Zobacz wÄ…tek - POMOCY!! Kawasaki GPZ 500s grzeje sie :(
NAS Analytics TAG

POMOCY!! Kawasaki GPZ 500s grzeje sie :(

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez lukaszd » 15/3/2009, 21:18

Na samą stalową uszczelkę bez silikonu tak składa się w samochodzie i tu na pewno też
Avatar użytkownika
lukaszd
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 8/2/2009, 19:36
Lokalizacja: Kielce


Postprzez damianxx » 16/3/2009, 20:54

silnik juz praktycznie poskładany ustawienie rozrządu poszło wyjątkowo łatwo niestety cylindry sie ruszyły i wymieniłem tez uszczelke myśle że będzie wszystko ok. Po złozeniu napisze czy wszystko chodzi :D:D
damianxx
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8/3/2009, 17:56


Postprzez Superos » 18/3/2009, 00:25

damianxx napisał(a):silnik juz praktycznie poskładany ustawienie rozrządu poszło wyjątkowo łatwo niestety cylindry sie ruszyły i wymieniłem tez uszczelke myśle że będzie wszystko ok. Po złozeniu napisze czy wszystko chodzi :D:D



Witam, w swojej GPZ 500 S z 98r, mam taki objaw że paruje mi szybka gdzie sprawdzamy stan oleju, ponadto gdy odkręcam korek od wlewu oleju-w jego wnętrzu zalega biała maź. Dowiadywałem się od mechaników, że pewnie poszła uszczelka pod głowicą, albo pompa wodna. Moje pytanie do Was, czy macie jakiś pomysł na zdiagnozowanie przyczyny. I wszelakie schematy do ustawień, jak bym chciał wymienić uszczelkę pod głowicą, proszę na maila wrzucić oryginalzen@wp.pl chyba nie ma co jeździć moto w takim stanie?? proszę o pomoc.
Superos
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/3/2009, 00:12

Postprzez rider143 » 18/3/2009, 07:32

Skraplająca sie para w silniku przy niskich temperaturach przy malych jednorazowych przebiegach pojazdu daje identyczne efekty-śmietane na korku oleju. Wygrzej konkretnie sprzeta a problem powinien zniknac. Tylko nie na postoju a pod obciazeniem. Oczywiscie co jakis czas sprawdzaj poziom oleju w silniku oraz poziom plynu.
Avatar użytkownika
rider143
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48

Postprzez Superos » 18/3/2009, 19:04

Mimo wszystko nie mam pewności że to skraplająca para z powodu krótkich odcinków i nie dogrzania silnika, obawiam się że to coś poważniejszego. A nie chce zajechać silnika. Czy może być przyczyną to że jeżdżę na oleju motul 10W 40, a na stronie opisującej kawasaki GPZ 500 wynalazłem że powinien być 20W 40??
Superos
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/3/2009, 00:12

Postprzez damianxx » 19/3/2009, 10:35

Poskładałem moto do końca i chyba jest wszystko ok nie zauwazyłęm zeby wyzucało wode ani coś sie bombliło w zbiorniczku wyrównawczym, odpalił bez problemu. Oczywiscie nie obyło sie bez problemów po chwili zgasł i ciezko odpalał i sie dławił naszczęście problem rozwiązany :D miałem nieszczelność w układzie podciśnienia który sterował kranikiem w zbiorniku paliwa i raz leciało a raz nie zacisłem opaskami węzyk i moto chodzi normlanie ale mam tez wrazenie ze lepiej sie wkręca niż przed tą wymianą uszczelki ;] pozdrawiam i dzięki za pomoc
damianxx
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 8/3/2009, 17:56

Postprzez rider143 » 19/3/2009, 13:24

Superos
Mozesz tez wymienic olej na nowy razem z filtem jesli bedziesz spal spokojnie dzieki temu:)
Serwisowki zalecajÄ… 10W40, 20W40, 10W50, 20W50.
Avatar użytkownika
rider143
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48

Postprzez Superos » 19/3/2009, 19:56

Rider143, Twoja diagnoza mojej sytuacja chyba okazuje się być słuszna, bo dzisiaj wziąłem strzykawką pobrałem olej z silnika, i jest czyściuteńki żadnych mentów ani przebarwień, tak że po prostu to chyba para się skrapla i tyle. Teraz mogę spać spokoniej;). A jak by ktoś miał budowe silnika Kawasaki GPZ 500 to prosił bym na maila pakoman8@wp.pl Pozdrawiam
Superos
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/3/2009, 00:12

Postprzez gulczas9 » 19/3/2009, 22:37

po rozgrzaniu silnika sgrawdz temperature chłodnicy poprostu dotknij dłonia zebereki chłodnicy jezeli chłodnica po rozgrzaniu silnika bedzie zimna oznacza ze jest kanaliki za zatorowane dlatego płyn ci sie gotuje i wybija czyli cofa cie w przeciwnym kirunku moge sie założyc ze podczas gotowania sie płynu nie włacza sie wentylatorek mam racje ?
gulczas9
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 19/3/2009, 20:44
Lokalizacja: Mikołajki warmińsko-mazurskie

Postprzez tobiach » 22/4/2009, 14:38

Panowie to jak to w koncu jest z tym plynem u mnie przy er-5 wyrzuca ze zbiorniczka wyrownawczego niektorzy mowia ze to normalne inni zas ze cos jest nie tak. Uszczelka pod glowica jest na pewno dobra. Mysle ze moze jeszcze byc winna korka od wlewu. Jak np. odpale moto z okreconym korkiem wlewu to na wolnych obrotach jest ok ale jak zwiekszam obroty to plyn zaczyna sie podnosic az w kocu musze gasic moto zeby sie nie wylalo.
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê