Zobacz wÄ…tek - wymiana cylindra w skuterze na wieksz
NAS Analytics TAG

wymiana cylindra w skuterze na wieksz

i inne małe pojemności
_________

wymiana cylindra w skuterze na wieksz

Postprzez wojtekoo72 » 8/4/2009, 15:43

witam !!
Mam pytanko czy do skutera grizzly 50ccm da rady zamatowac cylinder od 80ccm lub od 125cmm:D:D

Pozdrawiam :?: :?: :?:
wojtekoo72
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/4/2009, 15:30


Postprzez deyna » 8/4/2009, 16:01

Od 80 powinien się jeszcze zmieścić ale 125 już nie wejdzie.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez talta » 8/4/2009, 16:28

80 da ale lepiej nie kombinowac i odlozyc na cos porzadnego w przyszlosci
125 wymagalo by juz wiekszych przerobek niz sam cylek
zostaw tak jak jest bo dodatkowo 80/50 to przestepstwo ;O i podejrzewam ze nie masz uprawnien
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez clico » 9/4/2009, 07:51

Odradzam takie kombinacje to ci tylko to da ze bedzie silniejszy , na vmaxie nic niezyskasz.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
Avatar użytkownika
clico
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
Lokalizacja: warszawa

Postprzez talta » 9/4/2009, 07:55

i spalanie wzrosnie wieksze cylki sa dobre w enduro albo crossach gdzie trzeba wiecej mocy na gorki albo lasy
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez rico63 » 9/4/2009, 08:24

Nawet jakbyś zmienił na 80ccm to potem ci wszystko inne zacznie sie sypać nie polecam :D
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez talta » 9/4/2009, 08:42

jak wszystko dostosuje i powymienia to co trzeba to nie ale sie nie oplaca jak dla mnie
zadaj sobie pytanie ile jeszcze bedziesz tym jezdzic?? jezeli masz zamiar rok, dwa to daj spokoj jesli np. 5 lat to mozesz sie bawic chociaz nie polecam
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez rico63 » 9/4/2009, 09:59

No wiesz.. niby tak ale tego co trzeba byłoby zmienić jest... DUŻO choćby taki głupi licznik :) Po zmianie cylindra i osiągnięciu większej mocy szybciej siada sprzęgło :( WIĘC ABSOLUTNIE NIE ZMIENIAJ CYLINDRA :)
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez talta » 9/4/2009, 11:16

po co licznik? sprzeglo, dzwon sprzegla, warior, rolki, pasek itd. itp.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

aprilia rs

Postprzez wojtekoo72 » 9/4/2009, 11:30

To własciwie nie dla mnie jest ale dzieki .
a mam jeszcze takie pytanko mam APRILIE RS80CMM
czy do tego motoru da rady zamatowac cylinder własnie od 125ccm :lol:


z góry dzieki [/b]
wojtekoo72
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/4/2009, 15:30

Postprzez C-bool » 9/4/2009, 12:12

Niezły kombinator z Ciebie... A do RS 80 teoretycznie dało by się włożyć silnik od 125cc, ale z koniecznością poszerzania ramy, itp. dużo rzeczy mogło by nie pasować.. Taki motorek to potem tylko śmierć na kółkach i nie długo trzeba by czekać na negatywne skutki wkładania silnika 125cc do ramy nie przeznaczonej do tego.
btw. widzę, że z Ciebie młody gniewny żądny prędkości ;]
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

cylik

Postprzez wojtekoo72 » 9/4/2009, 12:26

[quote="C-bool"]Niezły kombinator z Ciebie... A do RS 80 teoretycznie dało by się włożyć silnik od 125cc, ale z koniecznością poszerzania ramy, itp. dużo rzeczy mogło by nie pasować.. Taki motorek to potem tylko śmierć na kółkach i nie długo trzeba by czekać na negatywne skutki wkładania silnika 125cc do ramy nie przeznaczonej do tego.
btw. widzę, że z Ciebie młody gniewny żądny prędkości ;][/quote]





a sam cyliber podpasował by :D
wojtekoo72
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/4/2009, 15:30

Postprzez talta » 9/4/2009, 12:29

niezly to malo powiedziane ;d zostaw tak jak jest i ciesz sie jazda przy kazdej przerobce trzeba zmienic cos wiecej niz cylinder
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez C-bool » 9/4/2009, 14:48

Przy samym cylindrze 125cc z kolei potrzebny by był większy gaźnik, dysze, itp. ;]
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê