Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Pasowanie tłoka powinno być na 0,04mm-0,06mm luzu. Jak spasujesz na 0,07 to kompresja będzie trochę mniejsza ale nie powinno to jakoś zaszkodzić silnikowi.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Skoro cylinder ma 49,02mm to tłok 49mm nie może być.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Witam. Mam taki problemik:
Kupilem niedawno exc 200 i za dobrze nie wiem jak ma chodzic ale mysle ze tak chodzic nie powinien.. a mianowicie kiedy jade wolno, nie dodadajac gazu w miare ze stala predkoscia to moto "pierdzi" .. przy zwyklej jezdzie kiedy przyspieszam normalnie wszystko jest w porzadku.. jak chce jechac powoli ze stala predkoscia to motorek sobie pierdzi jak choper;p .. Widac to dobrze na tych filmikach:
http://www.youtube.com/watch?v=UZrt5dleqRU
http://www.youtube.com/watch?v=6OsSr6Z_h_Y
Gaznik wyczyscilem ostatnio i mysle ze nie w tym rzecz.. Moto moc ma (3 bieg na kolo bez problema;p ) cos poradzicie???
Kupilem niedawno exc 200 i za dobrze nie wiem jak ma chodzic ale mysle ze tak chodzic nie powinien.. a mianowicie kiedy jade wolno, nie dodadajac gazu w miare ze stala predkoscia to moto "pierdzi" .. przy zwyklej jezdzie kiedy przyspieszam normalnie wszystko jest w porzadku.. jak chce jechac powoli ze stala predkoscia to motorek sobie pierdzi jak choper;p .. Widac to dobrze na tych filmikach:
http://www.youtube.com/watch?v=UZrt5dleqRU
http://www.youtube.com/watch?v=6OsSr6Z_h_Y
Gaznik wyczyscilem ostatnio i mysle ze nie w tym rzecz.. Moto moc ma (3 bieg na kolo bez problema;p ) cos poradzicie???
- Luki_LK
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 24/8/2009, 11:24
- Lokalizacja: B-c
Miodzik zobacz w szukajce. Pamiętam, że nie dawno było o tym, jak się nie mylę to max tolerancji 0,05 mm, ale sprawdż.
Luki LK, świeca jaka jest, przerwa, regulacja gażnika sprawdż to jak gażnik czysciłes i nic.
Luki LK, świeca jaka jest, przerwa, regulacja gażnika sprawdż to jak gażnik czysciłes i nic.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
miodzik landyss ci juz wytłumaczył -> 0,04mm-0,06mm
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
czy kanapa od exc będzie pasować do sx?? nie ma przypadkiem innej budowy?? ew. czy sx ma inny bak od exc??
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Mam pytanie odnosnie różnic miedzy crossowymi 2T o pojemnosci 250 a motorami enduro o tej samej pojemnosci jak np EXC 250. Wiadomo że różnią sie zawieszeniami ale czym różnią sie jeśli chodzi o silnik. Czy moc takiego enduro jest taka sama jak w crossach, czy tak samo czesto sie robi remonty i czy jest różnica w spalaniu? Jakie jeszcze byście proponowali
hard enduro 250 podobne do EXC?
hard enduro 250 podobne do EXC?
- bartexo
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26
silniki zwykle te same ale np zdławione wydechy gaxniki i ogulnie przytłumione o kilka koni. niektóre tez miały skrzynie zmienianą na 5 bieg jako nadbieg. oprócz exc jest jeszcze honda CRE 250. spalania są podobne enduro niewiele mniej będzie łykała. i tez remonty dosyc często bo te motorki są typowo w teren z mozliwoscią dojechania np na tor po ulicy jakis niewielki odcinek wiec typowo na miasto nie jest to idealny motor. ma niewiele większą żywotnosc od fulla
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
exc ma mniejszy gaźnik, tylne koło 18 cali (sx ma 19) liczniki lampy i ogólnie jest cięższy. Ma też inne seryjne zębatki. Mniejsza membrana gaźnika. Cięższa końcówka wydechu, która spełnia jakieś tam normy.
Dyfuzor jest też troszkę inny. exc jest słabszy od sx, możesz to wszystko sprawdzić bezpośrednio na stronie KTM'a
Inne hard enduro: Husqvarna WR, HM CRE 250, tm, gas gas, suzuki rmx 250, kawasaki kdx 250, yamaha wr 250
Dyfuzor jest też troszkę inny. exc jest słabszy od sx, możesz to wszystko sprawdzić bezpośrednio na stronie KTM'a
Inne hard enduro: Husqvarna WR, HM CRE 250, tm, gas gas, suzuki rmx 250, kawasaki kdx 250, yamaha wr 250
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
A z tych moto ktore wymienil szybki ktorego byscie polecali? Ktorys z nich czy jednak EXC? I jeszcze sie zastanawialem nad Yamaha WR 400. Jak myslicie lepiej bedzie ja wziasc czy jakies hard enduro 250? Wiem ze to kwestia tez gustu kto woli 4T a kto 2T ale mozecie wymienic jakies mocne strony i wady obydwu stron.
- bartexo
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26
był ten temat setki razy poruszany. 4t - dobre na ulice bo mozna trzymac jednostajne obroty mniejsze zuzycie mniejsze spalanie - wyzsza cena ,wyzsza cena ewentualnego remontu nie ma tego joba co 2t cięzsza
2t - nieco większe spalanie potęzna moc przy niskiej wadze. remonty częste jednak nie aż takie kosztowne. słaby w dalekie trasy
2t - nieco większe spalanie potęzna moc przy niskiej wadze. remonty częste jednak nie aż takie kosztowne. słaby w dalekie trasy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
A jeszcze jedno pytanko odnosnie 2T. Mialem okazje jezdzic 125 i nie spodobalo mi sie ze strasznie muli w donym zakresie obrotow i dopiero powyrzej polowy zaczyna za*?@$*/lać. Czy 250 ma tak samo czy jednak przez wieksza pojemnosc moment obrotowy jest w miare dobry juz od dolnego zakresu?
- bartexo
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26
W 250 jest trochę lepiej ale bez rewelacji. To jest 2t i one nie lubią niskich obrotów.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
nie no 250 ma sporo lepszy duł. zalezy jeszcze od przełozen bo jak smigalem CRM 250 to ona sie zbierała ładnie redukcja o 1 bieg i dzida.
bigalus jedynie poxilina albo jakis spaw na zimno
bigalus jedynie poxilina albo jakis spaw na zimno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości