[biblioteka] Wyścigi motocyklowe - ile to kosztuje?
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[biblioteka] Wyścigi motocyklowe - ile to kosztuje?
Dyskusja na temat: Wyścigi motocyklowe - ile to kosztuje?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Wyścigi motocyklowe - ile to kosztuje?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Wyścigi motocyklowe - ile to kosztuje?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Bardzo dziękuję za ten ciekawy wstęp do tematu. Chciałbym prosić o więcej takich artykułów.
Jestem bardzo zainteresowany ściganiem się ogólnie i interesują mnie koszty, które muszę ponieść na wstępie.
Położyliście spory nacisk na moc i przygotowanie motocykla, zapominając chyba jednak o tym że najpierw trzeba ten sport polubić, czyli od czegoś zacząć.
Jaki jest minimalny koszt udziału w zawodach Rookie? Czy można startować na używanym motocyklu (powiedzmy rocznik 2003)? Jakie są praktyczne i zalecane wymogi odnośnie kasku, kombinezonu. Czemu trzeba mieć buty aż za 1000zł?<br><hr>fv
Jestem bardzo zainteresowany ściganiem się ogólnie i interesują mnie koszty, które muszę ponieść na wstępie.
Położyliście spory nacisk na moc i przygotowanie motocykla, zapominając chyba jednak o tym że najpierw trzeba ten sport polubić, czyli od czegoś zacząć.
Jaki jest minimalny koszt udziału w zawodach Rookie? Czy można startować na używanym motocyklu (powiedzmy rocznik 2003)? Jakie są praktyczne i zalecane wymogi odnośnie kasku, kombinezonu. Czemu trzeba mieć buty aż za 1000zł?<br><hr>fv
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Można nadmienić, że motocykl da się kupić sporo taniej używany po dzwonie (lekkim) z rozwalonymi plastikami i lampami (skoro wymieniamy na torowe to po co nam uliczne)Komentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuję za ten ciekawy wstęp do tematu. Chciałbym prosić o więcej takich artykułów.
Jestem bardzo zainteresowany ściganiem się ogólnie i interesują mnie koszty, które muszę ponieść na wstępie.
Położyliście spory nacisk na moc i przygotowanie motocykla, zapominając chyba jednak o tym że najpierw trzeba ten sport polubić, czyli od czegoś zacząć.
Jaki jest minimalny koszt udziału w zawodach Rookie? Czy można startować na używanym motocyklu (powiedzmy rocznik 2003)? Jakie są praktyczne i zalecane wymogi odnośnie kasku, kombinezonu. Czemu trzeba mieć buty aż za 1000zł?<br><hr>fv<br>
2 opcja: kupujemy motocykl bez kompletnej dokumentacji (najczęściej z USA albo z Włoch) motocykle, które z jakichś przyczyn nie można rejestrować. Nie mówie tu o kradzionych konikach, bo pojawić się czymś takim na rundzie to wstyd, obciach i wieczne potępienie od kolegów motocyklistów Jednak te i inne sposoby pozwolą nam na oszczędzenie 50% cen podanych w art.
Jeśli chodzi o opony to też jest opcja - wejdźcie teraz na allegro. Pirelli supercorsa komplet nowa z 08roku za około 700zł :O . Więc tez spory % taniej niż sumka podana w tekście. Inne zabawki można kupić z ebaya.de a dla początkującego zawodnika 70% podanych tutaj części nie jest konieczna. Ich brak może mieć nawet pozytywny wpływ na postępy i naukę. Na wspomnianych aukcjach ebay.de znajdzie się za 30, 40% ceny zabawki takie jak np.power commander etc. Jest wiele opcji żeby to wcale tak strasznie cenowo nie wyglądało ale i tak sumka która podliczymy za całość: czyli starty w całym sezonie np. klasy rookie, bedzie wynosiła (minimum bo górnej granicy nie ma) ze 20 wypłat pielegniarki ,lub 15 nauczyciela, lub 10 policjanta (oficjalnej ) itd.
Co do efektów, to jednemu do wygrania amatorskiej klasy wystarczy kilkuletni seryjny motocykl a innemu nie pozwolina to nowy wypasiony motocykl kwalifikujący się do startów w WSBK
<br><hr>RaduÅ› P.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ten artykol nic nie powiedzial , nic z niego konkretnego nie wynika , poza tym zadnego podsumowania cenowego , nadal nie mam pogladu na cene tego sportu i ile kosztuje sezon a przeczytalem te wypociny 2 razy<br><hr>fan99
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolego, ja nizej napisałem jak to wygląda praktycznie <br><hr>Raduś P.Komentatorzy napisał(a):ten artykol nic nie powiedzial , nic z niego konkretnego nie wynika , poza tym zadnego podsumowania cenowego , nadal nie mam pogladu na cene tego sportu i ile kosztuje sezon a przeczytalem te wypociny 2 razy<br><hr>fan99<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No tak, ale skoro przygotuję już sobie moto na tor, to nie po to by pojechać w jednych zawodach. Także pomnóżmy co niektóre wydatki, pamietajmy też o kosztach paliwa, dojazdów, noclegów, wyżywienia itp. pamiętajmy że jeden drugi ślizg i kombi trzeba kupić nowe, poza tym w tym namiocie przydałby się ktoś do pomocy, komu zapewne trzeba zapłacić. Jakby nie patrzeć jest to sport dla zamożnych, i nikogo o zdrowych zmysłach i potrafiącego liczyć, ten artykuł nie zachęci do ścigania jeśli nie ma na zbyciu kilkudziesięciu tys. na rok.Komentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuję za ten ciekawy wstęp do tematu. Chciałbym prosić o więcej takich artykułów.
Jestem bardzo zainteresowany ściganiem się ogólnie i interesują mnie koszty, które muszę ponieść na wstępie.
Położyliście spory nacisk na moc i przygotowanie motocykla, zapominając chyba jednak o tym że najpierw trzeba ten sport polubić, czyli od czegoś zacząć.
Jaki jest minimalny koszt udziału w zawodach Rookie? Czy można startować na używanym motocyklu (powiedzmy rocznik 2003)? Jakie są praktyczne i zalecane wymogi odnośnie kasku, kombinezonu. Czemu trzeba mieć buty aż za 1000zł?<br><hr>fv<br>Komentatorzy napisał(a):Można nadmienić, że motocykl da się kupić sporo taniej używany po dzwonie (lekkim) z rozwalonymi plastikami i lampami (skoro wymieniamy na torowe to po co nam uliczne)
2 opcja: kupujemy motocykl bez kompletnej dokumentacji (najczęściej z USA albo z Włoch) motocykle, które z jakichś przyczyn nie można rejestrować. Nie mówie tu o kradzionych konikach, bo pojawić się czymś takim na rundzie to wstyd, obciach i wieczne potępienie od kolegów motocyklistów Jednak te i inne sposoby pozwolą nam na oszczędzenie 50% cen podanych w art.
Jeśli chodzi o opony to też jest opcja - wejdźcie teraz na allegro. Pirelli supercorsa komplet nowa z 08roku za około 700zł :O . Więc tez spory % taniej niż sumka podana w tekście. Inne zabawki można kupić z ebaya.de a dla początkującego zawodnika 70% podanych tutaj części nie jest konieczna. Ich brak może mieć nawet pozytywny wpływ na postępy i naukę. Na wspomnianych aukcjach ebay.de znajdzie się za 30, 40% ceny zabawki takie jak np.power commander etc. Jest wiele opcji żeby to wcale tak strasznie cenowo nie wyglądało ale i tak sumka która podliczymy za całość: czyli starty w całym sezonie np. klasy rookie, bedzie wynosiła (minimum bo górnej granicy nie ma) ze 20 wypłat pielegniarki ,lub 15 nauczyciela, lub 10 policjanta (oficjalnej ) itd.
Co do efektów, to jednemu do wygrania amatorskiej klasy wystarczy kilkuletni seryjny motocykl a innemu nie pozwolina to nowy wypasiony motocykl kwalifikujący się do startów w WSBK
<br><hr>RaduÅ› P.<br>
<br><hr>kolo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
racja racja albo gotowe r6 z 1999 za ok 10 000 włożyc w nie niezbedne rzeczy wymienic co trzeba i jazda na tor.ja chce tak zrobic<br><hr>caferacerKomentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuję za ten ciekawy wstęp do tematu. Chciałbym prosić o więcej takich artykułów.
Jestem bardzo zainteresowany ściganiem się ogólnie i interesują mnie koszty, które muszę ponieść na wstępie.
Położyliście spory nacisk na moc i przygotowanie motocykla, zapominając chyba jednak o tym że najpierw trzeba ten sport polubić, czyli od czegoś zacząć.
Jaki jest minimalny koszt udziału w zawodach Rookie? Czy można startować na używanym motocyklu (powiedzmy rocznik 2003)? Jakie są praktyczne i zalecane wymogi odnośnie kasku, kombinezonu. Czemu trzeba mieć buty aż za 1000zł?<br><hr>fv<br>Komentatorzy napisał(a):Można nadmienić, że motocykl da się kupić sporo taniej używany po dzwonie (lekkim) z rozwalonymi plastikami i lampami (skoro wymieniamy na torowe to po co nam uliczne)
2 opcja: kupujemy motocykl bez kompletnej dokumentacji (najczęściej z USA albo z Włoch) motocykle, które z jakichś przyczyn nie można rejestrować. Nie mówie tu o kradzionych konikach, bo pojawić się czymś takim na rundzie to wstyd, obciach i wieczne potępienie od kolegów motocyklistów Jednak te i inne sposoby pozwolą nam na oszczędzenie 50% cen podanych w art.
Jeśli chodzi o opony to też jest opcja - wejdźcie teraz na allegro. Pirelli supercorsa komplet nowa z 08roku za około 700zł :O . Więc tez spory % taniej niż sumka podana w tekście. Inne zabawki można kupić z ebaya.de a dla początkującego zawodnika 70% podanych tutaj części nie jest konieczna. Ich brak może mieć nawet pozytywny wpływ na postępy i naukę. Na wspomnianych aukcjach ebay.de znajdzie się za 30, 40% ceny zabawki takie jak np.power commander etc. Jest wiele opcji żeby to wcale tak strasznie cenowo nie wyglądało ale i tak sumka która podliczymy za całość: czyli starty w całym sezonie np. klasy rookie, bedzie wynosiła (minimum bo górnej granicy nie ma) ze 20 wypłat pielegniarki ,lub 15 nauczyciela, lub 10 policjanta (oficjalnej ) itd.
Co do efektów, to jednemu do wygrania amatorskiej klasy wystarczy kilkuletni seryjny motocykl a innemu nie pozwolina to nowy wypasiony motocykl kwalifikujący się do startów w WSBK
<br><hr>RaduÅ› P.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przy slizgu kombi nie stanowi problemu gorzej z własnym bezpieczeństwem, a jesli chodzi o straty finansowe to odszykowanie motorka drozej wyniesie niz reperacja kombi ktorego nie trzeba kupowac nowego tylko zaniesc do krawca, szewca, tapicera - do naprawy. Co do motocykla to nie polecam tych z przed 2005 roku. Przewaga nowych jest nad nimi juz dosc duza i ciezko ją nadrobic. Dodatkowe koszta to treningi a głowne to jednak opony. <br><hr>RadekKomentatorzy napisał(a):Bardzo dziękuję za ten ciekawy wstęp do tematu. Chciałbym prosić o więcej takich artykułów.
Jestem bardzo zainteresowany ściganiem się ogólnie i interesują mnie koszty, które muszę ponieść na wstępie.
Położyliście spory nacisk na moc i przygotowanie motocykla, zapominając chyba jednak o tym że najpierw trzeba ten sport polubić, czyli od czegoś zacząć.
Jaki jest minimalny koszt udziału w zawodach Rookie? Czy można startować na używanym motocyklu (powiedzmy rocznik 2003)? Jakie są praktyczne i zalecane wymogi odnośnie kasku, kombinezonu. Czemu trzeba mieć buty aż za 1000zł?<br><hr>fv<br>Komentatorzy napisał(a):Można nadmienić, że motocykl da się kupić sporo taniej używany po dzwonie (lekkim) z rozwalonymi plastikami i lampami (skoro wymieniamy na torowe to po co nam uliczne)
2 opcja: kupujemy motocykl bez kompletnej dokumentacji (najczęściej z USA albo z Włoch) motocykle, które z jakichś przyczyn nie można rejestrować. Nie mówie tu o kradzionych konikach, bo pojawić się czymś takim na rundzie to wstyd, obciach i wieczne potępienie od kolegów motocyklistów Jednak te i inne sposoby pozwolą nam na oszczędzenie 50% cen podanych w art.
Jeśli chodzi o opony to też jest opcja - wejdźcie teraz na allegro. Pirelli supercorsa komplet nowa z 08roku za około 700zł :O . Więc tez spory % taniej niż sumka podana w tekście. Inne zabawki można kupić z ebaya.de a dla początkującego zawodnika 70% podanych tutaj części nie jest konieczna. Ich brak może mieć nawet pozytywny wpływ na postępy i naukę. Na wspomnianych aukcjach ebay.de znajdzie się za 30, 40% ceny zabawki takie jak np.power commander etc. Jest wiele opcji żeby to wcale tak strasznie cenowo nie wyglądało ale i tak sumka która podliczymy za całość: czyli starty w całym sezonie np. klasy rookie, bedzie wynosiła (minimum bo górnej granicy nie ma) ze 20 wypłat pielegniarki ,lub 15 nauczyciela, lub 10 policjanta (oficjalnej ) itd.
Co do efektów, to jednemu do wygrania amatorskiej klasy wystarczy kilkuletni seryjny motocykl a innemu nie pozwolina to nowy wypasiony motocykl kwalifikujący się do startów w WSBK
<br><hr>Raduś P.<br>Komentatorzy napisał(a):No tak, ale skoro przygotuję już sobie moto na tor, to nie po to by pojechać w jednych zawodach. Także pomnóżmy co niektóre wydatki, pamietajmy też o kosztach paliwa, dojazdów, noclegów, wyżywienia itp. pamiętajmy że jeden drugi ślizg i kombi trzeba kupić nowe, poza tym w tym namiocie przydałby się ktoś do pomocy, komu zapewne trzeba zapłacić. Jakby nie patrzeć jest to sport dla zamożnych, i nikogo o zdrowych zmysłach i potrafiącego liczyć, ten artykuł nie zachęci do ścigania jeśli nie ma na zbyciu kilkudziesięciu tys. na rok.
<br><hr>kolo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda, że przy tych wszystkich nakładach nikt nie pisze ile można na tym sporcie zarobić? np ile płaci organizator za pierwsze 3 miejsca w poszczególnych kategoriach.<br><hr>IRON
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A moim skromnym zdaniem artykuł jest tylko i wyłącznie cennikiem poszczególnych firm i nie wnosi nic. Nie ma w nim żadnych informacji o faktycznych kosztach scigania. Ile opon można zużyć, ile trzeba mieć, cen imprez, treningów, niezbędnego minimum jakie trzeba włożyć aby się ścigać. Zero konkretów, samo lanie wody...<br><hr>Marek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Usiądź sobie wygodnie w fotelu zażyj biovital iii............... tak tak tak! Za zwycięstwo w WMMP w klasie superstock 600 nagrodą jest........... uwaga uwaga........... 300-350 zł (bez k) - słownie trzysta pięćdziesiąt złotych i zero groszy. Amen<br><hr>GeloKomentatorzy napisał(a):Szkoda, że przy tych wszystkich nakładach nikt nie pisze ile można na tym sporcie zarobić? np ile płaci organizator za pierwsze 3 miejsca w poszczególnych kategoriach.<br><hr>IRON<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak w stockach jak i innych klasach scigasz sie nie o kase, w innych klasach tez tylko do tego dokładasz. Lepiej to jednak wygląda w pucharach markowych. W r6/r1 cup głowna wygrana to motocykl. W suzuki cup była juz 2 razy wycieczka na runde motogp jako VIP a więc kilka tysi ale przy kosztach jakie sie wydało mozna by sobie to spokojnie po prostu kupićKomentatorzy napisał(a):Szkoda, że przy tych wszystkich nakładach nikt nie pisze ile można na tym sporcie zarobić? np ile płaci organizator za pierwsze 3 miejsca w poszczególnych kategoriach.<br><hr>IRON<br>Komentatorzy napisał(a):Usiądź sobie wygodnie w fotelu zażyj biovital iii............... tak tak tak! Za zwycięstwo w WMMP w klasie superstock 600 nagrodą jest........... uwaga uwaga........... 300-350 zł (bez k) - słownie trzysta pięćdziesiąt złotych i zero groszy. Amen<br><hr>Gelo<br>
Ale wtedy nie scigalibysmy sie cały sezon = 4rundy = 6 wyscigów= 4 kwalifikacje, 8dni treningów. Dodatkowo zawodnik suzuki czy yamahy cup miał tańsze wpisowe do rooki i mogł jechac w 2 klasach.
Dla tych ktorzy chcą podanej ceny za ile sie poscigasz w sezonie - nie ma takiej opcji na podanie sumy! Mozesz wpasc sobie swoim drogowym motocyklem na treningi organizowane raz w tygodniu za (chyba nie pamietam dokładnie) 30zl. Mozesz dojsc do wniosku ze to nie dla Ciebie i to 30zl plus 50zl paliwo to bedzie roczny bilans Twojego scigania. Natomiast jesli kupisz nowy motocykl i na wiosne nowa r1, zakopiesz ją w piachu to juz jestes o motocykl do tyłu. Nie raz nie dwa nie sto a wiele wiecej było przypadków gdzie motocykl był zbierany na odcinku kilkudziesieciu metrów. Sam widziałem nie jedną złamaną rame głowka ramy z lagami oddzielnie od reszty złomu ;/ <br><hr>Radek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To ile opon Ci potrzeba tego nikt nie wie (łacznie z Tobą obecnie). Jedni zmieniają opony co 2 sesje a inni jezdza kilka rund na jednym komplecie odkupionym od kogos kto latął nim te 2 sesjeKomentatorzy napisał(a):A moim skromnym zdaniem artykuł jest tylko i wyłącznie cennikiem poszczególnych firm i nie wnosi nic. Nie ma w nim żadnych informacji o faktycznych kosztach scigania. Ile opon można zużyć, ile trzeba mieć, cen imprez, treningów, niezbędnego minimum jakie trzeba włożyć aby się ścigać. Zero konkretów, samo lanie wody...<br><hr>Marek<br>
Co do treningów: grandys w tym roku organizował treningi 2 dni za 800zl (wpisowe). Przygotwanie motocykla wg uznania podstawowo zmiescisz sie w 3000zl na nowych częsciach. Organizatorzy pucharów markowych dają Ci opcje kupienia zestawów(pakietów). O wpisowym na runde przeczytałes wyzej dodam tylko ze w nadmienianych pucharach markowych wpisowe opłacane jest przed sezonem w "pakiecie" gdzie np. rok temu za pakiet 1000zl dostawałes wpisowe na cały rok i kask Suomy vandal ktory wtedy kosztował w P&P tez niecałe 1000zl. Wychodziło to wiec za free. Za to musiałes miec gixera W tym roku było podobnie z tym ze inne zabawki w tym pakiecie za 1000zl ;p<br><hr>Raduś
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chciałbym przeczytać tekst o faktycznych kosztach zawodników poniesionych np. w 2008r z tytułu udziału w zawodach i na co te pieniążki wydali lub przynajmniej szacunkowe koszty.<br><hr>fz1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wtrące swoje pięć groszy do tego i dodam że potrzeba przynajmniej jeden komplet opon na jedną rundę w klasach najniższych. W miare nabywania umiejętności okaże się że komplet wystarcza na kilkanaście okrążeń!!
Trzeba się liczyć że cały motocykl zostanie zniszczony a i można sporo wydać na remont własnego szkieletu. Ceny każdego zabiegu zaczynają się od kilku tyś. W państwowej służbie możesz liczyć na pewno na gips <br><hr>piciu
Trzeba się liczyć że cały motocykl zostanie zniszczony a i można sporo wydać na remont własnego szkieletu. Ceny każdego zabiegu zaczynają się od kilku tyś. W państwowej służbie możesz liczyć na pewno na gips <br><hr>piciu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Ja jedynie chciałbym sprostować że zaciski Brembo kosztuja 1600zł a nie 16000. Właśnie kończe przygotowywac swoja K6 na tor więc jestem na bieżąco w cenach. Pozdrawiam wszystkich zapaleńców<br><hr>Gleba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
takie zwykłe tak, a nie monoblock z samej góry<br><hr>ŚwiderekKomentatorzy napisał(a):Witam. Ja jedynie chciałbym sprostować że zaciski Brembo kosztuja 1600zł a nie 16000. Właśnie kończe przygotowywac swoja K6 na tor więc jestem na bieżąco w cenach. Pozdrawiam wszystkich zapaleńców<br><hr>Gleba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wyobraz sobie ze wydales tyle kasy i na pierwszym luku zaliczasz highside.........niezle co?<br><hr>qroolik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ludzie !!!!
po pierwsze to jest multum dodatkowych kosztow - slidery, kasa na wymiane opon (robocizna ) na kazdej rundzie przynajmniej raz , co i raz sprzet lapie awarie -silnik , skrzynia ,hamulce, chlodnica itp. Wymiana oleju tez po kazdej rundzie , benzyna . Gleby tez sie zalicza itp , itd. Jakis laik to pisal bez pojecia !!!
ja wydalem na ten sezon 35 000 i bylo skromnie .<br><hr>Martino
po pierwsze to jest multum dodatkowych kosztow - slidery, kasa na wymiane opon (robocizna ) na kazdej rundzie przynajmniej raz , co i raz sprzet lapie awarie -silnik , skrzynia ,hamulce, chlodnica itp. Wymiana oleju tez po kazdej rundzie , benzyna . Gleby tez sie zalicza itp , itd. Jakis laik to pisal bez pojecia !!!
ja wydalem na ten sezon 35 000 i bylo skromnie .<br><hr>Martino
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeb*** pedał wszedzie to g.... wkleja<br><hr>jebakaKomentatorzy napisał(a):zobaczcie to
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=92Ptqv8q_7o" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=92Ptqv8q_7o</a><br><hr>zobaczcie to<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości