Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
ktm 690 smc?
Witam!
Jezdze rok Suzuki Intruderem M800. Chcialbym teraz przesiasc sie na cos bardziej agresywnego. Mysle nad KTM-em 690 smc. Wacham sie tak wogole miedzy klasa enduro a szosowy(gsr 600, fzr 600)? Co myslicie o tym KTM-ie jako drugim motocyklu? czy moze lepiej wybrac inny dzial a nie offroad? Chcialbym sprzet mozliwie niezawodny , nowy, zebym mial wielka przyjemnosc z jazdy ,a takze ladny wyglad?
				
			Jezdze rok Suzuki Intruderem M800. Chcialbym teraz przesiasc sie na cos bardziej agresywnego. Mysle nad KTM-em 690 smc. Wacham sie tak wogole miedzy klasa enduro a szosowy(gsr 600, fzr 600)? Co myslicie o tym KTM-ie jako drugim motocyklu? czy moze lepiej wybrac inny dzial a nie offroad? Chcialbym sprzet mozliwie niezawodny , nowy, zebym mial wielka przyjemnosc z jazdy ,a takze ladny wyglad?
- tubis7
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 24/3/2009, 19:50
Części można zamawiać w necie ( XXI wiek) a do serwisu co tydzien się nie jeździ. Oczywiście yamaha rządzibaziu96 napisał(a):deuter napisał(a):Witam!
Jestem nowym uzytkownikiem na forum, takze wypadalo powiedziec by cos o sobie. Michał 17 lat (tydzien do urodzin;d) 188 cm/85 kg wagi. Jako ze urodziny zblizaja sie tuz tuz, chcialem rozpoczac swoja przygode z jednosladami, jednak nigdy nie krecilo mnie uzywanie motorka jako pojazdu codziennego uzytku, bardziej rekreacyjnie/wyczynowo, co za tym idzie teren, pola lasy itp, mam pytanie dotyczacego pierwszego motocykla, otoz planowal bym kupic jakas 125-tke full cross, i mam na oku 3 typy, sa to: cr-ka, ktm sx, i kx, z tego co orientowalem sie na forum itd, z tych 3, ktm wypada bardzo ogresywnie w porownaniu do innych motorkow o tej samej pojemnosci. W internecie szukalem jakiegos porownania tych moto, i jakos nie moglem sie doszukac (moze szukalem zbyt slabo, nie wiem) ogolnie testy znalazlem jak najbardziej, brat oraz znajomy polecaja z czystym sumieniem jako pierwszy motor honde (dobry silnik), gdyz ktm na jest b. silny i badz co badz poczatek zamiast sprawiac frajde byl by walka z motorem, natomiast co do KX nasluchalem sie ze ma jakies problemy z silnikiem (podajrze sprzeglo?) i teraz moje pytanie, czy cr-ka nada sie na pierwszy crossik, z moimi warunkami. Co do doswiadczenia, to za malego gowniarza motorynki z kumplami na osiedlu itp. z crossami raczej doswiadczenia brak.
Pozdrawiam
Edit!
Nie napisalem jaka kwota dysponuje, na sama maszyne chcial bym przeznaczyc okolo 8000-8500.
To jest idealny wybor jak na pierwszego crossa ogolnie polecam Japonce najbardziej to yz ale zorientuj sie z serwisami w twoiej okolicy i dostepnosciom czesci i dokonaj wyboru.
Pzdr

- przemol21
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 25/3/2009, 20:08
- Lokalizacja: Hrubieszów
Któryś kolo z kolei pyta o rejestrację 125-150 na 50. Jeżeli jesteś takim młokosem że mając neta nie potrafisz znaleźć na to pytanie odpowiedzi to i nie siadaj na mocniejsze moto niż Ci wolno. Pzdr.
				Niech w księgach wiedzy szpera rabin            Nauka to jest wymysł diabli                      Mądrością moją jest karabin                                I klinga ukochanej szabli
			- przemol21
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 25/3/2009, 20:08
- Lokalizacja: Hrubieszów
KTM
Witam wszystkich tu obecnych i zapewne zacnych kierowców. Jako 27-letni rozważny kompletny świeżak mam pytanie - co myślicie o motorach -KTM LC4 GS , KTM LC4 620 SM, Yamaha WR 426 F ?  dodam że to motory na początek mojej przygody z moto! Jestem nieco mały ok 170 w btach i ważę ok 90 kg . Na motorek mam ok 10 tyś . Niestety tylko te motorki mi się podobają ( znajomy posiada ) . Nie jestem zainteresowany żadną 125 czy 250 choć widzę że wszyscy radzicie od tego zacząć!  Pomóżcie w wyborze...
Z uszanowaniem
R.
				
			Z uszanowaniem
R.
- Radzioradosny
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/3/2009, 18:39
- Lokalizacja: Szczecin
Wymieniłeś tutaj Sm więc chcesz śmigać i po asfalcie. Powiedz do czego ma Ci to moto służyć.
Jeśli chcesz latać po asfalcie i czasem trochę pojeździć po lasach, polach itp to LC4 byłby odpowiedni.
				Jeśli chcesz latać po asfalcie i czasem trochę pojeździć po lasach, polach itp to LC4 byłby odpowiedni.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				 
 Landryss25
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Witaj, chciałbym w większości śmigać po asfalcie i od czasu do czasu jakiś lekki teren - lasek itp. W tej chwili przykuł moją uwagę ten motorek:
http://www.moto.allegro.pl/item59454323 ... uwage.html
Co myślisz o tekim moto w tej cenie?
Dziękuje za odp!
R
				
			http://www.moto.allegro.pl/item59454323 ... uwage.html
Co myślisz o tekim moto w tej cenie?
Dziękuje za odp!
R
- Radzioradosny
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 23/3/2009, 18:39
- Lokalizacja: Szczecin
Witam. Mam takich kilka pytań... a że większośc tu dużo bardziej się orientuje się w tych sprawach to liczę na pomoc. Mianowicie jakie moto polecilibyście dla dziewczyny ?? (wzrost 160cm. waga 48kg). Nastawiam się na jazdę w terenie, lasy itp. ale nie miałam wcześniej styczności z crossami więc musiałaby to byc maszynka w miarę łatwa do opanowania... Polecali mi już : 
Aprilie rx 50, Honde crm 125 i Yamahe ttr 125 Co o nich myślcie ?? Z góry dzięki i pozdrawiam...
Aha no i jak by było z wysokością w tych motorach bo wolałąbym dotykac stopami do ziemi...
				
			Aprilie rx 50, Honde crm 125 i Yamahe ttr 125 Co o nich myślcie ?? Z góry dzięki i pozdrawiam...
Aha no i jak by było z wysokością w tych motorach bo wolałąbym dotykac stopami do ziemi...

- Abi
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/3/2009, 16:00
Radzioradosny na Twoje wymagania idealny będzie KTM, taki: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M825098
LC4 to dobry i niezawodny silnik a cały motocykl jest porządnie wykonany. Huski też nie są złe. Weź to co Ci się bardziej podoba. No i oczywiście kieruj się stanem technicznym danej sztuki.
Abi dla Ciebie TTR 125 wydaje się być idealna. Moc będzie odpowiednia i gabaryty też.
				LC4 to dobry i niezawodny silnik a cały motocykl jest porządnie wykonany. Huski też nie są złe. Weź to co Ci się bardziej podoba. No i oczywiście kieruj się stanem technicznym danej sztuki.
Abi dla Ciebie TTR 125 wydaje się być idealna. Moc będzie odpowiednia i gabaryty też.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				 
 Landryss25
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
jasne pytaj po to jest ten dział  akurat jestem twojego wzrostu i masy wiec mam podobny problem
 akurat jestem twojego wzrostu i masy wiec mam podobny problem  jednak juz swoje wysmigałem i teraz pomykam cr 250
 jednak juz swoje wysmigałem i teraz pomykam cr 250  wiec ty na dt 125 bedziesz sie dobrze czuł zwłaszcza jak na 1 moto
 wiec ty na dt 125 bedziesz sie dobrze czuł zwłaszcza jak na 1 moto
				 akurat jestem twojego wzrostu i masy wiec mam podobny problem
 akurat jestem twojego wzrostu i masy wiec mam podobny problem  jednak juz swoje wysmigałem i teraz pomykam cr 250
 jednak juz swoje wysmigałem i teraz pomykam cr 250  wiec ty na dt 125 bedziesz sie dobrze czuł zwłaszcza jak na 1 moto
 wiec ty na dt 125 bedziesz sie dobrze czuł zwłaszcza jak na 1 motoKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ttr albo crf 150 lub cos z tych wynalazków
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
moją yamahe dt  wyciska 120 km h mocy tez ma tyle że po lesie spoko jazda a i w cięzszym terenie nie słabnie
 wyciska 120 km h mocy tez ma tyle że po lesie spoko jazda a i w cięzszym terenie nie słabnie  yamahy to w tej klasie najmocniejsze i najmniej zawodne maszynki
 yamahy to w tej klasie najmocniejsze i najmniej zawodne maszynki
				 wyciska 120 km h mocy tez ma tyle że po lesie spoko jazda a i w cięzszym terenie nie słabnie
 wyciska 120 km h mocy tez ma tyle że po lesie spoko jazda a i w cięzszym terenie nie słabnie  yamahy to w tej klasie najmocniejsze i najmniej zawodne maszynki
 yamahy to w tej klasie najmocniejsze i najmniej zawodne maszynkiKTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- LoPan
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/4/2009, 19:40
http://allegro.pl/item596665493_yamaha_ ... aszam.html
moje wygląda tak a taki moto jak ty chcesz to nie wiem czy cos takiego spotkasz bo pierwszy raz widze takie cos. chyba że jakeis hinczyki czy jak to rieju hiszpany jakies. ale z tym problemy są z częsciami itp. lepiej bierz cos z włochów i japonców
 a taki moto jak ty chcesz to nie wiem czy cos takiego spotkasz bo pierwszy raz widze takie cos. chyba że jakeis hinczyki czy jak to rieju hiszpany jakies. ale z tym problemy są z częsciami itp. lepiej bierz cos z włochów i japonców 
				moje wyglÄ…da tak
 a taki moto jak ty chcesz to nie wiem czy cos takiego spotkasz bo pierwszy raz widze takie cos. chyba że jakeis hinczyki czy jak to rieju hiszpany jakies. ale z tym problemy są z częsciami itp. lepiej bierz cos z włochów i japonców
 a taki moto jak ty chcesz to nie wiem czy cos takiego spotkasz bo pierwszy raz widze takie cos. chyba że jakeis hinczyki czy jak to rieju hiszpany jakies. ale z tym problemy są z częsciami itp. lepiej bierz cos z włochów i japonców 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a):moją yamahe dtwyciska 120 km h mocy tez ma tyle że po lesie spoko jazda a i w cięzszym terenie nie słabnie
yamahy to w tej klasie najmocniejsze i najmniej zawodne maszynki
Tylko że Yamahy z tych roczników to praktycznie to samo co Rieju, Aprilia, Peugeot, Honda (Aprilia RX i Honda HM są lepsze niż DT) itp. Silnik to minarelli Am6 w każdym jednym, wiele innych podzespołów też jest identycznych. Czyli wychodzi na to że Yamahy wcale nie są lepsze od innych

Ostatnio edytowano 4/4/2009, 21:50 przez Landryss25, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				 
 Landryss25
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
no racja z tym że motor nie skłąda sie z samych silników  nie wierze że wszystkie podzespoły jak amortyzatory rama wytrzymają tyle co wytrzymują sprawdzone yamaszki
 nie wierze że wszystkie podzespoły jak amortyzatory rama wytrzymają tyle co wytrzymują sprawdzone yamaszki  a co do zawieszenia i hamulców to czy yamaha czy rieju czy inne wynalazki kozystają z firm wyspecjalizowanych w tworzeniu zawieszen czy hamulców.
 a co do zawieszenia i hamulców to czy yamaha czy rieju czy inne wynalazki kozystają z firm wyspecjalizowanych w tworzeniu zawieszen czy hamulców.  pozatym jak z częsciami do takich mniej znanych firm to zawsze mozna kupic yamahe dt 50 SM i dokupic jakies ciekawe plastiki na ebayou mozna znalesc z tym że do full crossów plastiki nieznanych firm jednak plastiki te kosmicznie wyglądają i moto napewno nabiera innego wyglądu
 pozatym jak z częsciami do takich mniej znanych firm to zawsze mozna kupic yamahe dt 50 SM i dokupic jakies ciekawe plastiki na ebayou mozna znalesc z tym że do full crossów plastiki nieznanych firm jednak plastiki te kosmicznie wyglądają i moto napewno nabiera innego wyglądu 
				 nie wierze że wszystkie podzespoły jak amortyzatory rama wytrzymają tyle co wytrzymują sprawdzone yamaszki
 nie wierze że wszystkie podzespoły jak amortyzatory rama wytrzymają tyle co wytrzymują sprawdzone yamaszki  a co do zawieszenia i hamulców to czy yamaha czy rieju czy inne wynalazki kozystają z firm wyspecjalizowanych w tworzeniu zawieszen czy hamulców.
 a co do zawieszenia i hamulców to czy yamaha czy rieju czy inne wynalazki kozystają z firm wyspecjalizowanych w tworzeniu zawieszen czy hamulców.  pozatym jak z częsciami do takich mniej znanych firm to zawsze mozna kupic yamahe dt 50 SM i dokupic jakies ciekawe plastiki na ebayou mozna znalesc z tym że do full crossów plastiki nieznanych firm jednak plastiki te kosmicznie wyglądają i moto napewno nabiera innego wyglądu
 pozatym jak z częsciami do takich mniej znanych firm to zawsze mozna kupic yamahe dt 50 SM i dokupic jakies ciekawe plastiki na ebayou mozna znalesc z tym że do full crossów plastiki nieznanych firm jednak plastiki te kosmicznie wyglądają i moto napewno nabiera innego wyglądu 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości
