Zobacz wątek - BUJA KIEROWNIKIEM PRZY MOCNYM SKRĘCANIU
NAS Analytics TAG

BUJA KIEROWNIKIEM PRZY MOCNYM SKRĘCANIU

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

BUJA KIEROWNIKIEM PRZY MOCNYM SKRĘCANIU

Postprzez ericson007 » 25/8/2009, 15:09

WITAM WSZYSTKICH I PROSZE O POMOC W MOJEJ KAWIE PRZY WCHODZENIU W ZAKRET ZACZYNA BUJAĆ(TELEPAĆ) KIEROWNIKIEM, CO JEST NIE TAK????
DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI I POZDRAWIAM
ericson007
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/8/2009, 15:04
Lokalizacja: Gończyce


Postprzez ericson007 » 25/8/2009, 15:17

słyszałem że może to być wina łozyska???
ericson007
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/8/2009, 15:04
Lokalizacja: Gończyce


Postprzez Robson1903 » 25/8/2009, 15:19

Łożysko, krzywe lagi, zle wyważone koło, krzywa półka, brak umiejetnosci wchodzenia w zakret.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez ericson007 » 25/8/2009, 15:21

No troche tego jest, trzeba wiec to wszystko posprawdzać?
ericson007
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25/8/2009, 15:04
Lokalizacja: Gończyce

Re: BUJA KIEROWNIKIEM PRZY MOCNYM SKRĘCANIU

Postprzez Ciechan666 » 25/8/2009, 18:41

ericson007 napisał(a):ZACZYNA BUJAĆ(TELEPAĆ) KIEROWNIKIEM, CO JEST NIE TAK????


Jak Ci buja kierownikiem, to każ mu iść na odwyk. A jak już telepie, to delirka. LUDZIE! Co przyczynia się do takiego zeszmacenia naszej ojczystej mowy? Jakim kierownikiem? Byłeś Ty w szkole? Zostało coś w głowie oprócz ciągnięcia koleżanek za włosy? Jeszcze chwila i posty typu: "Zdjełem sfetr i poszłem ze śmiećmi, bo gorąc straszna" staną się normą! Na Boga, zacznijcie czytać książki!!
Avatar użytkownika
Ciechan666
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 12/4/2008, 20:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Robson1903 » 25/8/2009, 19:53

Konig a jak sie luźno trzyma kierwonice w zakrecie to jak to jest ?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez falconiforme » 25/8/2009, 20:25

Dzieci neostrady WYPIE*****Ć!!
Ile jeszcze nawalicie postów do cholery?
Co temat to nikt nic nie wie i dwie strony śmieci. Mody mają wakacje czy co? No po prostu fujara opada.


ericson007 , niestety najgorsza będzie robocizna.
Jeśli masz problemy z bujaniem/wibracją np przy 160km/h, jak ja miałem, itp dziwne zachowania ze sterownością, to na bank pierwszą rzeczą jaką robisz to wymieniasz łożyska główki ramy o ile nie stwierdziłeś że nie masz czegoś niedokręconego. Nawet na oko dobrze wyglądające łożyska mogą być do bani. Jak pojechałem do ASO nawet mechanik nie stwierdził że trzeba łożyska wymienić. Dokręcił tylko a problem został.

Łożyska główki ramy do większości motocykli dostaniesz w motoryzacyjnych sklepach nawet z asortymentem rolniczym. Oryginały musisz mieć ze sobą by dopasować. Po 14 zł sztuka!
Ale niestety trzeba zdjąć dwie półki i widelec. Najgorsza sprawa wybicie dolnego łożyska. Dolną półkę kładziesz szyjką w dół na imadle i walisz tak w dolne łożysko by nie uszkodzić blaszki przeciwpyłowej. Nabijasz rurką dolne nowe łożysko.
Po założeniu górnego łożyska i złożeniu wszystkiego do kupy musisz dobrze wyregulować naciąg. W Bandicie 600 naciąg był zależny od nakrętki i dużej górnej śruby. W Aprilii naciąg regulujesz tylko dolną śrubą, górna nie ma znaczenia. Jak jest w kawasaki nie wiem.

Koszt zabawy w serwisie za wymianę łożysk to około 200 zł + ~350 zł za łożyska. Zamienniki na allego po 100zł.

Powodzenia.
Ostatnio edytowano 26/8/2009, 09:43 przez falconiforme, łącznie edytowano 4 razy
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez niesiob » 26/8/2009, 07:00

U mnie generalnie moto trochę skręca jak się puści kierownice. jak zrobiłem test jak napisał eneasz (na centralną i delikatnie kręcę w lewo i prawo) może delikatnie na środku kierownica przystaje, ale to delikatnie. za to wyraźnie "woli" po luźnym pchnięciu ręką skręcić w lewo. Już sam nie wiem czy sam sobie to wmówiłem czy tak jest naprawdę. podczas jazdy moto skręca w lewo po puszczeniu kierownicy. Sprzęt chyba nie miał dzwona. wydaje mi się że pół roku temu jeszcze tak bardzo nie skręcał sam. Może ktoś ma jakieś pomysły? ? opony nowe i zakładane w dobrym serwisie więc chyba wyważyli poprawnie.
niesiob
Świeżak
 
Posty: 135
Dołączył(a): 22/1/2009, 21:36
Lokalizacja: Wawa

Postprzez falconiforme » 26/8/2009, 09:39

niesiob, nawet delikatne przystawanie kierownicy może może świadczyć o potrzebie wymiany łożysk. Miałem tak samo w Bandicie 600 96r. Po wymianie jak ręką odjął.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez elco » 26/8/2009, 10:09

Problemem moze byc takze sama opona, ktora jest stara, sparciala, zaczyna pekac na bokach a co gorsze ma jakies guzy. Radze sprawdzic jej stan i specyfikacje DOT.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Trener » 26/8/2009, 14:07

U mnie samo wymienienie łożyska główki ramy nic nie dało . Trzeba jeszcze było wymienić łożyska w osi przedniego koła . Dopiero wtedy problem znikł .
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr