Zobacz wÄ…tek - Skuter mi niepali
NAS Analytics TAG

Skuter mi niepali

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Skuter mi niepali

Postprzez Sacred » 23/4/2009, 11:59

Około 3 miesiące temu kupiłem skutera Kingway Coliber :-). Ściągałem blokady na gaźniku i przez przypadek śróbka wpadła mi do cylindra. Więc musiałem rozebrać cały cylinder i ją wyjąc bo innaczej było by po skuterze. Teraz niemoge go odpalić. Niewiem co sie stało.?

Więc tak co sprawdzałem:

1.Akumulator dobry kręci z rozrusznika

2.Iskra jest patrzyłem i nawet jak sie zdejmie gaźnik to widać przez dziurke do cylindra ze sie tam błyska.

3.Wybuch bęzyny w tłoku powstaje, bo gdzy zdjełem tłummnik i paliłem z kopa szedł ogien, dym.
3.Paliwo dochodzi bo widać że w szlafikach jest bo przez filter widze do cyslindra też jaki tako dochodzi. Choc niejestem pewny bo kiedy podczepiłem gaźnik pod spręzarke by ssała paliwa zamiast ten taki wtrysk co śsie to po 1 minuci myśle że tamta rurka od gażnika do cylindra powinna się zapełnic skoro otówr sie nie otwierał boniekopałem ani nie odpalałem. Tormalnie to wlewam korek bęzyny i jest już pół tej rurki. Ale skoro była by to wina ieprawidłowego dojścia paliwa do cylindra to myslę ze po wlaniu koreczka bęzyny powinien skuter pochodzić z jakies 2-3 sekundy, ale tu nic.


Przyczyna tego jest to jak by skuter niechciał dalej sam już chodzic tylko trza by go kopać. Bo po kopnięci z kopniaka jak mówiłem wybuch jest ale skuter nieodpala na stałe tylko buchnie i tyle :-((((.


Co moge zrobić z tym problemem? Prosze o pomoc
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów


Postprzez sznajdi » 23/4/2009, 12:41

Spróbuj tutaj:

viewforum.php?f=13
MZ ETZ 251 -> Honda CBF 600 S -> YAMAHA FZS 1000 FAZER
Avatar użytkownika
sznajdi
Bywalec
 
Posty: 566
Dołączył(a): 4/3/2009, 10:20
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Sacred » 23/4/2009, 13:26

Tu nic niema na ten temat czy ktos pomorze a nie spróbuj tutaj
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez domat3 » 23/4/2009, 15:11

Masz mozliwosc sprawdzenia kompresji? Bo jak go rozebrales i zlozyles to moze cisnienia nie trzyma. Pozdro!
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Sacred » 23/4/2009, 19:59

A jak sprawdzić tą kompresje. Noi jak ją zwiększyć zeby było wszystko ok. ?
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez Raczek_6 » 23/4/2009, 21:58

A składałeś na nowych czy na starych uszczelkach ?
I jakim momentem dokręciłeś głowicę ?

Ciśnienie sprężania mierzysz specjalnym przyrządem do tego przeznaczonym.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez skwy » 24/4/2009, 03:16

Wyrzuć tego Szajsunga na śmietnik i kup sobie coś markowego.
Uwierz mi że każdy będzie zadowolony.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Sacred » 24/4/2009, 08:05

Skladalem go na starych uszczelkach i one sa dobre bo skuter ma dopiero przejechane 700km. A co do tego mometu w ktorym otworzylem to niewiem wiem ze tlok byl na samy dole.
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez domat3 » 24/4/2009, 15:16

To nie o to chodzi gdzie byl tlok... :P Po pierwsze sprawdz kompresje pozycz od kogos spirometr albo se kup - koszt 50 zeta. Sprawdz jakie jest a jakie powinno byc cisnienie i jak za male to zmien uszczelki. Powodzenia :D
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Sacred » 24/4/2009, 17:46

A jeślijest zamałe to jak je zwiększyć? bo watpie ze uszcelki trzeba wymieniac bo są nowe.
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez Raczek_6 » 24/4/2009, 21:09

Jak byś nie wiedział to uszczelki pod cylindrem i pod głowicą zawsze należy montować nowe.
W 2T nie ma znaczenia w jakim położeniu jest tłok.
Chyba że to 4T.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez domat3 » 25/4/2009, 07:57

To na pewno 4T - a jakie ma to znaczenie? Bo ja nie wiem szczerze mowiac :P A uszczelki zmieniac trzeba niestety - sam sie nie tak dawno przekonalem xD A ty tak wogle wiesz co to jest kompresja? Bo jak sie pytasz jak ja zwiekszyc to mam wrazenie ze nie bardzo...
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Sacred » 26/4/2009, 14:45

Zabardzo niewiem. Czyli co to jest. Wiem ze jakeis cisnienie w cylindrze.

A czy jest mozliwość gdzy bedzie się ciagnoś skutera 50km/h z przekręconym kluczykiem i ze on odpali? Albo np ciągnioć go 30km/h i zacząc odpalać czy cos sie zwali?

Bo jelis rozbieralem WSK tez niechciala palic z poczatki i zadne nowe uszczelki niebyly potrzebne tylko trzeba byla i pierwszy raz z popychu odpalac a ze skuterem to niewiadomo jak bo to automat. HELP
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez deyna » 26/4/2009, 15:22

Tylko pogratulować. Ściągnięte blokady i to jeszcze przed 700km... Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak okres docierania, który trwa co najmniej do 1000 kilometra ?
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Sacred » 26/4/2009, 15:31

Mijsza z tym. Proszę o odpowieć na powyższe pytanie. A przez pierwsze 500km jeżdzilem tylko 35km/h dłużej wytrzymać niemogłem. Proszę o opowieć na ^^^^^^^^^
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez ewangelista » 26/4/2009, 15:48

Witam. Jeśli to 4T, to pytanie czy ustawiłeś luz zaworowy po zmontowaniu głowicy i rozrządu oraz czy dobrze ustawiłeś rozrząd na znakach?? Lepiej oddaj do kogoś kto się na tym zna... Pozdrawiam
ewangelista
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sacred » 26/4/2009, 18:15

Zawory są ustawione tak że jak sie patrzy od góry to są dogury nogami. Bo jak były normalnie to gdy kopałem z kopniaka to w strone gażnika leciał ogień a teraz leci w strone tłumnika :-)
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez ewangelista » 26/4/2009, 18:20

Sacred napisał(a):Zawory są ustawione tak że jak sie patrzy od góry to są dogury nogami. Bo jak były normalnie to gdy kopałem z kopniaka to w strone gażnika leciał ogień a teraz leci w strone tłumnika :-)


Czy ktoś zrozumiał tą wypowiedź?? :?
Oddaj ten skuter do mechaniora póki jeszcze jest co oddawać:)
ewangelista
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sacred » 26/4/2009, 18:36

Jezu chodzi mi oto. Zawory są ustawione tak ze te znaki E, X, Y, T. Nie są jak sie patrzy normalnie na nie tak jak teraz tylko dogóry nogami tak ustawiłem. Bo wcześniej jak wlozylem taknormalnie to do gaźnika leciał ogień a to chyba nienormalne więc wziełem tak i jest lepiej i noralniej jakos chodzi jak próbóje odpalić.
Sacred
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 23/4/2009, 11:46
Lokalizacja: Wandów

Postprzez ewangelista » 26/4/2009, 18:53

Ale mi chodzi o ustawienie wałka rozrządu na znakach oraz luz pomiędzy wałkiem i zaworem(luz zaworowy). Jeśli nie wiesz co to jest i jak się do tego zabrać, to naprawdę odradzam ci to. Możesz tylko narobić sobie szkody.
Jeszcze jedno pytanie. Jak podpiąłeś przewody paliwowy i podciśnieniowy?? Nie na odwrót??
ewangelista
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê