Zobacz wÄ…tek - KTM 640 i wzrost
NAS Analytics TAG

KTM 640 i wzrost

Enduro, Cross
_________

KTM 640 i wzrost

Postprzez zoltar » 23/2/2009, 14:24

Cześć.
Szukałem ale nie znalazłem.
Nie mam doświadczenia w offroad stąd pytanie.
Krótko i na temat.
Ile wzrostu trzeba miec aby przyjemności nie zamienić na walke o przetrwanie i zatrzymywać się tylko przy krawężniku na KTM 640 Adventure lub KTM 640 Enduro lub podobne. Oba mają powużej 90 cm siedzenie...
A może to nie jest ważne aby sięgac pewnie dwoma nogami do ziemi ?

pozdrawiam
zoltar
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 9/6/2007, 16:48
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez woj2900 » 23/2/2009, 19:44

nogami do ziemi to nie trzbea raczej dostawac bo jak umiesz jeździc to raczej sie nie podpierasz a jak juz to jedna naga ale tez jezeli masz miec noge od podłoza 20cm to bez sensu poprostu idź to salonu albo popros znajomego zeby ci dał siadnąc przejechac sie i zobaczysz bo jak na forum mozemy ci to powiedziec nie widzac jak ty na nim wygladsz wiec cieszko
Avatar użytkownika
woj2900
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26/4/2008, 19:08
Lokalizacja: ptaszkowa


Postprzez woj2900 » 23/2/2009, 19:46

i dodam ze mam kumpla co ma 160 i jeździ dr big 800 daleko mu do ziemi i powiem jest dobry nic mu to nie przeszkadza oprucz siadania i zatrzymywania sie:_
Avatar użytkownika
woj2900
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26/4/2008, 19:08
Lokalizacja: ptaszkowa

Postprzez zoltar » 23/2/2009, 20:28

Siedzieć to ja siedziałem :) Bardziej mi chodziło o opinie czy to konieczne w czasie jazdy offroad :), bo ledwo sięgałem do ziemi. nie jeździłem zbyt dużo po błocie czy też piachu, dlatego pytam jak dobrać moto :)
Czy martwić się wzrostem i podparciem ? mam 176cm wzrostu. Jako tako do ziemi sięgałem, ale raczej nie nazwałbym tego pewnym i komfortowym oparciem :)
z drugiej strony kupuje moto po to aby jeździć a nie stać :)
zoltar
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 9/6/2007, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez bartexo » 23/2/2009, 21:16

176cm powinno spokojnie wystarczyć :D Jeśli już się w jeździe podpierasz to w zakręcie wystawiasz asekuracyjnie nogę ale motor jest wtedy pochylony i spokojnie dosięgniesz do ziemi.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez woj2900 » 23/2/2009, 22:03

ale jezeli miał bys sie meczyc z tym to lepiej kupic cos mnijszego bo tak to ebdziesz sie długo uczył i nabierzesz złych nawyków i potem cieszko bedzie sie uczyc techniki jazdy i bedziesz stał w miejscu co do technik według mnie
Avatar użytkownika
woj2900
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26/4/2008, 19:08
Lokalizacja: ptaszkowa

Postprzez zoltar » 23/2/2009, 22:11

woj2900 napisał(a):ale jezeli miał bys sie meczyc z tym to lepiej kupic cos mnijszego bo tak to ebdziesz sie długo uczył i nabierzesz złych nawyków i potem cieszko bedzie sie uczyc techniki jazdy i bedziesz stał w miejscu co do technik według mnie


No własnie nie wiem czy się będe męczyć :)
A inni z takim wzrostem się męczą ?
zoltar
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 9/6/2007, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Landryss25 » 23/2/2009, 22:25

Będziesz się męczyć bo LC4 to krowa a pozatym ma bardzo agresywny silnik. Do nauki szukaj jakiegoś lekkiego sprzętu. Moc jakiejś 125 w 2t 30-40km przy masie ok 120kg jest idealna do nauki i późniejszego polatania.

Powiedz ile masz wzrostu?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez zoltar » 24/2/2009, 06:26

Nie planuje zbyt ciężkiego terenu i bardzo agresywnej jazdy, raczej obładowana dalsza turystyka bo szutrach, piacha no... i czasami co tam sie trafi...
176 cm wzrostu. KTMy mi się podobają, czytałem sporo dobrych opinii, chociaż nie jestem uparty :)
zoltar
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 9/6/2007, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez woj2900 » 24/2/2009, 08:47

z tego co wiem to sa ktm lc ale o pojemnosci 400 to by ci duzo lepiej zgrzało
Avatar użytkownika
woj2900
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 26/4/2008, 19:08
Lokalizacja: ptaszkowa

Postprzez Landryss25 » 24/2/2009, 15:05

Jeśli sprzęt ma Ci służyć do takiej polnej turystyki to ok. Silnik Lc4 jest już niemal legendą wśród singli. Jeśli trafisz na dobry egzemplarz to polatasz nim długo bez większych zmartwień, sam teraz się przymierzam do Lc4 i bardzo nie spotkałem się z negatywnymi opiniami. Chwalą je za wytrzymałość, moc i ogólne wykonanie sprzętu.

Przy tym wzroście sądzę że spokojnie powinieneś dać radę. Aczkolwiek o tym zdecydujesz sam jak się przymierzysz bo to są tylko moje ,,suche" przypuszczenia.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez zoltar » 24/2/2009, 15:10

Dzieki za info,
w każdym razie nikt kategorycznie nie napisał że to bez sensu, więc nie pozostaje teraz nic innego jak spróbować :)

pozdrawiam
zoltar
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 9/6/2007, 16:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez arkadio46 » 26/2/2009, 22:36

LC$ - tak w zasadzie polecam ... posiadam lc4 i to mój pierwszy poważny motocykl, co prawda w SM ale ja jestem zadowolony. pozdr
arkadio46
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 9/2/2009, 13:08
Lokalizacja: Lubin - Wrocław



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê