Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 31/5/2009, 21:11

cały tłok. bo jak wymienisz same pierścienie na początku napewno moc wzrośnie. ale tłok bedzie dalej stary i w każdej chwili moze sie rozleciec. zalezy jeszcze w jakim moto. bo w takiej DT 50 pół biedy. gorzej jak to wyczynówka. lepiej wydac te kilkaset złotych na nowy tłok niz potem 3 razy tyle płacic za wstawianie tuleji lub nawet wymianę cylindra. dla przykładu dam kumpla który co prawda w skuterku ale silnik to silnik z oszczędnosci nie wymieniał tłoka tylko wsadził nowe pierscienie. tłok był juz taki stary i wytarty że pierscienie po prostu latały pomimo że były nowe. jeden pierscien niefortunnie pękł i powierzchnie tak zeszlifował że nie było co ratowac z cylindra. bynajmniej taniej byłoby kupic nowy tłok i cylinder i tak zrobił :P wiec nie zaoszczędził a jeszcze więcej zapłacił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez gba4 » 1/6/2009, 11:28

Nie no.. jak robimy remont to już róbmy to porządnie, ja nie lubię rozbierać silnika więc wole zapłacić więcej i mieć spokoj z rozbieraniem silnika na rok ;p i tak tobie radzę
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29


Postprzez jareczek26 » 1/6/2009, 15:49

ok dzięki za odpowiedź i jeszcze pytanie ile by pasowało dotrzeć silnik bo był wymieniany korbowód i łożyska na wale motor to kx 85
jareczek26
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/3/2009, 14:30

Postprzez henio12323 » 1/6/2009, 15:55

ja u siebie docierałem 1.5 litra oleju mieszałem w stosunku 1:20 czyli około 30 litrów benzynki. docierałem różnie pierwsza jazda dosłownie pyrkanie. następne coraz szybciej. ważne jest żeby nie przegrzac. pierwsze jazdy robiłem po 3 minuty. bo na dotarciu lubi sie grzac. jezeli masz nicasil. to docieranie sie znacznie skraca. ale mimo wszystko lepiej dotrzec dłuzej niz znowu rozpoławiac silnik i wymieniac łozyska na wale :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 3/6/2009, 21:15

mechanik motocrosowy powiedział mi tak...
tych sprzętów jako tako się nie dociera

15min chodzi sobie na wolnych, 10min 20min na lekkich obrotach jeździsz a później ogień

Bostorn bo ja Cie tu zaraz do regulaminu odeślę :P

jak ja kocham pana piszącego na czerwono ;]

jak go dorwę zrobie mu szlaczki na jego błyszczących półdupkach kostkami z wkręconymi śrubami aby wiedział co to znaczy ogień :]
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Hamulec » 5/6/2009, 17:57

CR 125-rurka tylnego wydechu ta z dziurkami pękła w dwóch miejscach, wata wypluta. Rozkręciłem-rurka nadaje się na złom. Nowy tył wydech 5 stów. Zewnętrzna obudowa ok. Pytanie;
Macie jakiś pomysł na tą usterkę.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez Landryss25 » 5/6/2009, 18:05

Ja bym dorobił. Nie jest to skomplikowana konstrukcja. Jedź na jakieś złomowisko i znajdź rurkę o podobnej średnicy. Potem ponawiercaj dziury i wsadź.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 5/6/2009, 21:05

mam uno problema cieknie mi olej ;/

ze śruby na dole
http://moto.allegro.pl/item637708780_os ... ml#gallery

wycieka mi olej jak motor się przewróci ;/

czy tam idzie uszczelka czy wystarczy że wkręcę śróbę i po kłopocie??

nie miałem czasu tego zdjąc tak pytam się was oco kaman że mi wycieka stamtąd olej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 7/6/2009, 21:33

mam takie pytanie. dzisiaj przymierzałem sie do regeneracji zawieszenia przedniego. odkręciłem góre poszła. prubuje dół i nie chętnie sie odkręca juz raz mi sie klucz ześlizgnął jak moge to odkręcic są jakies patenty ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sonic93 » 7/6/2009, 22:47

poradzcie mi jaki kask enduro kupic. :?
jezdzic raczej bede po ulicach, teren (las,itp.) raczej rzadko, wiec nie wiem czy to powinien byc kask enduro z szybka czy kask + gogle.
fundusze niezbyt wysokie (mam 16 lat), wiec chcialbym cos nadajacego sie do jazdy w jak najnizszej cenie :wink:
sonic93
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4/5/2009, 12:57
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Landryss25 » 7/6/2009, 22:55

Tańszego dobrego kasku nie znajdziesz: http://www.allegro.pl/item653608631_kas ... od_ss.html
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Hamulec » 7/6/2009, 23:03

Po co Ci kask enduro na miasto, chyba, że podoba Ci się taki ale na miasto prosto mówiąc bierz bez daszka ale z szybką. Kiedyś tak miałem, że przez daszek by mi głowę urwało za miastem jak nie jechałem akurat swoim crossem tylko szosowym sprzętem. To było w momencie przy odwracaniu się lub podnoszeniu głowy. Inny styl jazdy. 8)
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez sonic93 » 8/6/2009, 09:34

czyli wnioskuje, ze do ulicznej jazdy kask enduro nie potrzebny. wiec chyba ten kask bedzie ok? http://allegro.pl/item646306295_agv_kask_evil_k_3_czarny_kurier_ups_gratis_roz_m.html (otwórz link)
:roll:
sonic93
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4/5/2009, 12:57
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez Landryss25 » 8/6/2009, 12:47

K3 nie jest dobry. Lepiej trochę dołóż i kup HJC CS-R1.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 8/6/2009, 20:10

jeśli chcesz śmigac krosowym to tak:

przy każdej prędkości mając gogle nawet wieje do środka, dochodzi woda, błoto, kurz, piach a przy predkosci 160 leddwo oddychac tam możesz

tak więc jak już to kupuj kask supermoto albo zwykły

bo krossowy nie nadaje się do szybkiej jazdy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez gba4 » 8/6/2009, 22:27

Witam, podczas prowadzenia motocykla jest jakis punkt w którym coś blokuje lekko koło z przodu, czego to może być wina? tarcze oglądałem ale nie wygląda aby była krzywa albo coś, na początku całkiem cięzko chodzila ale odpowietrzyłem hamulec i lżej chodzi ale nadal cos sie blokuje w jednym punkcie, czego to moze byc wina?
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 8/6/2009, 22:47

Prawdopodobnie jest to wina łożysk. Zdejmij koło i zakręć łożyska palcem, na pewno rozpoznasz coś jest nie tak.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gba4 » 8/6/2009, 22:57

Ok dzięki, w tygodniu to sprawdze bo będe u mechanika więc mysle ze zajmiemy się tym, teraz pytanie czy mozna z takim czyms jezdzic? chwilowo słabo stoje z pieniedzmi ale jeżeli nie mozna to jakoś załatwie pienądze..
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 8/6/2009, 23:17

Lepiej nie... To nie jest droga zabawa bo koszt łożysk to ok 60zł a wymienić można samemu jeśli ma się odrobinę wprawy. Bardzo ważne jest żeby je równo wprasować, ja dobijałem starym łożyskiem i było ok.

Nie chciałbyś chyba żeby Ci przednie koło nagle podczas jazdy po łuku złapało luz i zaczęło latać na boki? Odradzam Ci jazdę z takim problemem.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 9/6/2009, 10:02

ja u siebie z tyłu właśnie wymieniał łozyska i uszczelniacze. nie bawię sie w drogie łozyska dobrych firm :P kupiłem 3 łożyska 2 simeringi za 32 zł. jezeli miałbym kupować oryginałki albo jakies all ballsa czy inne musiałbym ze 3 razy więcej zapłacić. poza tym. i tak nie wiadomo po jakim czasie się lepsze łożyska rozlecą. ale myśle że jezeli te tanie zamienniki mi sie zjadą potem wymienię na nowe to i tak taniej wyjdzie niz kupić raz poządne i na koniec sezonu znowu bym musiał wymieniać :D no ale zobaczymy jak sobie dadzą rade te za 32 zł :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości




na g�r�