aprilia rsv 1000
Posty: 13
• Strona 1 z 1
aprilia rsv 1000
witam, mam pytanko, czy ktoś wie czemu nie działają mi kierunki? tzn, działają tylko że świecą non stop, podejrzewam że coś z przerywaczem jest nie tak.., a czy może wie ktoś gdzie on jest? dzięki za ewentualn ą pomoc.
- mro-ziak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
- Lokalizacja: Baniocha
pewnie masz rację że to przerywacz. Ale zobacz jeszcze u siebie żaróweczi , standard to chyba 3W,
Jak dałeś inne to lipa.
Jak dałeś inne to lipa.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
słychajcie, zamontowałem nowe kierunki ale mam problem bo teraz wszystkie kierunki palą się ciągłym światłem.., gdy odłąc\am tylne kierunki to te z przodu świecą tak jak powinny, co jest??
dodam tylko że w orginalnnych miałem żarówki 12v/10w a teraz mam 12v/23w.., czy to tu leży problem?
i jeszcze jedno pytanko, na wyświetlaczu pali mi sie non stop "service", czy powinienem się martić? nie odczuwam żeby było coś nie w porżadku..., dzięki za pomoc
dodam tylko że w orginalnnych miałem żarówki 12v/10w a teraz mam 12v/23w.., czy to tu leży problem?
i jeszcze jedno pytanko, na wyświetlaczu pali mi sie non stop "service", czy powinienem się martić? nie odczuwam żeby było coś nie w porżadku..., dzięki za pomoc
- mro-ziak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
- Lokalizacja: Baniocha
Zmień na żarówki 3W tak jak pisałem a nie na 23W!!!
Częstotliwość migania zależy od mocy żarówki, dlatego teraz Ci nic nie miga.
SERVICE się pali bo musisz zrobić serwis (zapala się co 7500km).
- wymiana oleju,
- synchronizacja przepustnic?
- Sprawdzenie luzów zaworowych?,
http://www.apriliaforum.com/techtips/10 ... nction.htm
http://www.apriliaforum.com/techtips.htm
Częstotliwość migania zależy od mocy żarówki, dlatego teraz Ci nic nie miga.
SERVICE się pali bo musisz zrobić serwis (zapala się co 7500km).
- wymiana oleju,
- synchronizacja przepustnic?
- Sprawdzenie luzów zaworowych?,
http://www.apriliaforum.com/techtips/10 ... nction.htm
http://www.apriliaforum.com/techtips.htm
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
witam ponownie, znów nie mogę sobie poradzić.., miałem strasznie dużo "śmieci" w baku oraz wody, więc zdjąłem bak, wyczyściłem, zamontowałem tak jak było popr\zednio ale od tamtej pory zamiast temperatury i godziny pali mi się taka informacja
DIAL 1 ktoś mi pomoże??
druga sprawa, dziś chciałem go rano odpalić ale raz mi strzelił z tłumika a potem padł akumulator, podpiąłem pod samochód przewodami i popimo że kręcił jak głupi nie odpalił, bezpieczniki są dobre, niewiem co mogło się stać...,czy mogłem go zalać jak zwykłego komarka?
dzięki za ewentualną pomoc.
DIAL 1 ktoś mi pomoże??
druga sprawa, dziś chciałem go rano odpalić ale raz mi strzelił z tłumika a potem padł akumulator, podpiąłem pod samochód przewodami i popimo że kręcił jak głupi nie odpalił, bezpieczniki są dobre, niewiem co mogło się stać...,czy mogłem go zalać jak zwykłego komarka?
dzięki za ewentualną pomoc.
- mro-ziak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
- Lokalizacja: Baniocha
Nie "DIAL" tylko "DIAG". Tryb diagnostyczny.
Niepotrzebnie złączyłeś dwa kabelki przy ECU. Poprawnie są rozłączone!!!
DIAG 1 oznacza że bawiłeś się pokrętłem do ustawiania położenia zerowego przepustnic (przepustnice w pełni zamknięte). Mylnie używa się ich do ustawiania wolnych obrotów.
Przy złączonych przewodzie powinno być DIAG 0.
Co do drugiego problemu wymień na początek świece. Sprawdź(usłysz) czy kręci ci się pompa paliwa, przy wyciśniętym przycisku załączenia pompy - nad starterem. Sprawdź czy paliwo dochodzi w przewodach.
ApriliÄ™ zawsze odpasz ze "ssaniem".
Nie jest to ssanie tylko otwiera delikatnie przepustnice.
Aprilię trzeba odpalać za pierwszym razem inaczej możesz rozwalić sprzęgło rozporowe (SPRAG CLUTCH). Problem ten występuje też w Ducati i BMW.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=155882
Akumulator musisz mieć pierwszorzędny z najwyższej półki + najlepiej 100 A przekaźnik od Yamahy (#4KD-81940-00-00). Standardowo jest 50A.
Niepotrzebnie złączyłeś dwa kabelki przy ECU. Poprawnie są rozłączone!!!
DIAG 1 oznacza że bawiłeś się pokrętłem do ustawiania położenia zerowego przepustnic (przepustnice w pełni zamknięte). Mylnie używa się ich do ustawiania wolnych obrotów.
Przy złączonych przewodzie powinno być DIAG 0.
Co do drugiego problemu wymień na początek świece. Sprawdź(usłysz) czy kręci ci się pompa paliwa, przy wyciśniętym przycisku załączenia pompy - nad starterem. Sprawdź czy paliwo dochodzi w przewodach.
ApriliÄ™ zawsze odpasz ze "ssaniem".
Nie jest to ssanie tylko otwiera delikatnie przepustnice.
Aprilię trzeba odpalać za pierwszym razem inaczej możesz rozwalić sprzęgło rozporowe (SPRAG CLUTCH). Problem ten występuje też w Ducati i BMW.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=155882
Akumulator musisz mieć pierwszorzędny z najwyższej półki + najlepiej 100 A przekaźnik od Yamahy (#4KD-81940-00-00). Standardowo jest 50A.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
dzięki wielkie za pomoc, choć musisz mi trochę jaśniej to przedstawić, co to jest ECU? żadnych kabelków nie łączyłem ani się nimi nie bawiłem..., jedyne co zrobiłem to po odkręceniu baku i zajrzeniu do środka zauważyłem że jeden z przewodów odpowierzający (czy przepływowy) jest urwany i cały czas był zanurzony w paliwie, więc go założyłem na swoje miejsce..., powiedz mi jeszcze jak mogę zlikwidować DIAG 1, czy sam to mogę zrobić czy tylko serwis?
podaj przykład takiego dobrego akumulatora...
pompa pracuje, do świec zobaczę jutro
p.s. nie znam się na mechanice więc jeśli moje pytania są głupie to sorry, dzięki za pomoc
podaj przykład takiego dobrego akumulatora...
pompa pracuje, do świec zobaczę jutro
p.s. nie znam się na mechanice więc jeśli moje pytania są głupie to sorry, dzięki za pomoc
- mro-ziak
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 4/12/2008, 14:44
- Lokalizacja: Baniocha
Mogę dać namiar na mechanika z Aprili Darek
501781971 pracuje w Sękocinie pod Warszawą.
Ma komputer serwisowy do Aprili.
Jedno co wiem to przy silnikach V2 akumulator musi być na prawdę mocny w innym przypadku jest duża strata napięcia w momencie rozruchu i może być słabsza iskra.
W aprili ECU jest pomiędzy kanapą kierowcy i pasażera.
ECU jednostka sterująca pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych inaczej komputer silnika.
501781971 pracuje w Sękocinie pod Warszawą.
Ma komputer serwisowy do Aprili.
Jedno co wiem to przy silnikach V2 akumulator musi być na prawdę mocny w innym przypadku jest duża strata napięcia w momencie rozruchu i może być słabsza iskra.
W aprili ECU jest pomiędzy kanapą kierowcy i pasażera.
ECU jednostka sterująca pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych inaczej komputer silnika.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Akumulator:
YUASA
MAINTENANCE FREE MOTORCYCLE BATTERY -
YT12-BS
YTX14-BS
Czym większa tym lepiej. Ja po małej przeróbce zmieściłem Yuasa YTX20CH-BS w Falco.
Z "DIAG 1" poradzisz sobie sam.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... light=diag
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... light=diag
YUASA
MAINTENANCE FREE MOTORCYCLE BATTERY -
YT12-BS
YTX14-BS
Czym większa tym lepiej. Ja po małej przeróbce zmieściłem Yuasa YTX20CH-BS w Falco.
Z "DIAG 1" poradzisz sobie sam.
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... light=diag
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... light=diag
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości