BUJA KIEROWNIKIEM PRZY MOCNYM SKRĘCANIU
Posty: 12
• Strona 1 z 1
BUJA KIEROWNIKIEM PRZY MOCNYM SKRĘCANIU
WITAM WSZYSTKICH I PROSZE O POMOC W MOJEJ KAWIE PRZY WCHODZENIU W ZAKRET ZACZYNA BUJAĆ(TELEPAĆ) KIEROWNIKIEM, CO JEST NIE TAK????
DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI I POZDRAWIAM
DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI I POZDRAWIAM
- ericson007
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/8/2009, 15:04
- Lokalizacja: Gończyce
- ericson007
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/8/2009, 15:04
- Lokalizacja: Gończyce
Łożysko, krzywe lagi, zle wyważone koło, krzywa półka, brak umiejetnosci wchodzenia w zakret.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
- ericson007
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/8/2009, 15:04
- Lokalizacja: Gończyce
Re: BUJA KIEROWNIKIEM PRZY MOCNYM SKRĘCANIU
ericson007 napisał(a):ZACZYNA BUJAĆ(TELEPAĆ) KIEROWNIKIEM, CO JEST NIE TAK????
Jak Ci buja kierownikiem, to każ mu iść na odwyk. A jak już telepie, to delirka. LUDZIE! Co przyczynia się do takiego zeszmacenia naszej ojczystej mowy? Jakim kierownikiem? Byłeś Ty w szkole? Zostało coś w głowie oprócz ciągnięcia koleżanek za włosy? Jeszcze chwila i posty typu: "Zdjełem sfetr i poszłem ze śmiećmi, bo gorąc straszna" staną się normą! Na Boga, zacznijcie czytać książki!!
-
Ciechan666 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
- Lokalizacja: Wawa
Konig a jak sie luźno trzyma kierwonice w zakrecie to jak to jest ?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Dzieci neostrady WYPIE*****Ć!!
Ile jeszcze nawalicie postów do cholery?
Co temat to nikt nic nie wie i dwie strony śmieci. Mody mają wakacje czy co? No po prostu fujara opada.
ericson007 , niestety najgorsza będzie robocizna.
Jeśli masz problemy z bujaniem/wibracją np przy 160km/h, jak ja miałem, itp dziwne zachowania ze sterownością, to na bank pierwszą rzeczą jaką robisz to wymieniasz łożyska główki ramy o ile nie stwierdziłeś że nie masz czegoś niedokręconego. Nawet na oko dobrze wyglądające łożyska mogą być do bani. Jak pojechałem do ASO nawet mechanik nie stwierdził że trzeba łożyska wymienić. Dokręcił tylko a problem został.
Łożyska główki ramy do większości motocykli dostaniesz w motoryzacyjnych sklepach nawet z asortymentem rolniczym. Oryginały musisz mieć ze sobą by dopasować. Po 14 zł sztuka!
Ale niestety trzeba zdjąć dwie półki i widelec. Najgorsza sprawa wybicie dolnego łożyska. Dolną półkę kładziesz szyjką w dół na imadle i walisz tak w dolne łożysko by nie uszkodzić blaszki przeciwpyłowej. Nabijasz rurką dolne nowe łożysko.
Po założeniu górnego łożyska i złożeniu wszystkiego do kupy musisz dobrze wyregulować naciąg. W Bandicie 600 naciąg był zależny od nakrętki i dużej górnej śruby. W Aprilii naciąg regulujesz tylko dolną śrubą, górna nie ma znaczenia. Jak jest w kawasaki nie wiem.
Koszt zabawy w serwisie za wymianę łożysk to około 200 zł + ~350 zł za łożyska. Zamienniki na allego po 100zł.
Powodzenia.
Ile jeszcze nawalicie postów do cholery?
Co temat to nikt nic nie wie i dwie strony śmieci. Mody mają wakacje czy co? No po prostu fujara opada.
ericson007 , niestety najgorsza będzie robocizna.
Jeśli masz problemy z bujaniem/wibracją np przy 160km/h, jak ja miałem, itp dziwne zachowania ze sterownością, to na bank pierwszą rzeczą jaką robisz to wymieniasz łożyska główki ramy o ile nie stwierdziłeś że nie masz czegoś niedokręconego. Nawet na oko dobrze wyglądające łożyska mogą być do bani. Jak pojechałem do ASO nawet mechanik nie stwierdził że trzeba łożyska wymienić. Dokręcił tylko a problem został.
Łożyska główki ramy do większości motocykli dostaniesz w motoryzacyjnych sklepach nawet z asortymentem rolniczym. Oryginały musisz mieć ze sobą by dopasować. Po 14 zł sztuka!
Ale niestety trzeba zdjąć dwie półki i widelec. Najgorsza sprawa wybicie dolnego łożyska. Dolną półkę kładziesz szyjką w dół na imadle i walisz tak w dolne łożysko by nie uszkodzić blaszki przeciwpyłowej. Nabijasz rurką dolne nowe łożysko.
Po założeniu górnego łożyska i złożeniu wszystkiego do kupy musisz dobrze wyregulować naciąg. W Bandicie 600 naciąg był zależny od nakrętki i dużej górnej śruby. W Aprilii naciąg regulujesz tylko dolną śrubą, górna nie ma znaczenia. Jak jest w kawasaki nie wiem.
Koszt zabawy w serwisie za wymianę łożysk to około 200 zł + ~350 zł za łożyska. Zamienniki na allego po 100zł.
Powodzenia.
Ostatnio edytowano 26/8/2009, 09:43 przez falconiforme, łącznie edytowano 4 razy
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
U mnie generalnie moto trochę skręca jak się puści kierownice. jak zrobiłem test jak napisał eneasz (na centralną i delikatnie kręcę w lewo i prawo) może delikatnie na środku kierownica przystaje, ale to delikatnie. za to wyraźnie "woli" po luźnym pchnięciu ręką skręcić w lewo. Już sam nie wiem czy sam sobie to wmówiłem czy tak jest naprawdę. podczas jazdy moto skręca w lewo po puszczeniu kierownicy. Sprzęt chyba nie miał dzwona. wydaje mi się że pół roku temu jeszcze tak bardzo nie skręcał sam. Może ktoś ma jakieś pomysły? ? opony nowe i zakładane w dobrym serwisie więc chyba wyważyli poprawnie.
- niesiob
- Świeżak
- Posty: 135
- Dołączył(a): 22/1/2009, 21:36
- Lokalizacja: Wawa
niesiob, nawet delikatne przystawanie kierownicy może może świadczyć o potrzebie wymiany łożysk. Miałem tak samo w Bandicie 600 96r. Po wymianie jak ręką odjął.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości