czy wszystkie 4 muszę mieć nowe.
Uszczelki tez mam kupione.
Oleje i filtry też już mam.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Landryss25 » 19/9/2009, 12:38

Nie wiadomo jak wygląda głowica po tej przygodzie. Musisz zobaczyć. Bo jeśli została uszkodzona to koszt naprawy niski nie będzie... Nie musisz mieć wszystkich nowych ale możliwe że inne też zostały przy tym uszkodzone. Życzę Ci aby ta Husqa nie okazała się studnią bez dna, bo z takimi moto różnie bywa.

Możesz mieć w niej całą górę silnika do zrobienia a to już są ogromne koszty.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez szybki90 » 20/9/2009, 18:47

cała góra silnika czyli?? sorry ze tak pytam ale w 2 t remont to dla mnie prościzna ale kiedyś trzeba się nauczyć i 4T, a kto pyta raz się wstydzi....
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Landryss25 » 20/9/2009, 19:03

Zależy w którym miejscu pękł ten zawór i czy silnik został odrazu zatrzymany czy ktoś się jeszcze dotoczył. W najmniej optymistycznej wersji możesz mieć do wymiany: tłok, komplet zaworów, głowicę i powłokę cylindra. Chyba bardzo nic więcej nie mogło się uszkodzić. Nic, teraz odbieraj sprzęta, rozkładaj i zdaj relację.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez szybki90 » 21/9/2009, 08:42

wiem że cylek jest ok.
Tłok na pierścieniach jest ok, zero rysek na bocznej powłoce tloka. tylko góra jest troche poobijana od zaworu co poszedł.
Reszta zaworów jest ok.
Zobaczę jak to będzie;)
Łańcuszek rozrządu i wałek też muszę wymienić jeżeli zawór poszedł czy nie??
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Dzesiu10 » 21/9/2009, 15:53

łańcuszek przy takiej robocie to podstawa a wałek zostaw
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez szybki90 » 22/9/2009, 11:10

ok. Dzisiaj wyciągnąłem stary łańcuszek i zabrałem do pracy, porównałem z nowym i nie ma jakiejkolwiek różnicy, nie jest w ogóle rozciągnięty ;) kolejne koszta odchodzą;)
Teraz pytanie czy ma ktoś z was serisówkę do te 250??
Albo wiedzie jaki ma być luz zaworowy na poszczególnych zaworach. A i jak mierzyć ten luz
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Dzesiu10 » 22/9/2009, 20:16

jaką masz tam regulacje tak poza tematem ? śrubkowa czy płytkowa?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez szybki90 » 23/9/2009, 08:26

śrubkowa
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Landryss25 » 23/9/2009, 14:56

Mierzysz szczelinomierzem.

Luzy pewnie standardowo 0.10-0.15mm. Napisz do Zych offroad dla pewności.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez szybki90 » 28/9/2009, 21:55

Tak na przyszłość, może kiedyś komuś się przyda;)
http://www.husqvarnaracingclub.cz/ohqv_manualy.html
Serwisówki i katalogi częśći do wszystkich huseq;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr