Lekki tuning - zero poprawy
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Lekki tuning - zero poprawy
Witam, wstawiłem do skutera:
-Wariator naraku
-Sprzęgło naraku
-Stożek
-Dysza #90
-Podkładka pod kruciec z efektem dyszy Naraku
I zauważyłem lekką poprawę przyśpieszenia a prędkość się nie zmieniła no może o 3 km/h. Może coś źle zrobiłem. Z góry dzięki za pomoc
-Wariator naraku
-Sprzęgło naraku
-Stożek
-Dysza #90
-Podkładka pod kruciec z efektem dyszy Naraku
I zauważyłem lekką poprawę przyśpieszenia a prędkość się nie zmieniła no może o 3 km/h. Może coś źle zrobiłem. Z góry dzięki za pomoc
- corvette
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Normalne ze na każdym tłumiku w skucie jest blokada. Ja miałem chyba 2... ale nie jestem pewien.
I jak kolega wyżej powiedział przydałby Ci się sportowy tłumik
Technigas-a albo stage6 nie są drogę a dosyć dobre. A jeśli chcesz coś z wyższej półki to prponuje Laser-a albo coś z Yasuni.
I jak kolega wyżej powiedział przydałby Ci się sportowy tłumik

Jawa 50 --> Keeway RY-8 --> Suzuki GSF 400
-
Jimi92 - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 14/4/2009, 19:14
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
A czy ja napisałem, że musisz mieć 4t żeby wymienić tłumik ?
Powtórzę jeszcze raz, jeżeli chcesz odczuć jakaś zmianę to wymień wydech, jeżeli uważasz, że to jest nie opłacalne to nie pytaj się czemu nie czujesz poprawy, a jeździj tak jak jest. Sprawa jest prosta jeżeli robisz jakieś zmiany w swoim skuterze i nie zaczynasz od wydechu to jest to kasa wyrzucona w błoto.
Powtórzę jeszcze raz, jeżeli chcesz odczuć jakaś zmianę to wymień wydech, jeżeli uważasz, że to jest nie opłacalne to nie pytaj się czemu nie czujesz poprawy, a jeździj tak jak jest. Sprawa jest prosta jeżeli robisz jakieś zmiany w swoim skuterze i nie zaczynasz od wydechu to jest to kasa wyrzucona w błoto.
- bc.
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
- Lokalizacja: k-p
Co ty za głupoty gadasz. Wymiana wydechu w 4t huja da i przepraszam odrazu za wyrażenie. Spytaj się każdego. W 2t to i oczywiście to jest podstawa ale nie w 4t. Wiec nie krec mi tu mandoliny bo nie zamierzam wydać tyle szmalu co mi nic nie da opócz pierdzenia jak traktor
- corvette
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
niestety niezgodze się z tobą KAPELA911 że wydech da dopeiro coś jak bedzie większa polemność...
Sam miałem skuta i pierwsza rzecz to wymiana tłumnika i wile pomogło...
Po drugie jeśli jest to 4t to napewno ma zawirowacz...czyli blokade na wydechu...
A co do stożka to nieprawda że to gów--, chyba ze masz taki z allegro za 30zł
Sam miałem skuta i pierwsza rzecz to wymiana tłumnika i wile pomogło...
Po drugie jeśli jest to 4t to napewno ma zawirowacz...czyli blokade na wydechu...
A co do stożka to nieprawda że to gów--, chyba ze masz taki z allegro za 30zł
Idź swoją drogą, nie daj satysfakcji wrogom
- Lotos1
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 10/1/2009, 12:51
- Lokalizacja: Łopiennik/Krasnystaw
Widzę, że wszyscy są mądrzejsi
Jak wymienisz już wszystko oprócz wydechu, który wg. Ciebie jest odpowiedni do tych zmian co zrobiłeś i wydasz sporo $ to daj mi odp na PW czy prędkość wzrosła o 4 czy 5 km/h..
Bo na więcej nie licz...
Wydech seryjny jest z homologacja i jest przystosowany do pojemności dla której został zrobiony, jak mówił poprzednik zapewne ma zawirowacz itp. ( aby dostał homologacje)...
I z Twoich wcześniejszych wypowiedzi nie wynika nic aby był to skuter 4T, więc się nie rzucaj jak gó*no do kibla i wrzuć na luz jeżeli chcesz żeby Ci ktoś tu doradził/pomógł, a jeżeli masz swoje teorie to poco tutaj wchodzisz ?

Jak wymienisz już wszystko oprócz wydechu, który wg. Ciebie jest odpowiedni do tych zmian co zrobiłeś i wydasz sporo $ to daj mi odp na PW czy prędkość wzrosła o 4 czy 5 km/h..


Wydech seryjny jest z homologacja i jest przystosowany do pojemności dla której został zrobiony, jak mówił poprzednik zapewne ma zawirowacz itp. ( aby dostał homologacje)...
I z Twoich wcześniejszych wypowiedzi nie wynika nic aby był to skuter 4T, więc się nie rzucaj jak gó*no do kibla i wrzuć na luz jeżeli chcesz żeby Ci ktoś tu doradził/pomógł, a jeżeli masz swoje teorie to poco tutaj wchodzisz ?
- bc.
- Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
- Lokalizacja: k-p
Lotos1 - A czemu te po 30 zł są kiepskie czym się różnią od tych droższych ?
Mam air boxa z gąbką i zastanawiam się czy zmiana na inny by coś dała .
Co do tłumików to jest sens wymieniać tak samo w 2T jak i 4T .
Rozwiercanie tłumików robienie z nich tzw. przelotówek w 2T może nawet
pogorszyć osiągi , tylko nie wiem dlaczego w sprzętach typu jawka komar romet itp zdjęcie tłumika lub rozbebeszenie poprawiało znacznie moc a w nowszych 2T osłabia ..
Mam air boxa z gąbką i zastanawiam się czy zmiana na inny by coś dała .
Co do tłumików to jest sens wymieniać tak samo w 2T jak i 4T .
Rozwiercanie tłumików robienie z nich tzw. przelotówek w 2T może nawet
pogorszyć osiągi , tylko nie wiem dlaczego w sprzętach typu jawka komar romet itp zdjęcie tłumika lub rozbebeszenie poprawiało znacznie moc a w nowszych 2T osłabia ..
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości