Zobacz wÄ…tek - aprilia rsv 1000
NAS Analytics TAG

aprilia rsv 1000

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

aprilia rsv 1000

Postprzez mro-ziak » 24/6/2009, 19:01

witam, mam pytanko, czy ktoś wie czemu nie działają mi kierunki? tzn, działają tylko że świecą non stop, podejrzewam że coś z przerywaczem jest nie tak.., a czy może wie ktoś gdzie on jest? dzięki za ewentualn ą pomoc.
mro-ziak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
Lokalizacja: Baniocha


Postprzez falconiforme » 24/6/2009, 19:32

pewnie masz rację że to przerywacz. Ale zobacz jeszcze u siebie żaróweczi , standard to chyba 3W,
Jak dałeś inne to lipa.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze


Postprzez rider143 » 24/6/2009, 19:34

Wg serwisowki przerywacz jest miedzy przedniÄ… lampÄ… a sygnalem dzwiekowym, pod zegarami.
Avatar użytkownika
rider143
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48

Postprzez mro-ziak » 26/6/2009, 13:13

dzięki wielkie
mro-ziak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
Lokalizacja: Baniocha

Postprzez mro-ziak » 12/7/2009, 20:28

słychajcie, zamontowałem nowe kierunki ale mam problem bo teraz wszystkie kierunki palą się ciągłym światłem.., gdy odłąc\am tylne kierunki to te z przodu świecą tak jak powinny, co jest??
dodam tylko że w orginalnnych miałem żarówki 12v/10w a teraz mam 12v/23w.., czy to tu leży problem?


i jeszcze jedno pytanko, na wyświetlaczu pali mi sie non stop "service", czy powinienem się martić? nie odczuwam żeby było coś nie w porżadku..., dzięki za pomoc
mro-ziak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
Lokalizacja: Baniocha

Postprzez falconiforme » 13/7/2009, 08:52

Zmień na żarówki 3W tak jak pisałem a nie na 23W!!!
Częstotliwość migania zależy od mocy żarówki, dlatego teraz Ci nic nie miga.

SERVICE się pali bo musisz zrobić serwis (zapala się co 7500km).
- wymiana oleju,
- synchronizacja przepustnic?
- Sprawdzenie luzów zaworowych?,


http://www.apriliaforum.com/techtips/10 ... nction.htm

http://www.apriliaforum.com/techtips.htm
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez mro-ziak » 13/7/2009, 14:25

dzięki.
mro-ziak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
Lokalizacja: Baniocha

Postprzez mro-ziak » 26/9/2009, 08:23

witam ponownie, znów nie mogę sobie poradzić.., miałem strasznie dużo "śmieci" w baku oraz wody, więc zdjąłem bak, wyczyściłem, zamontowałem tak jak było popr\zednio ale od tamtej pory zamiast temperatury i godziny pali mi się taka informacja
DIAL 1 ktoś mi pomoże??

druga sprawa, dziś chciałem go rano odpalić ale raz mi strzelił z tłumika a potem padł akumulator, podpiąłem pod samochód przewodami i popimo że kręcił jak głupi nie odpalił, bezpieczniki są dobre, niewiem co mogło się stać...,czy mogłem go zalać jak zwykłego komarka?
dzięki za ewentualną pomoc.
mro-ziak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
Lokalizacja: Baniocha

Postprzez falconiforme » 26/9/2009, 22:08

Nie "DIAL" tylko "DIAG". Tryb diagnostyczny.

Niepotrzebnie złączyłeś dwa kabelki przy ECU. Poprawnie są rozłączone!!!

DIAG 1 oznacza że bawiłeś się pokrętłem do ustawiania położenia zerowego przepustnic (przepustnice w pełni zamknięte). Mylnie używa się ich do ustawiania wolnych obrotów.
Przy złączonych przewodzie powinno być DIAG 0.

Co do drugiego problemu wymień na początek świece. Sprawdź(usłysz) czy kręci ci się pompa paliwa, przy wyciśniętym przycisku załączenia pompy - nad starterem. Sprawdź czy paliwo dochodzi w przewodach.

ApriliÄ™ zawsze odpasz ze "ssaniem".
Nie jest to ssanie tylko otwiera delikatnie przepustnice.

Aprilię trzeba odpalać za pierwszym razem inaczej możesz rozwalić sprzęgło rozporowe (SPRAG CLUTCH). Problem ten występuje też w Ducati i BMW.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=155882

Akumulator musisz mieć pierwszorzędny z najwyższej półki + najlepiej 100 A przekaźnik od Yamahy (#4KD-81940-00-00). Standardowo jest 50A.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez mro-ziak » 27/9/2009, 09:52

dzięki wielkie za pomoc, choć musisz mi trochę jaśniej to przedstawić, co to jest ECU? żadnych kabelków nie łączyłem ani się nimi nie bawiłem..., jedyne co zrobiłem to po odkręceniu baku i zajrzeniu do środka zauważyłem że jeden z przewodów odpowierzający (czy przepływowy) jest urwany i cały czas był zanurzony w paliwie, więc go założyłem na swoje miejsce..., powiedz mi jeszcze jak mogę zlikwidować DIAG 1, czy sam to mogę zrobić czy tylko serwis?
podaj przykład takiego dobrego akumulatora...

pompa pracuje, do świec zobaczę jutro

p.s. nie znam się na mechanice więc jeśli moje pytania są głupie to sorry, dzięki za pomoc
mro-ziak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
Lokalizacja: Baniocha

Postprzez Raczek_6 » 27/9/2009, 12:18

Mogę dać namiar na mechanika z Aprili Darek
501781971 pracuje w Sękocinie pod Warszawą.

Ma komputer serwisowy do Aprili.

Jedno co wiem to przy silnikach V2 akumulator musi być na prawdę mocny w innym przypadku jest duża strata napięcia w momencie rozruchu i może być słabsza iskra.

W aprili ECU jest pomiędzy kanapą kierowcy i pasażera.

ECU jednostka sterująca pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych inaczej komputer silnika.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez falconiforme » 27/9/2009, 21:45

Akumulator:
YUASA
MAINTENANCE FREE MOTORCYCLE BATTERY -
YT12-BS
YTX14-BS
Czym większa tym lepiej. Ja po małej przeróbce zmieściłem Yuasa YTX20CH-BS w Falco.

Z "DIAG 1" poradzisz sobie sam.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... light=diag
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... light=diag
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez mro-ziak » 27/9/2009, 22:13

dzięki panowie serdeczne
mro-ziak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
Lokalizacja: Baniocha



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê