Zobacz wÄ…tek - Zakup Ducati a serwis
NAS Analytics TAG

Zakup Ducati a serwis

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Lone » 3/1/2009, 12:43

Ja mam 848 kupiłem całkiem niedawno, ale jak na razie nic się nie psuje, jeśli chodzi o serwisowanie i częsci to też nie ma wielkiego problemu cóż może nie jest tak jak w japoni (widomo japońce bardzo popularne) ale nie jest źle, spokojnie możesz kupić 1098 :)
>>>Perłowy Dukat 848<<<
Obrazek
Avatar użytkownika
Lone
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:59
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk


Postprzez kuba » 3/1/2009, 18:38

jezeli mialbym kupowac ducata to tylko spec EU. Juz jestem takiego zdania :roll: Mysle ze na rynek europejski sa lepiej spasowane :shock: :D tonicjusz jezeli to bylo pytanie domnie, to moim dotychczasowym sprzetem jest R6 '08, tylko pod koniec sezonu juz cos brakowalo mocy :D A slyszalem ze V-ki maja wiecej mocy niz tysiace. Dlatego tez padlo na Ducati. Ale czy to prawda z ta wieksza moca V-ki ?
Pasek od sieksona :D
Avatar użytkownika
kuba
Świeżak
 
Posty: 240
Dołączył(a): 17/9/2006, 11:12


Postprzez dambandit » 3/1/2009, 19:06

Oddają ją w inny sposób dlatego towarzyszy nam wrażenie że mocy jest więcej to tak jak by się przejechać dislem o podobnej mocy do benzyny to trochę inne porównanie ale tak można to zobrazować . Wątpie by ducati dało rade gsxr 1000 czy r1 z 2008 roku na torze jednak stylem , wyglądem i prestiżem wygrywa z nimi i to znacznie .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez YZF R1 » 3/1/2009, 19:06

V ka o pojemności 1000 cm3 ma mniej mocy niż rzędowy silnik w 1000 cm3 zaś V-ka ma większy moment obrotowy co daje zdecydowanie lepsze przyspieszenie w dolnym zakresie obrotów zaś szybciej się kończy przy większych prędkościach...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez xxtreme » 3/1/2009, 19:18

YZF R1 napisał(a):V ka o pojemności 1000 cm3 ma mniej mocy niż rzędowy silnik w 1000 cm3 zaś V-ka ma większy moment obrotowy co daje zdecydowanie lepsze przyspieszenie w dolnym zakresie obrotów zaś szybciej się kończy przy większych prędkościach...


Zalezy ktora, powiedzmu 1098R ma wiecej mocy od 95% fabrycznie produkowanych rzedowek.
Ale ogolnie mozna powiedziec,ze jest tak jak mowisz.
xxtreme
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: UK

Postprzez xxtreme » 3/1/2009, 19:22

kuba napisał(a):jezeli mialbym kupowac ducata to tylko spec EU. Juz jestem takiego zdania :roll: Mysle ze na rynek europejski sa lepiej spasowane :shock: :D


O czym ty mowisz? Jakie spasowanie? Czym sie rozni spec EU od UK, JAP nieliczac lamp? Czym od US?
xxtreme
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: UK

Postprzez SHVAYA » 3/1/2009, 20:18

no ale 1098 ma 180 kucykow a dol tez mocny i chyba wlasnie dlatego kosztuje taka fortune :P
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez Koval135 » 3/1/2009, 20:19

A niech se japońce robia,wersja 1098 z magiczną literka 'R" po wymianie komputera pokladowego i wydechu,który dorzucają przy kupnie motocykla,masz juz 200 KM i porządny moment,tak wiec wnioski nasuwają sie same... A zwykle 1098 z 160 KM i 122 Nm tez tak blado nie wypada.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez SHVAYA » 3/1/2009, 22:04

i z tego co wiem to nawet ta wersja 160KM objezdza litry na torze
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez Kris2k » 3/1/2009, 22:25

Co do punktow serwisowych... swego czasu gdy PoloniaCup z Tarnowskicg Gór byla importerem Ducati na Polske miala tez autoryzowany serwis.
W tej chwili PoloniaCup jest przedstawicielem Polarisa ale wiem ze ich mechniacy w dalszym ciagu sa w stanie pozadnie serwisowac Ducati, maja pozadny warsztat z calym tym fikusnym osprzetem do tych paskow rozrzadu itd. Cennik pewnie tez maja stosowny dla Ducati :)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez kuba » 4/1/2009, 17:20

xxtreme napisał(a):
YZF R1 napisał(a):V ka o pojemności 1000 cm3 ma mniej mocy niż rzędowy silnik w 1000 cm3 zaś V-ka ma większy moment obrotowy co daje zdecydowanie lepsze przyspieszenie w dolnym zakresie obrotów zaś szybciej się kończy przy większych prędkościach...


Zalezy ktora, powiedzmu 1098R ma wiecej mocy od 95% fabrycznie produkowanych rzedowek.
Ale ogolnie mozna powiedziec,ze jest tak jak mowisz.


Niewiem, tam sa tanie motocykle prawie o polowe to skads ta cena do jakosci musi sie brac.
Pasek od sieksona :D
Avatar użytkownika
kuba
Świeżak
 
Posty: 240
Dołączył(a): 17/9/2006, 11:12

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê