Zobacz wątek - Crash-pady które lepsze?
NAS Analytics TAG

Crash-pady które lepsze?

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Crash-pady które lepsze?

Postprzez Meciek » 15/12/2008, 19:28

Ktoś mi może powiedzieć które crash-pady będą lepsze i bezpieczniejsze?

Oba różnią się mocowaniem, w jednym jest przejściówka a w drugim trzeba wiercić w owiewce. Czy ta przejściówka może się jakoś przekręcić i "o mój Boże" narobić więcej szkód? Z tego co wiem to te z przejściówką wystają 8cm ponad obrys owiewki a te drugie są używane w wyścigach w polsce przynajmniej tak twierdzi sprzedawca.

http://www.moto.allegro.pl/item50027187 ... _gsxr.html

http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka


Postprzez Raczek_6 » 15/12/2008, 22:31

Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez fandzoilisz » 15/12/2008, 23:17

to zalezy ile sruba wystaje.
to crash pad ma wystawac , a nie sruba.
przy wywrotce crash pad z wystajaca sruba wyrwie gwint i wtedy pozamiatane.


moim zdaniem te pierwsze.
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez kosta » 16/12/2008, 12:42

sprawdź jeszcze na tej stronie www.motocyklon.pl sam mam ich produkt dwa razy położyłem sprzęta i nic mu sie nie stało, także polecam :lol:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez fandzoilisz » 16/12/2008, 16:27

kosta napisał(a):sprawdź jeszcze na tej stronie www.motocyklon.pl sam mam ich produkt dwa razy położyłem sprzęta i nic mu sie nie stało, także polecam :lol:


pady LSL szit jakich mało ze wzgledu na dluga srube mocujaca.
na dodatek na zdjeciach sa zle zamocowane, ten wystajacy kawałek plasiku ma isc do kierunku jazdy (a nie do tyłu jak montuje wiekszosc). ten plastik jest wymienialny i ma chronic grzybek pada przed uszkodzeniem
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez elco » 16/12/2008, 23:08

http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html


te wygladaja bardziej profesjonalnie i osobiscie te wlasnie bym wybral.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez kosta » 17/12/2008, 11:31

fandzoilisz napisał(a):pady LSL szit jakich mało ze wzgledu na dluga srube mocujaca.
na dodatek na zdjeciach sa zle zamocowane, ten wystajacy kawałek plasiku ma isc do kierunku jazdy (a nie do tyłu jak montuje wiekszosc). ten plastik jest wymienialny i ma chronic grzybek pada przed uszkodzeniem
dla mnie bzdura totalna, mój sprzęt leżał dwa razy i absolutnie nic mu sie nie stało także nie wiem skąd taka opinia :?:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez fandzoilisz » 17/12/2008, 13:15

gwint sprawdzales?
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez melvin » 17/12/2008, 15:55

http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
te (albo poobne) widziałem założone w R1, moto na nich leżało, nie było zgruzowane, pad się nawet bardzo nie zeszlifował, ale zgiął się do tego stopnia że był ustawiony równolegle do moto...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Meciek » 17/12/2008, 18:49

Kupię albo z tej strony

http://www.zipser-moto.com/

albo

http://womet-tech.pl/indexmoto.html

w każdym razie dzięki za pomoc:)
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez melvin » 17/12/2008, 20:27

załóż klatkę :twisted: dobrze zrobiona i polakierowana klatka tylko zdobi moto :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez spazz » 17/12/2008, 23:27

maciej a kupujesz caly zestaw? ile cie to wyniesie?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez kosta » 18/12/2008, 10:24

melvin napisał(a):załóż klatkę :twisted: dobrze zrobiona i polakierowana klatka tylko zdobi moto :)
i ja tak myślę :lol:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez hefron » 18/12/2008, 10:48

Co do crashpadów to ja tylko powiem, że wszystkie modele "no cut" czyli takie które nie wymagają cięcia owiewek i są z przejściówkami to są modele drogowe. Torowe crashpady ZAWSZE są bezpośrednio do ramy przykręcane. To powinno dać do myślenia :)
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez kosta » 18/12/2008, 12:43

mój lsl jest właśnie przykręcany do ramy......
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Meciek » 18/12/2008, 13:00

Wybrałem jednak crash-pady z tej strony http://womet-tech.pl/indexmoto.html cena to 170zł, lsl jest 80zł droższy. Oba modele są montowane do ramy tak więc trzeba będzie wiercić z jednej strony :/
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez MaRRiusz » 22/12/2008, 15:34

Jak zamontujesz daj jakieś fotki, zastanawiałem się nad tą firmą do swojego moto.
Avatar użytkownika
MaRRiusz
Świeżak
 
Posty: 369
Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Traperoso » 23/12/2008, 19:15

Hmm a te Crash pady sa wykonane z twardej jak skała gumy? Ja stalowych bym nie kupił, za mało amortyzują uderzenia, mam na kierownicy podobne i przy glebie kiera się wygieła. Fakt faktem, że kierownica jest miękka w porównaniu do ramy, ale bym się wolał zastanowić.
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marek137 » 4/1/2009, 00:29

marek137
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 17/9/2008, 13:48

Postprzez limak14 » 4/1/2009, 01:35

witam
z okazji zimowej aury na dworze przymierzam się dio zabezpieczenia motocykla przed sezonem
nie chciałem już otwierać nowego tematu, bo jakoś nie mam zwyczaju śmiecić na forum, skoro już coś podobnego było
otóż zastanawiam sie nad 2 rodzajami crashów:
-montowane standardowo(z wwierceniem dziury w owiewkach),tutaj wchodzi w grę Womet-tech i Zipser
-montowane na ścisk do ramy
poniżej podaje 2 przykłady
http://moto.allegro.pl/item520708633_gp ... 98_03.html
http://cgi.ebay.pl/Crashpads-CBR-600-R- ... 240%3A1318
http://www.******/product_in ... ts_id=5394 - do tych trzebaby dokupić jeszcze "grzybki"
zdaje sobie sprawę, iż crash montowany wyżej zmniejsza swoją skuteczność
Dlatego chciałem prosić was o opinie na temat tych dwóch, różnych rodzajów mocowań, a także prosze o ewentualne, inne propozycje odnośnie firm itp...
pzdr Smile
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Następna strona


Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr