Zobacz wÄ…tek - cbr f4 luz w kierownicy
NAS Analytics TAG

cbr f4 luz w kierownicy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr f4 luz w kierownicy

Postprzez Paleus » 11/2/2009, 13:21

Witam, mam małe pytanie, zauważyłem że jak moja cbr tak postoi dłuzej, gdy wsiąde na nia czy ruszę i zahamuje nagle przodem to mam wrażenie że tak jak by cos pykło z przodu, dziejes sie tak jak zrobie tak gwałtownie, dzwięk sie chyba wydobywa z głowki ramy... czy to łożysko? potem jak testuje tak na hamulcu przednim w przód i w tył to nie czuć żadnych luzów... Nie wiem co jest grane...
Avatar użytkownika
Paleus
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1/12/2008, 18:30
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz


Postprzez krydka » 11/2/2009, 13:53

Na to wygląda, ale zeby się upewnić to musiałbyś unieruchomić moto tak, aby miało przednie koło w powietrzu i poruszaj kierownicą w przód i tył i postaraj się wyczuć czy jest luz
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp


Postprzez elco » 11/2/2009, 15:05

Jezeli masz mozliwosc postaw motocykl na stopce centralnej i zrob tak by przednie kolo wisialo w powietrzu (popros kogos o pomoc). Nastepnie delikatnie poskrecaj kolem w prawo i lewo i przod tyl czyli to co pisal krydka. Jezeli bedziesz czul jakiekolwiek przeskakiwanie to prawodopodnie lozysko jest do wymiany. Byc moze samo delikatne dokrecenie lozyska rozwiaze problem.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez inek01 » 12/2/2009, 08:42

U mnie bylo to samo tylko w F3. Pykanie przy hamowaniu. Przy ruszaniu zawieszeniem w przod i w tym luzu nie bylo. Za to przy kreceniu kierownica w powietrzu bylo czuc przeskok w miejscu nieco oddalonym w prawo od pozycji na wprost.
Wymiana lozysk w glowce rozwiazala problem. Dokrecanie w moim przypadku nic by nie dalo. Gora bylo ok, ale na dolnej bierzni byly juz wrzery :shock: Poprzedni wlasciciel zaniedbal tak sprawe.
inek01
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 29/2/2008, 06:22
Lokalizacja: Ciechanów

Postprzez Paleus » 12/2/2009, 09:34

ok dzięki, niestety nie mam centralki ale juz cos wymyśle aby ten przód podnieś i sprawdzić... pozdr
Avatar użytkownika
Paleus
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1/12/2008, 18:30
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez Traperoso » 12/2/2009, 12:49

Pykanie może być ,mechanik mi powiedział, że to nie wpływa na bezpieczeństwo, a jego koleś co stał obok miał podobny problem i łożyska główki wymienił, gdy mu dosłownie latało. Nie przejmuj się tym... Chyba, że masz obsesje na punkcie super ustawień (albo trenujesz stoppale) to wymień i będzie gites majonez koszt koło 200złotych z wymianą.
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez elco » 12/2/2009, 15:22

Jezeli zdecydujesz sie na wymiane, to jezeli nikt wczesniej nie wymienial lozyska i w glowce zamocowane jest oryginalne lozysko toczne to proponuje zastapic je stozkowym.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê