ninja zx-6r 2003 ?
Posty: 59
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
rozni ludzi awet na forum sie wypowiadaja ze kawa jest ch**** ale czy maja oni jakies niezbite dowody, argumenty na to ? raczej nie! wg mnie nie mam nic do zarzucenia kawie
-
sopel - Świeżak
- Posty: 413
- Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
- Lokalizacja: Legnica / Wrocław
sopel napisał(a):rozni ludzi awet na forum sie wypowiadaja ze kawa jest ch**** ale czy maja oni jakies niezbite dowody, argumenty na to ? raczej nie! wg mnie nie mam nic do zarzucenia kawie
Ja powiem tak, większość tych co mówią że kawa jest ch***** w zyciu pewnie kawy nie miało, piszą bo np słyszeli od kolegi który miał kolegę którego kolega miał kawę:) . A są to bardzo fajne maszynki zwłaszcza rocznik 2003 i w górę, ja osobiscie miałem kupić hondę i wogóle nie chciałem kawy i to jeszcze w dodatku 600-tki, ale wyszło jakoś tak że zakupiłem zx6r , zrobiłem w pół sezonu 6000 km i jestem bardzo zadowolony zero problemów, doceniłem równiez zwrotność 600-tki no i naprawde nie sądze że ten motorek moze być dla kogoś za słaby zwłaszcza na naszych polskich drogach.
WIem też że duzo zx6r 03-04 jest przerabianych na streety a ich właściciele dają im mocno w kosć a motorki jakoś to wytrzymują wiec takie osady że kawa niby do du** juz od kilku lat są mocno śmieszne .
Osobiście polecam Zx6r 03-04
zx6r 2004
- cinnek4fun
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/6/2006, 19:48
Panowie zgadzam sie w 100% z cinnek4fun i sopel.Tez slyszalem od kilku osob jakie te ninje sa awaryjne ale jak przychodzi do podania konkretnych przykladow to nikt nie potrafi takich przytoczyc.
RIDE OR DIE
RIDE OR DIE
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
evil napisał(a):tyle tylko, że ZX 6R 2005 / 2006 (w wersji cywilnej, czyli 636) wcale by mocno nie została z tyłu za Franiem Bladym 954... dopiero przy prędkościach bliskich maxa...
a na 2007 nadchodzi ZX 6R z mocÄ… 141KM... baaaajka!!!
So what? A gdzie tu moment obrotowy? Nie ma co porównywać, to jest inna klasa, zresztą zaprzeczasz sam sobie.
Pozwól że zacytuje:
evil napisał(a):teoretyczne pieprzenie... w większości.
NOTHING BEATS CUBIC INCHES!!!
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Tyle juz tu tego tlumaczenia, ze chyba nie ma juz osoby ktora tego nie rozumie...Ale ciagle zostaje pytanie o predkosci na 1 2 i 3 biegu...
RIDE OR DIE
RIDE OR DIE
-
maniekzx6r - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 21/11/2006, 22:51
-
sopel - Świeżak
- Posty: 413
- Dołączył(a): 15/5/2006, 22:50
- Lokalizacja: Legnica / Wrocław
cichy napisał(a):evil napisał(a):tyle tylko, że ZX 6R 2005 / 2006 (w wersji cywilnej, czyli 636) wcale by mocno nie została z tyłu za Franiem Bladym 954... dopiero przy prędkościach bliskich maxa...
a na 2007 nadchodzi ZX 6R z mocÄ… 141KM... baaaajka!!!
So what? A gdzie tu moment obrotowy? Nie ma co porównywać, to jest inna klasa, zresztą zaprzeczasz sam sobie.
Pozwól że zacytuje:evil napisał(a):teoretyczne pieprzenie... w większości.
NOTHING BEATS CUBIC INCHES!!!
Widzisz niestety nie teoretyczne bo sprawdzone juz nie raz ,CBR954 wie o co chodzi i evil tu ma racjÄ™.
do CBR954 , trzeba przetestowac nowy zamkniety jeszcze odcinek tej obwodnicy:)
Pozdrawiam
zx6r 2004
- cinnek4fun
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/6/2006, 19:48
To znaczy że jak? Bo albo, ja czegoś nie rozumiem, albo przeczytaj jeszcze raz, kto i co dokładnie napisał.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):To znaczy że jak? Bo albo, ja czegoś nie rozumiem, albo przeczytaj jeszcze raz, kto i co dokładnie napisał.
To jest zrozumiałe i jak najbardziej jednoznaczne. krótko mówiąc chodzi o to że evil miał racje mówiąc wyżej ze nowsza 636tka w konfrontacji (na drodze) z bladym 954 niewiele odstaje a do 220km/h jest praktycznie na równi. Testowalismy to z na drodze CBR954
Podam wyrazisty przykład: Co z tego że np bede miał jakiegoś litra np z 95 roku jak i tak bede ogladał plecy kogos kto ma np 600 z 2005 roku.
POZDRAWIAM
zx6r 2004
- cinnek4fun
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/6/2006, 19:48
cinnek4fun napisał(a):Podam wyrazisty przykład: Co z tego że np bede miał jakiegoś litra np z 95 roku jak i tak bede ogladał plecy kogos kto ma np 600 z 2005 roku.
POZDRAWIAM
Trochę przesadziłeś z tym przykładem. Szkoda, że nie zrobiłeś ze 20 lat różnicy. Ciekawe co by wtedy wyszło?
Poza tym na ulicy różnice rzeczywiście wyglądają na niewielkie tak jak na wyścigach na 1/4mili.
Podam wyrazisty przykład: silnik 636 ma 71nm momentu, natomiast 954 ma 105nm. Różnice są jeszcze większe w niższym zakresie obrotów, przy czym kawa jest jedynie 4kg lżejsza. Kawa 0-100km/h 3,6s 954 0-100km/h 3.0s To wszystko powinno dać jakieś 2s różnicy na okrążeniu.
Jak głośi reklama pewnego piwa: Prawie, robi wielką różnicę.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Mnie zawsze się wydawało, że to 600 oddaje moc agresywnie i nieprzewidywalnie. Na początku zupełnie nic się nie dzieje a nagle ni z gruszki, ni z pietruszki huragan się włącza.
WspomnÄ™ też, że jednak wstÄ™pujÄ… różnice czasowe w stockach 600 i 1000, a poza tym „NOTHING BEATS CUBIC INCHES!!!”
Tak, czy nie?
Dlatego podoba mi się że Ducati rozwierciło silniczek, dodając ten dreszczyk emocji.
WspomnÄ™ też, że jednak wstÄ™pujÄ… różnice czasowe w stockach 600 i 1000, a poza tym „NOTHING BEATS CUBIC INCHES!!!”
Tak, czy nie?
Dlatego podoba mi się że Ducati rozwierciło silniczek, dodając ten dreszczyk emocji.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):Mnie zawsze się wydawało, że to 600 oddaje moc agresywnie i nieprzewidywalnie. Na początku zupełnie nic się nie dzieje a nagle ni z gruszki, ni z pietruszki huragan się włącza.
Dokładnie tak jest najpierw spokojnie a potem huragan ale wszystko przewidywalnie i dokładnie wiadomo kiedy co się wydarzy.Dlatego tak jak wspomniał evil trzyma sie go na wyższych obrotach i więcej bawi biegami.
Pozdrawiam
zx6r 2004
- cinnek4fun
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/6/2006, 19:48
Adaś Badziak jeździł GSXR-750 w stockach1000 i z tego co pamiętam, to twierdził że nie da rady bo koledzy mu odchodzą i czuje niedostatek mocy, czy jakoś tak?
Przerabiałem ten etap i sześćsetka jakoś tak nie daje tyle emocji, zresztą ja osobiście lubię jak dobrze "ciągnie".
Przerabiałem ten etap i sześćsetka jakoś tak nie daje tyle emocji, zresztą ja osobiście lubię jak dobrze "ciągnie".
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Fakt, ale to kwestia techniki. Jak ktoś jeździ siłowo to nigdy nie będzie naprawdę dobry. Liczy się płynność.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 59
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 105 gości