Crash-pady które lepsze?
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
marek137 napisał(a):a co myslicie o takich ?
http://www.allegro.pl/item503557473_cra ... _nowe.html
lub
http://www.allegro.pl/item512949997_pui ... 06_07.html
Bierz PUIG.
do F3 lepiej klatke. Koszt padów to ok 250 zł. za 350-400 zł (z kwasówki) zrobisz klatke.
Klatki w polsce robione sa na zamowienie. Zajedz do warsztatu motocyklowego i popytaj.
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Witam
odświeżam temat , bo mam do was sprawe
Mam możliwość kupna crash-ów PBR
podaje przykładowy link z aukcji: http://moto.allegro.pl/item508827900_cr ... r_02r.html
mam jeszcze pytanie jak jest mocowany "grzyb" w tych crashach?czy jest on wkręcany?
ma ktoś może takowe? prosiłbym o jakieś wypowiedzi
pzdr
z góry dzięki
odświeżam temat , bo mam do was sprawe
Mam możliwość kupna crash-ów PBR
podaje przykładowy link z aukcji: http://moto.allegro.pl/item508827900_cr ... r_02r.html
mam jeszcze pytanie jak jest mocowany "grzyb" w tych crashach?czy jest on wkręcany?
ma ktoś może takowe? prosiłbym o jakieś wypowiedzi
pzdr
z góry dzięki
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
klatkespeedygonzales napisał(a):witam. tez nie jestem brudaskiem. zastanawiam sie na czym lepiej wyjde. montujac crash pady czy klatke? crash pady to wiem jakie moglbym kupic - womettech. klatke z kolei sie kupuje? nigdy co prawda nie widzialem ogloszen ale zzera mnie ciekawosc gdzie na pomorzu moglbym kupic/zrobic cos takiego. wogole czy przy normalnej jezdzie (bez szalenstw typu stunt) oplaca sie montowac klatke bardziej od crashpadow? dzieki i pzdr. moto to cbr 600 f3

AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
ja jednak zdecydowałem sie wspierać rodzimy rynek i zakupiłem produkt Womet-techa




http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
nom, wierciłem
miałem takie urządzonko do wiertarki (wierci sie nim otwory np. w płytach gipsowych) o srednicy 52mm
najpierw śrubę lekko wkręciłem, posmarowałem lakierrem do paznokci siostry(nareszcie się to cholerstwo do czegoś przydało) i docisnąłem owiewkę
odbił się znaczek, później nawierciłem cienkim wiertłem dziurę i jeszcze raz przyłożyłem owiewkę dla sprawdzenia>było ok to zacząłem "dewastować"
i wyszło jak wyszło
chyba nie najgorzej??
miałem takie urządzonko do wiertarki (wierci sie nim otwory np. w płytach gipsowych) o srednicy 52mm
najpierw śrubę lekko wkręciłem, posmarowałem lakierrem do paznokci siostry(nareszcie się to cholerstwo do czegoś przydało) i docisnąłem owiewkę
odbił się znaczek, później nawierciłem cienkim wiertłem dziurę i jeszcze raz przyłożyłem owiewkę dla sprawdzenia>było ok to zacząłem "dewastować"
i wyszło jak wyszło
chyba nie najgorzej??
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
W końcu ktoś dał zdjęcia
. Wystają dość sporo czyli powinny prawidłowo ochronić moto, kładłeś na bok by sprawdzić?
Gdybym jeszcze trafił na kogoś z takimi w RR'ce to już bym miał pewność na 100%

Gdybym jeszcze trafił na kogoś z takimi w RR'ce to już bym miał pewność na 100%

-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
siemasz
jeszcze nie kładłem, bo nie miałem kiedy
po zrobieniu źle sie poczułem (siedziałem 4 godz. w temp -9stopni)
wyglądają bardzo solidnie, mam zapewnienia z biura womtet-techa, że będą działać
jeszcze nie kładłem, bo nie miałem kiedy
po zrobieniu źle sie poczułem (siedziałem 4 godz. w temp -9stopni)

wyglądają bardzo solidnie, mam zapewnienia z biura womtet-techa, że będą działać

http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
No to niezłe zaparcie, ja dopiero dzisiaj przybrałem się by zamontować kierunki, bo się ociepliło:)
Oby nie musiały działać by sprawdzać zapewnień firmy.
Oby nie musiały działać by sprawdzać zapewnień firmy.
-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
MaRRiusz napisał(a):Oby nie musiały działać by sprawdzać zapewnień firmy.
oby oby...
też mam kierunki do wymiany, ale jeszcze mnie trzyma przeziębienie po tamtej akcji z crashami i jakoś narazie odpuszczam
ale nie dam za wygraną i za tydzień już będzie wszystko na "cacy"
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Wczoraj oglądałem/macałem crashpady właśnie tej firmy womet-tech w salonie suzuki w Wwie i będę zamawiał u nich i przy okazji zamontuje też u nich.
-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
produkt bardzo udany
moim zdaniem bardzo dobra jakość za przystępną cenę
sprawdzając aukcje internetowe w PL widziałem za 170zł crashe "no-name"
a tu za tÄ… samÄ… cenÄ™ mamy crashe znanej firmy
moim zdaniem bardzo dobra jakość za przystępną cenę
sprawdzając aukcje internetowe w PL widziałem za 170zł crashe "no-name"
a tu za tÄ… samÄ… cenÄ™ mamy crashe znanej firmy
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
http://www.allegro.pl/item512949997_pui ... 06_07.html
montował ktoś te crash pady? bo patrze na zdjęcie i jakaś przejściówka jest z obydwu stron ale z jednej przecież w ogole nie trzeba ??
montował ktoś te crash pady? bo patrze na zdjęcie i jakaś przejściówka jest z obydwu stron ale z jednej przecież w ogole nie trzeba ??
- marek137
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 17/9/2008, 13:48
Witam ja w tym sezonie zakładam CRASH-PADY firmy "RIZOME" Firma jest kozacka i dedykuje same najlepiej wykonane i piękne bajerki do naszych maszynek .
Crashe są w podobnej cenie jak standardowe ale wykonanie i materiały z najwyższej półki .
Wiem ze salno w JeLeniej Górze jest jednym z nielicznych w Polsce który zajmóje się sprzedarzą produktów tej firmy .
PolEcAM
P.S
Cena ok 300 do 400 zł jak dobrze pamiętam
Ale sprzęt wygląda i chroni :]
Crashe są w podobnej cenie jak standardowe ale wykonanie i materiały z najwyższej półki .
Wiem ze salno w JeLeniej Górze jest jednym z nielicznych w Polsce który zajmóje się sprzedarzą produktów tej firmy .
PolEcAM
P.S
Cena ok 300 do 400 zł jak dobrze pamiętam
Ale sprzęt wygląda i chroni :]
- BodzioStunt87
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/8/2008, 15:13
- Lokalizacja: Dzierżoniów
Limak wyszło ładnie tylko minusem jest akładanie w ten sposób crashów gdyż jak położysz motocykl to zginający crash łamie owiewkę więc i tak się nadaje do wymiany ale zapewne mniejsze uszkodzenia będą w sytuacji gdy crashe są...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
właśnie sie nad tym zastanawiałem w trakcie montażu
chce delikatnie "rozwiercić" dziury dookoła
plusem jest to, że jest więcej luzu w strone ogona
do tyłu nie zamierzam jeździć
ale dzięki za troskę
nareszcie dostęp do neta
chce delikatnie "rozwiercić" dziury dookoła
plusem jest to, że jest więcej luzu w strone ogona
do tyłu nie zamierzam jeździć

ale dzięki za troskę

nareszcie dostęp do neta

http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
a ja sobie sam zrobilem crashpady! WygladajÄ… jak ze sklepu i zapewne tak samo sie sprawdzÄ…. Wykonalem je na CNC i kasa w kieszeni bo mi sie wydaje ze za takie gowienka za duzo wolajÄ….Zajelo mi to jakis 2 godziny roboty plus kupno srub mocujacych
- oskaarek
- Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
- Lokalizacja: Inowrocław
uwierz mi kolego, że gdybym miał taką możliwość to też bym tak zrobił
a tak-nie chciałem się bawić i latać po "mechanikach zbychach"
a tak-nie chciałem się bawić i latać po "mechanikach zbychach"
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Skoro mowa o zabezpieczeniu moto to podlacze sie pod temat z moimi pytaniami.
Myslalem nad grzybkami ale jednak wybralem klatke.
Mam cbr 900 RR i z tego co wiem sa dwa rodzaje klatek,Na plastiki(wieksza) i bez plastikow.
Nie stuntuje narazie tylko jezdze turystycznie.
Czasami mam ochote podopinac gumy i nie wiem czy klatka nie bedzie mi w tym przeszkadzala...
Mozna polozyc motor na zakrecie tak nisko zeby zamknac gume jesli ma sie klatke???
I jak najlepiej dobrac taka klate?
Sorry za OT!
Myslalem nad grzybkami ale jednak wybralem klatke.
Mam cbr 900 RR i z tego co wiem sa dwa rodzaje klatek,Na plastiki(wieksza) i bez plastikow.
Nie stuntuje narazie tylko jezdze turystycznie.
Czasami mam ochote podopinac gumy i nie wiem czy klatka nie bedzie mi w tym przeszkadzala...
Mozna polozyc motor na zakrecie tak nisko zeby zamknac gume jesli ma sie klatke???
I jak najlepiej dobrac taka klate?
Sorry za OT!
-
Pawcio415 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości