Zobacz wątek - Crash-pady które lepsze?
NAS Analytics TAG

Crash-pady które lepsze?

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Postprzez fandzoilisz » 4/1/2009, 14:48


Bierz PUIG.



do F3 lepiej klatke. Koszt padów to ok 250 zł. za 350-400 zł (z kwasówki) zrobisz klatke.
Klatki w polsce robione sa na zamowienie. Zajedz do warsztatu motocyklowego i popytaj.
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07


Postprzez limak14 » 6/1/2009, 19:01

Witam
odświeżam temat , bo mam do was sprawe
Mam możliwość kupna crash-ów PBR
podaje przykładowy link z aukcji: http://moto.allegro.pl/item508827900_cr ... r_02r.html
mam jeszcze pytanie jak jest mocowany "grzyb" w tych crashach?czy jest on wkręcany?
ma ktoś może takowe? prosiłbym o jakieś wypowiedzi
pzdr
z góry dzięki
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy


Postprzez kosta » 7/1/2009, 10:34

speedygonzales napisał(a):witam. tez nie jestem brudaskiem. zastanawiam sie na czym lepiej wyjde. montujac crash pady czy klatke? crash pady to wiem jakie moglbym kupic - womettech. klatke z kolei sie kupuje? nigdy co prawda nie widzialem ogloszen ale zzera mnie ciekawosc gdzie na pomorzu moglbym kupic/zrobic cos takiego. wogole czy przy normalnej jezdzie (bez szalenstw typu stunt) oplaca sie montowac klatke bardziej od crashpadow? dzieki i pzdr. moto to cbr 600 f3
klatke :!:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez limak14 » 8/1/2009, 17:31

ja jednak zdecydowałem sie wspierać rodzimy rynek i zakupiłem produkt Womet-techa
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Meciek » 8/1/2009, 18:22

wierciłeś w owiewce? Ja też raczej te zamówię.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez limak14 » 8/1/2009, 18:56

nom, wierciłem
miałem takie urządzonko do wiertarki (wierci sie nim otwory np. w płytach gipsowych) o srednicy 52mm
najpierw śrubę lekko wkręciłem, posmarowałem lakierrem do paznokci siostry(nareszcie się to cholerstwo do czegoś przydało) i docisnąłem owiewkę
odbił się znaczek, później nawierciłem cienkim wiertłem dziurę i jeszcze raz przyłożyłem owiewkę dla sprawdzenia>było ok to zacząłem "dewastować"
i wyszło jak wyszło
chyba nie najgorzej??
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez MaRRiusz » 9/1/2009, 22:03

W końcu ktoś dał zdjęcia :). Wystają dość sporo czyli powinny prawidłowo ochronić moto, kładłeś na bok by sprawdzić?
Gdybym jeszcze trafił na kogoś z takimi w RR'ce to już bym miał pewność na 100% :)
Avatar użytkownika
MaRRiusz
Świeżak
 
Posty: 369
Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez limak14 » 9/1/2009, 22:39

siemasz
jeszcze nie kładłem, bo nie miałem kiedy
po zrobieniu źle sie poczułem (siedziałem 4 godz. w temp -9stopni) :(
wyglądają bardzo solidnie, mam zapewnienia z biura womtet-techa, że będą działać :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez MaRRiusz » 10/1/2009, 18:14

No to niezłe zaparcie, ja dopiero dzisiaj przybrałem się by zamontować kierunki, bo się ociepliło:)
Oby nie musiały działać by sprawdzać zapewnień firmy.
Avatar użytkownika
MaRRiusz
Świeżak
 
Posty: 369
Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez limak14 » 10/1/2009, 18:32

MaRRiusz napisał(a):Oby nie musiały działać by sprawdzać zapewnień firmy.

oby oby...
też mam kierunki do wymiany, ale jeszcze mnie trzyma przeziębienie po tamtej akcji z crashami i jakoś narazie odpuszczam
ale nie dam za wygraną i za tydzień już będzie wszystko na "cacy"
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez MaRRiusz » 13/1/2009, 17:58

Wczoraj oglądałem/macałem crashpady właśnie tej firmy womet-tech w salonie suzuki w Wwie i będę zamawiał u nich i przy okazji zamontuje też u nich.
Avatar użytkownika
MaRRiusz
Świeżak
 
Posty: 369
Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez limak14 » 16/1/2009, 22:32

produkt bardzo udany
moim zdaniem bardzo dobra jakość za przystępną cenę
sprawdzając aukcje internetowe w PL widziałem za 170zł crashe "no-name"
a tu za tÄ… samÄ… cenÄ™ mamy crashe znanej firmy
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez marek137 » 18/1/2009, 16:47

http://www.allegro.pl/item512949997_pui ... 06_07.html

montował ktoś te crash pady? bo patrze na zdjęcie i jakaś przejściówka jest z obydwu stron ale z jednej przecież w ogole nie trzeba ??
marek137
Świeżak
 
Posty: 55
Dołączył(a): 17/9/2008, 13:48

Postprzez BodzioStunt87 » 18/1/2009, 18:38

Witam ja w tym sezonie zakładam CRASH-PADY firmy "RIZOME" Firma jest kozacka i dedykuje same najlepiej wykonane i piękne bajerki do naszych maszynek .
Crashe są w podobnej cenie jak standardowe ale wykonanie i materiały z najwyższej półki .
Wiem ze salno w JeLeniej Górze jest jednym z nielicznych w Polsce który zajmóje się sprzedarzą produktów tej firmy .

PolEcAM

P.S
Cena ok 300 do 400 zł jak dobrze pamiętam
Ale sprzęt wygląda i chroni :]
BodzioStunt87
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/8/2008, 15:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Postprzez YZF R1 » 18/1/2009, 21:19

Limak wyszło ładnie tylko minusem jest akładanie w ten sposób crashów gdyż jak położysz motocykl to zginający crash łamie owiewkę więc i tak się nadaje do wymiany ale zapewne mniejsze uszkodzenia będą w sytuacji gdy crashe są...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez limak14 » 29/1/2009, 15:56

właśnie sie nad tym zastanawiałem w trakcie montażu
chce delikatnie "rozwiercić" dziury dookoła
plusem jest to, że jest więcej luzu w strone ogona
do tyłu nie zamierzam jeździć :)
ale dzięki za troskę :)

nareszcie dostęp do neta :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez oskaarek » 29/1/2009, 17:43

a ja sobie sam zrobilem crashpady! WygladajÄ… jak ze sklepu i zapewne tak samo sie sprawdzÄ…. Wykonalem je na CNC i kasa w kieszeni bo mi sie wydaje ze za takie gowienka za duzo wolajÄ….Zajelo mi to jakis 2 godziny roboty plus kupno srub mocujacych
oskaarek
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez limak14 » 29/1/2009, 18:09

uwierz mi kolego, że gdybym miał taką możliwość to też bym tak zrobił
a tak-nie chciałem się bawić i latać po "mechanikach zbychach"
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Pawcio415 » 30/1/2009, 13:08

Skoro mowa o zabezpieczeniu moto to podlacze sie pod temat z moimi pytaniami.
Myslalem nad grzybkami ale jednak wybralem klatke.
Mam cbr 900 RR i z tego co wiem sa dwa rodzaje klatek,Na plastiki(wieksza) i bez plastikow.
Nie stuntuje narazie tylko jezdze turystycznie.
Czasami mam ochote podopinac gumy i nie wiem czy klatka nie bedzie mi w tym przeszkadzala...
Mozna polozyc motor na zakrecie tak nisko zeby zamknac gume jesli ma sie klatke???
I jak najlepiej dobrac taka klate?

Sorry za OT!
Avatar użytkownika
Pawcio415
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge

Postprzez fandzoilisz » 30/1/2009, 16:27

Słuchaj trzeba moto połozyc na bok i sprawdzic ile zostaje.
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê