Zobacz wÄ…tek - Nagrzewanie sprzetu
NAS Analytics TAG

Nagrzewanie sprzetu

i inne małe pojemności
_________

Nagrzewanie sprzetu

Postprzez Marcin_14mlody » 12/4/2009, 09:27

Co moze byc przyczyna tego ze jak jade Simsonkiem wiecej niz 10 min to dostaje muła i nie chce jechac ani odpalac??
Prosze o pomc :)
Marcin_14mlody
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 27/2/2009, 21:17
Lokalizacja: Ostrów


Postprzez KAPELA911 » 12/4/2009, 09:42

zobacz jak jest ustawiony gaźnik i czy mieszanka nie jest zbyt uboga, bo taka mieszanka powoduje nagrzewanie się układy i wstaw świece o orygyinalnych parametrach cieplnych.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez 69Kid » 12/4/2009, 10:58

Też tak miałe. Musiałęm wymienić świece na taką jak kolega wyżej napisał i wyregulować gaźnik(też dysze czyściłem).
YZF R-125

Siadając za kierownicą pamiętaj żeby emocje nie miały nad Tobą władzy !

``Pal gumÄ™, a nie duszÄ™``

Komarek-->Simson-->CBR 125-->YZF R-125
Avatar użytkownika
69Kid
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/1/2009, 10:40
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Masterleoni » 12/4/2009, 12:30

Tez mialem taki problem jesli ustawiemnie gaznika nie pomoze i nowa swieca to pierscienie lub nawet tlok i cyl zatarles lekko bo dlatego chodzi ci 10 min
Masterleoni
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 4/4/2009, 19:57

Postprzez Essential » 12/4/2009, 22:25

to Mój kolega miał podobnie jak simsonek byl zimny to jezdzil super jak sie nagrzal to odrazu zabawa byla z pierwszego biegu na drugi z drugiego na pierwszy pod górke malutka 20 na godzine a o trzecim biegu nei bylo mowy wiec radze tak jak wyzej napisane i powinno byc dobrze
Essential
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4/11/2007, 10:24
Lokalizacja: Małopolska :P

Postprzez talta » 13/4/2009, 18:45

dymi ci z rury na bialo to za bogata mieszanka i regulacja tj. wyzej pisali
dymi na fioletowo to albo piescienie albo cylek do wymiany (caly zestaw)
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez R-Man » 13/4/2009, 19:46

Albo masz tłok tajwański, albo inny shit... i po prostu puchnie...
Avatar użytkownika
R-Man
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2/3/2009, 11:37
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez talta » 14/4/2009, 19:01

polski cylek 60ccm za 50zeta?
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Koval135 » 14/4/2009, 19:45

Sprawdź kompresje.Mozliwe ze zajechany jest i jak sie zagrzeje zara tlok puchnie i go lapie.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Kenio » 15/4/2009, 15:21

Dokładnie tak jak R-man pisze. miałem sima naprawde długo iz nam go na wylot. Miałem ten sam problem u mnie. Tylko i wyłącznie tłok do wymiany. Gdyby pierscionki były wywalone to by na zimnym też nie jechał. Wymień tłok na PORZĄDNY, ze stopu ak20 najlepiej. Ew. MZA jeszcze bedzie dobry. A w żadne regulacje sie nie baw bo to są inne objawy.... Wymien ten tłok, to nie ejts majątek, a poprawa musi być:))
Honda...Pasja....
Kenio
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 4/12/2008, 17:28
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê