Zobacz wątek - kawa er-5 vs cb 500
NAS Analytics TAG

kawa er-5 vs cb 500

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez leff » 20/2/2009, 10:47

Flow napisał(a):wiesz no napinacz a rama to troche odrebne tematy ;)

Jędrek a jak myslisz co mam na sobie wlasnie :D drech , bo wygodny ;)
spotykalem sie z łbami co tylko r6, r1 i litr cbr w glowie a oni reprezentowali wlasnie typ dresa z siłki z anabolem w głowie , ale nie slyszalem zeby ktorys z nich jarał sie CB :)


a potem sie dziwia, ze jakies CB ich objezdza na zakretach
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX


Postprzez adam_89 » 20/2/2009, 14:53

s_extrem* napisał(a):Znam dresa, ktory kupil Honde,a nie wiedzial chyba nawet jaki model ;)



gadałem z parkoma kolesiami ostatni z którymi chodziłem do gimnazjum. Wpadło im troche grosza i od razu teksty: na wiosne kupuje jakąś 600 jakieś suzuki albo honde :D dosłownie niechce mi się z kolesiami rozmawiać, mówie im, że to nie to samo co przesiadka z MZ 150 na 250 a oni swoje gdzie oni mają mózgi?
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez Mike » 20/2/2009, 21:23

Po krótkiej przejażdżce na ER5 zupełnie zniechęciłem się do kupna moto.
Bardzo niewygodne, ma dziwne kopnięcie na początku a potem nic się nie dzieje.

CB500 to zupełnie inna bajka. Większy, dużo wyższa kultura pracy i liniowo rozwijana moc.
Co do trwałości do kumpel chwali ER5, ale on więcej na nią chucha jak jeździ ;-)

Mnie najbardziej podobał się GS, ale przy moim wzroście tylko na CB mieszczę się jako tako :lol:

Najlepiej przejdź się obiema i sam zdecyduj!
Honda VFR 800I
Avatar użytkownika
Mike
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Seba_ER5 » 20/2/2009, 22:05

Osobiście posiadałem Kawasaki ER5 i byłem bardzo zadowolony z tego motocykla. GS jak dla mnie dla małych osób i jakoś nie ,że tak powiem nie jechał. Dźwięk też nie za piękny i choć moja ER5 na oryginalnym tłumiku brzmiała jak gwizdek :), to przy schodzeniu z wysokich obrotów piękny bulgocik. Nie zamienił bym na gs za nic w życiu. CB500 też jakaś mała przy niej. Choć może nie miał punktu odniesienia :). W każdym bądź silnik miał przejechane 30000km a znajomy mechanik się zdziwił ,bo rozkładał sililnik do regulacji :) i mówił ,że igiełka ,a nie miał dobrych opiniach o Kawasaki. Podobno w GPZ korbowody się wgniatają w gniazda, czy jakoś tak to ują a tu silnik od GPZ po modyfikacjach. W każdym bądź razie 50koników ładnie i liniowo oddawało moc :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez <borut> » 20/2/2009, 23:27

Seba_ER5 coś chyba ci się pomyliło... albo masz Er5 z yoshimura a nawet o tym nei wiesz...
Bo moim Zdaniem GS ma najlepszy dźwiek na seryjnym wydechu niż CB i Er5 na seryjnych...
Wystarczy posłuchać na YT
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez cb1000r » 21/2/2009, 14:53

następcą cb500 jest cbf500, jest większa i ma centralny amortyzator, po wymianie seryjnego tłumika na leovinca brzmi cudownie, wielu którzy słyszeli, a potem zobaczyli czym podjeżdżam nie mogli uwierzyć że to dwucylindrówka w rzędzie, a nie V, co do wielkości omawianych sprzętów to cbf500 jest najmocniejsza i największa, wiem co mówię bo mam prawie 2 metry i na hondzie mieszczę się bez problemu choć wyglądam trochę śmiesznie (wielki człowiek na niezadurzym sprzęcie :) )
cb1000r
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 20:01
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Kris2k » 21/2/2009, 18:38

cb1000r... nie smiem z Toba polemizowac i w ciemno zgodze sie z tym co napisales o cbf

przy czym sadze ze cbf'y nie ma co porownywac ze "stara generacja" 500tek a o takich w tym temacie mowa

mysle ze cbf500 to juz grupa er6n i er6f, starej yamahy XJ600 i starej sv650
a jakby dorzucic nowosci to i cbf600 i nowa XJ6 razem z nowszymi sv650, ale to tylko taka moja zabawa w kategoryzowanie poszczegolnych motocykli
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Traperoso » 21/2/2009, 21:44

Kris2k napisał(a):cb1000r... nie smiem z Toba polemizowac i w ciemno zgodze sie z tym co napisales o cbf

przy czym sadze ze cbf'y nie ma co porownywac ze "stara generacja" 500tek a o takich w tym temacie mowa


Dokładnie, sam chciałem na początku CBFa, ale odstraszyły mnie ceny, niestety...
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez cb1000r » 21/2/2009, 22:52

ale naprawdę warto zainwestować, przy odsprzedaży nie stracisz wiele, można nawet kredyt wziąć, wyjdzie wtedy kilka setek na m-c,

a tak a propo kredytów, kupując sprzęt za ok 7 tys za gotówkę można się zastanowić nad zakupem nowego z salonu za ok 26 tys, wystarczy wpłacić 30%, a resztę rozłożyć na raty na 5 lat, przy kredtyach z takim zaangażowaniem środków własnych bank nie pyta o dochody stałe, a przy oprocentowaniu na poziomie 11% i kwocie kredytu 18.000 rata wychodzi 383 na m-c

uważam, że warto się zastanowić nad takim wariantem, dużo sprzętów z drugiej ręki ma nie znaną historię, a zdrowie nie ma ceny, no i nowy sprzęt ma 2 lata gwarancji
cb1000r
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 19/2/2009, 20:01
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 21/2/2009, 23:26

Dzwiek w GS wydal mi sie plaski. Nie mowie ,żę jest piękny w ER5 jak sie jedzi na niskich obrotach :P to jakbym siedzial na meczu piłkarskim i ciągle żółte kartki leciały :D. Ale jak schodzi z 11tys (chyba tyle bylo ;p) to piknie. A GS nie jedzie :P. Albo ten kolo mial jakis lewy. Może dlatego ,że owiewka to sie nie czuło. Ale w ZX6 tez mam owiewke i czujjeee oj czuje :D.
Oj wiosno wiosenko :P. Bylby snieg stopniał :D.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez <borut> » 22/2/2009, 12:49

Jak GS nie jedzie? Przecież Er 5 ma 4kucy więcej i to niby tak czuć tą róznice? A zresztą co z tego, że szybciej się rozpędziesz Er5 jak później wyhamujesz niż GSem :P
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez melvin » 22/2/2009, 12:51

w małych pojemnościach każda różnica w mocy jest odczuwalna*...


*-nie dla świeżaka.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez <borut> » 22/2/2009, 13:00

Moim zdaniem nie czuć tej róznicy szczególnie, że GS przy 8000obr zaczyna fajnie wyrywać do przodu aż kusi by nim jeździć na wysokich obrotach a Er5 jedzie bo jedzie.
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez Traperoso » 22/2/2009, 13:17

To odczucie z tąd, że w tych zakresach GS zaczyna dopiero jechać, a ERka już dawno się rozpędziła.
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez melvin » 22/2/2009, 13:18

a cb już dawno do mety dojechała :P
kur*a jaka licytacja się zaczyna...
:twisted:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez <borut> » 22/2/2009, 13:43

Nie ma bata na GS'a :)
Szczególnie na ten starszy typ one wymiatają te golasy innych marek :P
GS ma lepsze zawiesznie i heble na torze kopie tyłek Er5 i to solidnie :)
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez dambandit » 22/2/2009, 13:43

melvin napisał(a):a cb już dawno do mety dojechała :P
:twisted:


dokładnie :D
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez <borut> » 22/2/2009, 13:45

Co z tego, że dojechał do mety jak nie wyhamował i wjechał poza tor :P
A GS dojechał do mety postawił go na koło i zakończył wyścig stoppie :D
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51

Postprzez dambandit » 22/2/2009, 13:57

<borut> napisał(a):Co z tego, że dojechał do mety jak nie wyhamował i wjechał poza tor :P
A GS dojechał do mety postawił go na koło i zakończył wyścig stoppie :D



Coś ci powiem nie lubię ogólnie hondy, dlamnie to takie motocykle bez duszy jak NP VW wśród samochodów . Ale miałem cb 500 , jeździłem na kilku gs i nie powiesz mi że gs ma lepsze hamulce od cb 500 zresztą paru ludzi z forum tez ma podobne zdanie do mnie .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Kris2k » 22/2/2009, 15:10

Chlopcy i dziewczeta ;P ...dosc tej licytacji, co mialo zostac powiedziane, zostalo powiedziane.

Kazdy kto z nowych osob wejdzie na forum i poczyta ten temat bedzie mial jasnosc co jest co i dlaczego tak a nie inaczej... o ile bedzie potrafil wyciagac konstruktywne wnioski (ale to juz nie nasz problem).

Mile widziane wypowiedzi osob ktore jezdzily (z akcentem na jezdzily) wszytskimi trzema i wyraza swoja oponie w tym temacie, reszta moze przestac bic juz piane 8)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr