Skuter mi niepali
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Skuter mi niepali
Około 3 miesiące temu kupiłem skutera Kingway Coliber
. Ściągałem blokady na gaźniku i przez przypadek śróbka wpadła mi do cylindra. Więc musiałem rozebrać cały cylinder i ją wyjąc bo innaczej było by po skuterze. Teraz niemoge go odpalić. Niewiem co sie stało.?
Więc tak co sprawdzałem:
1.Akumulator dobry kręci z rozrusznika
2.Iskra jest patrzyłem i nawet jak sie zdejmie gaźnik to widać przez dziurke do cylindra ze sie tam błyska.
3.Wybuch bęzyny w tłoku powstaje, bo gdzy zdjełem tłummnik i paliłem z kopa szedł ogien, dym.
3.Paliwo dochodzi bo widać że w szlafikach jest bo przez filter widze do cyslindra też jaki tako dochodzi. Choc niejestem pewny bo kiedy podczepiłem gaźnik pod spręzarke by ssała paliwa zamiast ten taki wtrysk co śsie to po 1 minuci myśle że tamta rurka od gażnika do cylindra powinna się zapełnic skoro otówr sie nie otwierał boniekopałem ani nie odpalałem. Tormalnie to wlewam korek bęzyny i jest już pół tej rurki. Ale skoro była by to wina ieprawidłowego dojścia paliwa do cylindra to myslę ze po wlaniu koreczka bęzyny powinien skuter pochodzić z jakies 2-3 sekundy, ale tu nic.
Przyczyna tego jest to jak by skuter niechciał dalej sam już chodzic tylko trza by go kopać. Bo po kopnięci z kopniaka jak mówiłem wybuch jest ale skuter nieodpala na stałe tylko buchnie i tyle
(((.
Co moge zrobić z tym problemem? Prosze o pomoc

Więc tak co sprawdzałem:
1.Akumulator dobry kręci z rozrusznika
2.Iskra jest patrzyłem i nawet jak sie zdejmie gaźnik to widać przez dziurke do cylindra ze sie tam błyska.
3.Wybuch bęzyny w tłoku powstaje, bo gdzy zdjełem tłummnik i paliłem z kopa szedł ogien, dym.
3.Paliwo dochodzi bo widać że w szlafikach jest bo przez filter widze do cyslindra też jaki tako dochodzi. Choc niejestem pewny bo kiedy podczepiłem gaźnik pod spręzarke by ssała paliwa zamiast ten taki wtrysk co śsie to po 1 minuci myśle że tamta rurka od gażnika do cylindra powinna się zapełnic skoro otówr sie nie otwierał boniekopałem ani nie odpalałem. Tormalnie to wlewam korek bęzyny i jest już pół tej rurki. Ale skoro była by to wina ieprawidłowego dojścia paliwa do cylindra to myslę ze po wlaniu koreczka bęzyny powinien skuter pochodzić z jakies 2-3 sekundy, ale tu nic.
Przyczyna tego jest to jak by skuter niechciał dalej sam już chodzic tylko trza by go kopać. Bo po kopnięci z kopniaka jak mówiłem wybuch jest ale skuter nieodpala na stałe tylko buchnie i tyle

Co moge zrobić z tym problemem? Prosze o pomoc
- Sacred
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
- Lokalizacja: Wandów
-
sznajdi - Bywalec
- Posty: 566
- Dołączył(a): 4/3/2009, 10:20
- Lokalizacja: Poznań
A składałeś na nowych czy na starych uszczelkach ?
I jakim momentem dokręciłeś głowicę ?
Ciśnienie sprężania mierzysz specjalnym przyrządem do tego przeznaczonym.
I jakim momentem dokręciłeś głowicę ?
Ciśnienie sprężania mierzysz specjalnym przyrządem do tego przeznaczonym.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Wyrzuć tego Szajsunga na śmietnik i kup sobie coś markowego.
Uwierz mi że każdy będzie zadowolony.
Uwierz mi że każdy będzie zadowolony.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
To nie o to chodzi gdzie byl tlok...
Po pierwsze sprawdz kompresje pozycz od kogos spirometr albo se kup - koszt 50 zeta. Sprawdz jakie jest a jakie powinno byc cisnienie i jak za male to zmien uszczelki. Powodzenia 


-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
Jak byś nie wiedział to uszczelki pod cylindrem i pod głowicą zawsze należy montować nowe.
W 2T nie ma znaczenia w jakim położeniu jest tłok.
Chyba że to 4T.
W 2T nie ma znaczenia w jakim położeniu jest tłok.
Chyba że to 4T.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
To na pewno 4T - a jakie ma to znaczenie? Bo ja nie wiem szczerze mowiac
A uszczelki zmieniac trzeba niestety - sam sie nie tak dawno przekonalem xD A ty tak wogle wiesz co to jest kompresja? Bo jak sie pytasz jak ja zwiekszyc to mam wrazenie ze nie bardzo...

-
domat3 - Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
- Lokalizacja: Białystok
Zabardzo niewiem. Czyli co to jest. Wiem ze jakeis cisnienie w cylindrze.
A czy jest mozliwość gdzy bedzie się ciagnoś skutera 50km/h z przekręconym kluczykiem i ze on odpali? Albo np ciągnioć go 30km/h i zacząc odpalać czy cos sie zwali?
Bo jelis rozbieralem WSK tez niechciala palic z poczatki i zadne nowe uszczelki niebyly potrzebne tylko trzeba byla i pierwszy raz z popychu odpalac a ze skuterem to niewiadomo jak bo to automat. HELP
A czy jest mozliwość gdzy bedzie się ciagnoś skutera 50km/h z przekręconym kluczykiem i ze on odpali? Albo np ciągnioć go 30km/h i zacząc odpalać czy cos sie zwali?
Bo jelis rozbieralem WSK tez niechciala palic z poczatki i zadne nowe uszczelki niebyly potrzebne tylko trzeba byla i pierwszy raz z popychu odpalac a ze skuterem to niewiadomo jak bo to automat. HELP
- Sacred
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
- Lokalizacja: Wandów
Witam. Jeśli to 4T, to pytanie czy ustawiłeś luz zaworowy po zmontowaniu głowicy i rozrządu oraz czy dobrze ustawiłeś rozrząd na znakach?? Lepiej oddaj do kogoś kto się na tym zna... Pozdrawiam
- ewangelista
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
- Lokalizacja: Wrocław
Sacred napisał(a):Zawory są ustawione tak że jak sie patrzy od góry to są dogury nogami. Bo jak były normalnie to gdy kopałem z kopniaka to w strone gażnika leciał ogień a teraz leci w strone tłumnika
Czy ktoś zrozumiał tą wypowiedź??

Oddaj ten skuter do mechaniora póki jeszcze jest co oddawać:)
- ewangelista
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
- Lokalizacja: Wrocław
Jezu chodzi mi oto. Zawory są ustawione tak ze te znaki E, X, Y, T. Nie są jak sie patrzy normalnie na nie tak jak teraz tylko dogóry nogami tak ustawiłem. Bo wcześniej jak wlozylem taknormalnie to do gaźnika leciał ogień a to chyba nienormalne więc wziełem tak i jest lepiej i noralniej jakos chodzi jak próbóje odpalić.
- Sacred
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
- Lokalizacja: Wandów
Ale mi chodzi o ustawienie wałka rozrządu na znakach oraz luz pomiędzy wałkiem i zaworem(luz zaworowy). Jeśli nie wiesz co to jest i jak się do tego zabrać, to naprawdę odradzam ci to. Możesz tylko narobić sobie szkody.
Jeszcze jedno pytanie. Jak podpiąłeś przewody paliwowy i podciśnieniowy?? Nie na odwrót??
Jeszcze jedno pytanie. Jak podpiąłeś przewody paliwowy i podciśnieniowy?? Nie na odwrót??
- ewangelista
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości