ninja zx-6r 2003 ?
Posty: 59
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
cichy napisał(a):evil napisał(a):tyle tylko, że ZX 6R 2005 / 2006 (w wersji cywilnej, czyli 636) wcale by mocno nie została z tyłu za Franiem Bladym 954... dopiero przy prędkościach bliskich maxa...
a na 2007 nadchodzi ZX 6R z mocą 141KM... baaaajka!!!
So what? A gdzie tu moment obrotowy? Nie ma co porównywać, to jest inna klasa, zresztą zaprzeczasz sam sobie.
Pozwól że zacytuje:evil napisał(a):teoretyczne pieprzenie... w większości.
NOTHING BEATS CUBIC INCHES!!!
Widzisz niestety nie teoretyczne bo sprawdzone juz nie raz ,CBR954 wie o co chodzi i evil tu ma rację.
do CBR954 , trzeba przetestowac nowy zamkniety jeszcze odcinek tej obwodnicy:)
Pozdrawiam
zx6r 2004
- cinnek4fun
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/6/2006, 19:48
To znaczy że jak? Bo albo, ja czegoś nie rozumiem, albo przeczytaj jeszcze raz, kto i co dokładnie napisał.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):To znaczy że jak? Bo albo, ja czegoś nie rozumiem, albo przeczytaj jeszcze raz, kto i co dokładnie napisał.
To jest zrozumiałe i jak najbardziej jednoznaczne. krótko mówiąc chodzi o to że evil miał racje mówiąc wyżej ze nowsza 636tka w konfrontacji (na drodze) z bladym 954 niewiele odstaje a do 220km/h jest praktycznie na równi. Testowalismy to z na drodze CBR954
Podam wyrazisty przykład: Co z tego że np bede miał jakiegoś litra np z 95 roku jak i tak bede ogladał plecy kogos kto ma np 600 z 2005 roku.
POZDRAWIAM
zx6r 2004
- cinnek4fun
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/6/2006, 19:48
cinnek4fun napisał(a):Podam wyrazisty przykład: Co z tego że np bede miał jakiegoś litra np z 95 roku jak i tak bede ogladał plecy kogos kto ma np 600 z 2005 roku.
POZDRAWIAM
Trochę przesadziłeś z tym przykładem. Szkoda, że nie zrobiłeś ze 20 lat różnicy. Ciekawe co by wtedy wyszło?
Poza tym na ulicy różnice rzeczywiście wyglądają na niewielkie tak jak na wyścigach na 1/4mili.
Podam wyrazisty przykład: silnik 636 ma 71nm momentu, natomiast 954 ma 105nm. Różnice są jeszcze większe w niższym zakresie obrotów, przy czym kawa jest jedynie 4kg lżejsza. Kawa 0-100km/h 3,6s 954 0-100km/h 3.0s To wszystko powinno dać jakieś 2s różnicy na okrążeniu.
Jak głośi reklama pewnego piwa: Prawie, robi wielką różnicę.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Mnie zawsze się wydawało, że to 600 oddaje moc agresywnie i nieprzewidywalnie. Na początku zupełnie nic się nie dzieje a nagle ni z gruszki, ni z pietruszki huragan się włącza.
Wspomnę też, że jednak wstępują różnice czasowe w stockach 600 i 1000, a poza tym „NOTHING BEATS CUBIC INCHES!!!”
Tak, czy nie?
Dlatego podoba mi się że Ducati rozwierciło silniczek, dodając ten dreszczyk emocji.
Wspomnę też, że jednak wstępują różnice czasowe w stockach 600 i 1000, a poza tym „NOTHING BEATS CUBIC INCHES!!!”
Tak, czy nie?
Dlatego podoba mi się że Ducati rozwierciło silniczek, dodając ten dreszczyk emocji.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):Mnie zawsze się wydawało, że to 600 oddaje moc agresywnie i nieprzewidywalnie. Na początku zupełnie nic się nie dzieje a nagle ni z gruszki, ni z pietruszki huragan się włącza.
Dokładnie tak jest najpierw spokojnie a potem huragan ale wszystko przewidywalnie i dokładnie wiadomo kiedy co się wydarzy.Dlatego tak jak wspomniał evil trzyma sie go na wyższych obrotach i więcej bawi biegami.
Pozdrawiam
zx6r 2004
- cinnek4fun
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/6/2006, 19:48
Adaś Badziak jeździł GSXR-750 w stockach1000 i z tego co pamiętam, to twierdził że nie da rady bo koledzy mu odchodzą i czuje niedostatek mocy, czy jakoś tak?
Przerabiałem ten etap i sześćsetka jakoś tak nie daje tyle emocji, zresztą ja osobiście lubię jak dobrze "ciągnie".
Przerabiałem ten etap i sześćsetka jakoś tak nie daje tyle emocji, zresztą ja osobiście lubię jak dobrze "ciągnie".
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Fakt, ale to kwestia techniki. Jak ktoś jeździ siłowo to nigdy nie będzie naprawdę dobry. Liczy się płynność.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
O cholera.....fajne liczby pewnie zielona bedzie na 1 i 2 z 15-20 km/h wolniejsza no i od 200 jeszcze sie roznica bedzie powiekszac, ale fajnie fajnie takich informacji szukam.Moze w koncu znajdzie sie ktos kto zna te predkosci Dzieki
RIDE OR DIE
RIDE OR DIE
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
-
sopel - Świeżak
- Posty: 413
- Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
- Lokalizacja: Legnica / Wrocław
Wiesz co... Moj kolega ma balejda z 2001 i zastanawialem sie czy ninja 6 z 2003 jest w miare porownywalna do tego blejda.Generalnie ciekawosc i nic wiecej.
RIDE OR DIE
RIDE OR DIE
Ostatnio edytowano 10/12/2006, 12:53 przez maniekzx6r, łącznie edytowano 1 raz
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
Witam, miałem zx-6 2003r ale w wersji RR czyli pojemność 599ccm, osiagami sie praktycznie nie różni od wersji 636 (niejednokrotnie to sprawdzałem)
1-116km/h
2-164km/h
3-192km/h
Reszty nie pamietam ))
aha koledzy wyżej sie sprzeczali o v-max mi na liczniku wyświetliło 275km/h
Byłem moja na hamowni i przy wskazaniu licznika 292km/h w rzeczywistości było 265. Mam wydruk:-)
aha.... i moc ok 115KM (bez doładowania powietrzem)
SPRZĘT NIE DO ZAJECHANIA!!!! TYLKO KATOWAĆ
1-116km/h
2-164km/h
3-192km/h
Reszty nie pamietam ))
aha koledzy wyżej sie sprzeczali o v-max mi na liczniku wyświetliło 275km/h
Byłem moja na hamowni i przy wskazaniu licznika 292km/h w rzeczywistości było 265. Mam wydruk:-)
aha.... i moc ok 115KM (bez doładowania powietrzem)
SPRZĘT NIE DO ZAJECHANIA!!!! TYLKO KATOWAĆ
- Lukasz Ostrów
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 10/12/2006, 01:38
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
http://allegro.pl/item149917214_kawasak ... r_r1_.html
Przyspieszenie od 0-100 : 3 s.
na 1 biegu : 135 km/h
na 2 biegu : 180 km/h
na 3 biegu : 230 km/h
Dalszych biegów nie miałem gdzie testować : )
Przyspieszenie od 0-100 : 3 s.
na 1 biegu : 135 km/h
na 2 biegu : 180 km/h
na 3 biegu : 230 km/h
Dalszych biegów nie miałem gdzie testować : )
-
sopel - Świeżak
- Posty: 413
- Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
- Lokalizacja: Legnica / Wrocław
heh wczoraj wieczorem ogladalem te oferte ale doszedlem do wniosku ze troszke drogie sa ninje. Od 16 tys zaczynaja sie blade`y i r1 ... pomimo mojej milosci do ``zielonych`` nie wiem czy wolalbyl wydac np 20.000 na ninje 9 z 2001 r czy kilka tysiecy mniej na np r1 z tego samego roku. Kawa to kawa ale z drugiej strony to nie spie na pieniadzach... Co wy na to? Moze ktos cos zaproponuje do mniej wiecej 18 tys zl ?
RIDE OR DIE
RIDE OR DIE
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
kilka fajnych ofert
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M277725
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M249320
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M330443
http://www.allegro.pl/item147378217_suz ... 2005_.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M278980
masz tu 600, lytry i kilka kaw 12;) nie wiem jakiego sprzetu szukasz ale te daja rade:)
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M277725
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M249320
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M330443
http://www.allegro.pl/item147378217_suz ... 2005_.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M278980
masz tu 600, lytry i kilka kaw 12;) nie wiem jakiego sprzetu szukasz ale te daja rade:)
-
sopel - Świeżak
- Posty: 413
- Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
- Lokalizacja: Legnica / Wrocław
Powiem szczerze ze jak patrze na ceny motocykli i na to ze nie bedzie to moj pierwszy sprzet to ide w R1.Poprostu kupowanie 6 z 2003 za wieksze pieniadze niz R1 z 2001 troszke mija sie z celem.W tym tygodniu wystawiam swoj motocykl na allegro, mam nadzieje ze w miare szybko uda mi sie go sprzedac i zaraz zaczne wybieranie czegos nowego dla siebie...
RIDE OR DIE
RIDE OR DIE
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
Piszac ``6`` mialem na mysli generalnie klase 600. Evil wiem o co Ci chodzi ale mozna dostac R1 z 2001 w naprawde super stanie.Chodzi mi o to ze wole juz kupic tanszego starszego litra a i tak w super stanie od troche mlodszej 600 (jak juz mam wydac tyle pieniedzy i jezdzic kilka sezonow)...
RIDE OR DIE
RIDE OR DIE
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
Posty: 59
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości