Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
o jakie dokręcanie chodzi ? srubek to co jazde mozna głowne sruby sprawdzic. od obrotów sie odkręcająto norma. filrt oleju w 4T wymieniasz razem z olejem.
w 2T i 4T filtr powietrza czysci i nasącza sie po kazdej dłuzszej jeździe. w 4T na sezon minimum 3-4 razy wypadało by zmienic olej. oczywiscie zalezy od poziomu katowania sprzętu i czasu jazdy
w 2T i 4T filtr powietrza czysci i nasącza sie po kazdej dłuzszej jeździe. w 4T na sezon minimum 3-4 razy wypadało by zmienic olej. oczywiscie zalezy od poziomu katowania sprzętu i czasu jazdy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
gaźnik sie zapchał... filtr zaszedł wodą. moze do cylindra sie woda dostała
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
siema!!!
Wlasnie wrocilem z "zabawy" nowym nabytkiem ktm sx144. Mam do was kilka pytan dotyczacych mechaniki.
Jeszcze dodam ze wjechalem w jedna dosc gleboka kaluze. Po pierwsze przy nozce do zmiany biegow oraz kolektorze pojawil sie olej. Po drugie gdy motor jest zgaszony, wrzucam bieg i trzymam sprzeglo a motor sie zachowuje jakby byl jeszcze troche na biegu. Po trzecie jak jest na luzie i go prowadze to cos przy zebatce lancucha szelesci. Z gory dzieki za odpowiedz Ja dopiero zaczynam zabawe i mam nadzieje ze kiedys bede mogl innym udzielac przydatnych wskazowek.
Wlasnie wrocilem z "zabawy" nowym nabytkiem ktm sx144. Mam do was kilka pytan dotyczacych mechaniki.
Jeszcze dodam ze wjechalem w jedna dosc gleboka kaluze. Po pierwsze przy nozce do zmiany biegow oraz kolektorze pojawil sie olej. Po drugie gdy motor jest zgaszony, wrzucam bieg i trzymam sprzeglo a motor sie zachowuje jakby byl jeszcze troche na biegu. Po trzecie jak jest na luzie i go prowadze to cos przy zebatce lancucha szelesci. Z gory dzieki za odpowiedz Ja dopiero zaczynam zabawe i mam nadzieje ze kiedys bede mogl innym udzielac przydatnych wskazowek.
- kamik555
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
- Lokalizacja: Radom ^^
olej przy kolektorze to norma nie jest to mocowane na stałe i moze zauwazyłes że czasem przy odpaleniu moze przydymic przy cylindrze. tam są z regły oringi i podczas jazdy olej sie osadza na nich i spływa po cylindrze. im lepszy olej tym mniej go wycieka mniej sie osadza bo sie lepiej spala. albo za duzo oleju lejesz do benzyny. ale lepiej nalac więcej oleju niz za mało co do dzwigni zmiany biegów musisz sciągnąc dzwignie wyjąc stary uszczelniacz i dokupic nowy - koszt około 3 zł w kazdym sklepie rolniczym. a ci di zębatki to cięzko powiedziec moze łancuch masz nienasmarowany i słychac rolki ? a sprzęgło to moze masz juz kosz zjechany albo zalany zły olej. nie wiem jak w ktm jest ale u mnie jak odkręce korek od oleju to widze troche kosza sprzęgłowego i widac wręby w nim. jezeli masz tez korek w takim miejscu to zobacz czy cos widac. a olej i tak wymien na nowy nigdy nie wiadomo co było wczesniej wlane. i teraz dopiero doczytałem xD jeżeli motor jest zgaszony wbijesz bieg na sprzęgle chcesz go pchac to norma że sprzęgło nie wysprzęgla do konca. jak silnik jest odpalony dochodzą obroty temperatura i lepiej sprzęgło sie rozsprzęgla
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
nie
ona jest an frezach i sruba sciska te frezy jedyna wada że jest przewalony dostęp i sie trzeba nakręcic żeby rozkręcic zobacz jak idzie na wałek i tam jest srubka starego simmeringa wyjmij takl że wbijasz w niego srubokręt i go wydłubujesz powinien pójsc łatwo.
ona jest an frezach i sruba sciska te frezy jedyna wada że jest przewalony dostęp i sie trzeba nakręcic żeby rozkręcic zobacz jak idzie na wałek i tam jest srubka starego simmeringa wyjmij takl że wbijasz w niego srubokręt i go wydłubujesz powinien pójsc łatwo.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ja tez jestem za tym że wszystko jest na 1 miejscu no yamaha honda ktm suzuki i moze kawasaki jak motor jest nówka z salonu to kazdy z tych moto da tyle samo frajdy i bedzie równie bezawaryny/ lub awaryjny wiadomo w koncu to wyczyny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ojjj speedygonzales ... nie zgodze sie z toba
Mam od miesiaca KTM sx 144! Bardzo duzo osób mi odradzalo jego zakup jedni mowili to ktm: drogi, czesci trudno dostepne i w wysokich cenach inni mowili ze to 144 i trudno mi bedzie dostac tlok uszczelki itp. A okazalo sie, ze jest zupelnie inaczej.!!! Czesci sa w identycznych cenach jak u konkurencji(wiadomo ze niektore czesci sa drozsze a niektore tansze). Kupilem juz nowy tloczek (dostalem od reki w serwisie za 489 zl oryginalny) oraz inne pierdoly tj. zimeringi, naklejki, dzwignie zmiany biegow (wiadomo jak sie powymienia "wszystko" to ma sie pewnosc- a nie jest to duzy koszt:P). Takze nie sugerujcie sie marka bo jezeli jest to kawa, quska, ktm, yamaha czy honda to wazne jest zeby byla w dobrym stanie technicznym i nie byla zniszczona
Ja osobiscie moge polecic ktm'a naprawde supper sie jezdzi i jest jak narazie bezawaryjny:P
Mam od miesiaca KTM sx 144! Bardzo duzo osób mi odradzalo jego zakup jedni mowili to ktm: drogi, czesci trudno dostepne i w wysokich cenach inni mowili ze to 144 i trudno mi bedzie dostac tlok uszczelki itp. A okazalo sie, ze jest zupelnie inaczej.!!! Czesci sa w identycznych cenach jak u konkurencji(wiadomo ze niektore czesci sa drozsze a niektore tansze). Kupilem juz nowy tloczek (dostalem od reki w serwisie za 489 zl oryginalny) oraz inne pierdoly tj. zimeringi, naklejki, dzwignie zmiany biegow (wiadomo jak sie powymienia "wszystko" to ma sie pewnosc- a nie jest to duzy koszt:P). Takze nie sugerujcie sie marka bo jezeli jest to kawa, quska, ktm, yamaha czy honda to wazne jest zeby byla w dobrym stanie technicznym i nie byla zniszczona
Ja osobiscie moge polecic ktm'a naprawde supper sie jezdzi i jest jak narazie bezawaryjny:P
- kamik555
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
- Lokalizacja: Radom ^^
zdemontowac i wylac wode zostawic na słoneczku żeby sie osuszył
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości