cbr f4 luz w kierownicy
Posty: 7
• Strona 1 z 1
cbr f4 luz w kierownicy
Witam, mam małe pytanie, zauważyłem że jak moja cbr tak postoi dłuzej, gdy wsiąde na nia czy ruszę i zahamuje nagle przodem to mam wrażenie że tak jak by cos pykło z przodu, dziejes sie tak jak zrobie tak gwałtownie, dzwięk sie chyba wydobywa z głowki ramy... czy to łożysko? potem jak testuje tak na hamulcu przednim w przód i w tył to nie czuć żadnych luzów... Nie wiem co jest grane...
-
Paleus - Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 1/12/2008, 18:30
- Lokalizacja: Nowy SÄ…cz
Na to wygląda, ale zeby się upewnić to musiałbyś unieruchomić moto tak, aby miało przednie koło w powietrzu i poruszaj kierownicą w przód i tył i postaraj się wyczuć czy jest luz
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
-
krydka - Świeżak
- Posty: 304
- Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
- Lokalizacja: Janowiec Wlkp
Jezeli masz mozliwosc postaw motocykl na stopce centralnej i zrob tak by przednie kolo wisialo w powietrzu (popros kogos o pomoc). Nastepnie delikatnie poskrecaj kolem w prawo i lewo i przod tyl czyli to co pisal krydka. Jezeli bedziesz czul jakiekolwiek przeskakiwanie to prawodopodnie lozysko jest do wymiany. Byc moze samo delikatne dokrecenie lozyska rozwiaze problem.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
U mnie bylo to samo tylko w F3. Pykanie przy hamowaniu. Przy ruszaniu zawieszeniem w przod i w tym luzu nie bylo. Za to przy kreceniu kierownica w powietrzu bylo czuc przeskok w miejscu nieco oddalonym w prawo od pozycji na wprost.
Wymiana lozysk w glowce rozwiazala problem. Dokrecanie w moim przypadku nic by nie dalo. Gora bylo ok, ale na dolnej bierzni byly juz wrzery
Poprzedni wlasciciel zaniedbal tak sprawe.
Wymiana lozysk w glowce rozwiazala problem. Dokrecanie w moim przypadku nic by nie dalo. Gora bylo ok, ale na dolnej bierzni byly juz wrzery

- inek01
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 29/2/2008, 06:22
- Lokalizacja: Ciechanów
Pykanie może być ,mechanik mi powiedział, że to nie wpływa na bezpieczeństwo, a jego koleś co stał obok miał podobny problem i łożyska główki wymienił, gdy mu dosłownie latało. Nie przejmuj się tym... Chyba, że masz obsesje na punkcie super ustawień (albo trenujesz stoppale) to wymień i będzie gites majonez koszt koło 200złotych z wymianą.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości