Zobacz wątek - Lekki tuning - zero poprawy
NAS Analytics TAG

Lekki tuning - zero poprawy

i inne małe pojemności
_________

Lekki tuning - zero poprawy

Postprzez corvette » 14/4/2009, 19:44

Witam, wstawiłem do skutera:
-Wariator naraku
-Sprzęgło naraku
-Stożek
-Dysza #90
-Podkładka pod kruciec z efektem dyszy Naraku

I zauważyłem lekką poprawę przyśpieszenia a prędkość się nie zmieniła no może o 3 km/h. Może coś źle zrobiłem. Z góry dzięki za pomoc
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski


Postprzez KAPELA911 » 14/4/2009, 20:29

Słuchaj wywal ten stożek na początek, a potem wyreguluj gaźnik no i dobór rolek i sprężyny centralnej, mam nadzieje że już wszystkie blokady zdjołes?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez corvette » 14/4/2009, 20:48

Blokad nie miałem od nowego bo niby i gdzie. Na wario nie było, w gaźniku nie było, na cdi nie było. A stożek czemu mam wywalić??
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez Jonyl » 14/4/2009, 20:51

może na tłumiku??
Ciekawośc to pierwszy stopień do piekła,
a prędkośc to drugi
:D
"I kto tu mówi ze moto nie ma duszy..."
Avatar użytkownika
Jonyl
Świeżak
 
Posty: 316
Dołączył(a): 6/11/2007, 17:15
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez Dandi93 » 14/4/2009, 21:12

Bo stożek to g.....
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez rico63 » 14/4/2009, 22:05

Jonyl napisał(a):może na tłumiku??


Tłumiki chyba nie są blokowane :D
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez bc. » 14/4/2009, 22:32

Tłumiki są blokowane, inaczej nie miałyby homologacji.

Ten swój tuning zacząłeś od "du*y" strony. Żeby wykorzystać możliwość sprzęgła, wariatora i większej dyszy NIEZBĘDNY jest sportowy wydech.
bc.
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
Lokalizacja: k-p

Postprzez Jimi92 » 15/4/2009, 06:41

Normalne ze na każdym tłumiku w skucie jest blokada. Ja miałem chyba 2... ale nie jestem pewien.
I jak kolega wyżej powiedział przydałby Ci się sportowy tłumik :) Technigas-a albo stage6 nie są drogę a dosyć dobre. A jeśli chcesz coś z wyższej półki to prponuje Laser-a albo coś z Yasuni.
Jawa 50 --> Keeway RY-8 --> Suzuki GSF 400
Avatar użytkownika
Jimi92
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 14/4/2009, 19:14
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez rico63 » 15/4/2009, 07:19

Jeśli mówicie że tłumiki są blokowane to pewnie tak jest :? Jeśli chodzi ci o sportowy to na wstępie polecam wyższą półkę :D ARROW :!: :)
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez corvette » 15/4/2009, 14:44

Jeśli chodzi o blokady na tłumiku to raczej nie mam a chyba nie napisałem że mam 4t więc zmiana tłumika jest zupełnie nie opłacalna
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez bc. » 15/4/2009, 16:36

A czy ja napisałem, że musisz mieć 4t żeby wymienić tłumik ?

Powtórzę jeszcze raz, jeżeli chcesz odczuć jakaś zmianę to wymień wydech, jeżeli uważasz, że to jest nie opłacalne to nie pytaj się czemu nie czujesz poprawy, a jeździj tak jak jest. Sprawa jest prosta jeżeli robisz jakieś zmiany w swoim skuterze i nie zaczynasz od wydechu to jest to kasa wyrzucona w błoto.
bc.
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
Lokalizacja: k-p

Postprzez corvette » 15/4/2009, 18:21

Co ty za głupoty gadasz. Wymiana wydechu w 4t huja da i przepraszam odrazu za wyrażenie. Spytaj się każdego. W 2t to i oczywiście to jest podstawa ale nie w 4t. Wiec nie krec mi tu mandoliny bo nie zamierzam wydać tyle szmalu co mi nic nie da opócz pierdzenia jak traktor
corvette
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 14/6/2008, 18:08
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez KAPELA911 » 15/4/2009, 18:52

BC tuningowałes kiedyś skuter? W 4T to wydech sobie możesz zmienić przy pojemnosci 90 cc to zauważysz porpawe ale nie w nominalnej pojemnosci.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez Lotos1 » 15/4/2009, 20:40

niestety niezgodze się z tobą KAPELA911 że wydech da dopeiro coś jak bedzie większa polemność...
Sam miałem skuta i pierwsza rzecz to wymiana tłumnika i wile pomogło...
Po drugie jeśli jest to 4t to napewno ma zawirowacz...czyli blokade na wydechu...
A co do stożka to nieprawda że to gów--, chyba ze masz taki z allegro za 30zł
Idź swoją drogą, nie daj satysfakcji wrogom
Lotos1
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10/1/2009, 12:51
Lokalizacja: Łopiennik/Krasnystaw

Postprzez bc. » 15/4/2009, 20:52

Widzę, że wszyscy są mądrzejsi :lol:

Jak wymienisz już wszystko oprócz wydechu, który wg. Ciebie jest odpowiedni do tych zmian co zrobiłeś i wydasz sporo $ to daj mi odp na PW czy prędkość wzrosła o 4 czy 5 km/h.. :lol: :lol: Bo na więcej nie licz...


Wydech seryjny jest z homologacja i jest przystosowany do pojemności dla której został zrobiony, jak mówił poprzednik zapewne ma zawirowacz itp. ( aby dostał homologacje)...

I z Twoich wcześniejszych wypowiedzi nie wynika nic aby był to skuter 4T, więc się nie rzucaj jak gó*no do kibla i wrzuć na luz jeżeli chcesz żeby Ci ktoś tu doradził/pomógł, a jeżeli masz swoje teorie to poco tutaj wchodzisz ?
bc.
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
Lokalizacja: k-p

Postprzez Lotos1 » 15/4/2009, 21:40

Bc. ma racje, ale to że jest to 4t to tesz ma blokady:P
Idź swoją drogą, nie daj satysfakcji wrogom
Lotos1
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 10/1/2009, 12:51
Lokalizacja: Łopiennik/Krasnystaw

Postprzez krzysieg » 15/4/2009, 22:31

Lotos1 - A czemu te po 30 zł są kiepskie czym się różnią od tych droższych ?
Mam air boxa z gąbką i zastanawiam się czy zmiana na inny by coś dała .
Co do tłumików to jest sens wymieniać tak samo w 2T jak i 4T .
Rozwiercanie tłumików robienie z nich tzw. przelotówek w 2T może nawet
pogorszyć osiągi , tylko nie wiem dlaczego w sprzętach typu jawka komar romet itp zdjęcie tłumika lub rozbebeszenie poprawiało znacznie moc a w nowszych 2T osłabia ..
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez talta » 16/4/2009, 14:09

bo te za 30 zeta sa do kitu i w ogle stozki sa do kitu
co do wydech to zgadzam sie z bc.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Jimi92 » 16/4/2009, 16:18

też zgadzam się ze stożki są kiepskie, koledze w 4t tylko zamulił stożek. A rozwiercanie to jedna wielka porażka, chyba że to zrobisz w starych motorach.
Jawa 50 --> Keeway RY-8 --> Suzuki GSF 400
Avatar użytkownika
Jimi92
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 14/4/2009, 19:14
Lokalizacja: Maków Mazowiecki



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr