Zobacz wątek - Regulacja gaźnika
NAS Analytics TAG

Regulacja gaźnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Regulacja gaźnika

Postprzez gba4 » 21/12/2008, 20:36

Witam mam problem w moim rowerku, od kilku dni próbuje wyregulować gaźnik jednak nie idzie mi to.Motorek słabo odpala z rana, cały czas przygasa i nie może wejsc na wysokie obroty. Swiece sprawdzałem, była w kolorze mniej więcej kawy z mlekiem, wymieniona na nową, kompresja jest (nie dawno wymieniany tłok) w takim razie w czym może być problem?
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29


Postprzez gba4 » 21/12/2008, 21:05

Motorower, Gilera RCR 50(derbi senda)
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29


Postprzez SHVAYA » 21/12/2008, 22:32

a czysciles gaznik?
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez gba4 » 21/12/2008, 22:47

Nie, od ok 1 roku
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 21/12/2008, 23:14

I na 90% to jest przyczyna. A filtr paliwa masz? Jak nie to na 100% gaźnik zasyfiony, ale nawet jeśli tak to czyszczenie nie zaszkodzi.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gba4 » 21/12/2008, 23:39

Nie mam filtra, ok w takim razie zabiorę się za to.. musi być pierwszy raz ;)
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez qlik » 22/12/2008, 10:02

Zanim narobisz sobie roboty zacznij od filtra powietrza... Napewno masz i jak nie czysciles to napewno on jest przyczyna.Dlatego gaznika nie wyregulujesz a rozregulujesz ;)
Avatar użytkownika
qlik
Świeżak
 
Posty: 130
Dołączył(a): 11/11/2008, 13:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez gba4 » 22/12/2008, 14:26

Filtr czyszczony od 2 tygodnie temu
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez qlik » 22/12/2008, 18:22

Niom chyba że tak.Ludzie zapominaja o tym kiedys miałem do sprawdzenia skuter znajomwgo bo nie chcial jezdzic wiecej niz 40 i po odkreceniu manety gasl i na zimno nie palil... otwieram filtr a tam myjak druciany :P Kupiłem założony i lata 50 w dwie osoby ale tak sie konczy przesiadka z jawki na "technologie".Jak filtra nie masz to załóż przyda sie na przyszłość.
Avatar użytkownika
qlik
Świeżak
 
Posty: 130
Dołączył(a): 11/11/2008, 13:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez qlik » 22/12/2008, 18:40

A ogólnie opcja szukaj i lepiej nie da sie tego opisac chyba a zasada działania każdego silnika ta sama ;): viewtopic.php?t=27625&highlight=regulacja+gaznika
Avatar użytkownika
qlik
Świeżak
 
Posty: 130
Dołączył(a): 11/11/2008, 13:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez gba4 » 22/12/2008, 22:07

Ok gaźnik wyjęty i upaćkany okropnie(zewnętrznie) bo w środku jest ładnie, czym mogę go umyć bo nie mam benzyny ekstrakcyjnej.. ? może być zwykła albo coś innego?
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Raczek_6 » 22/12/2008, 23:37

Może być zwykła albo spray do mycia gaźników, Carburator Cleaner.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez gba4 » 22/12/2008, 23:40

Ok, ostatnie pytanie. Chcę załozyć mniejszą dysze i odrazu zablokować motor, jednak dysza którą obecnie mam 75 jest mniejsza od dyszy 55, tak ma być czy może coś jest nie tak?
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez pleban91 » 22/12/2008, 23:43

najlepiej to filtr powietrz i gaznik wymyc w benzynie ekstrakcyjnej, a filtr jeszcze pasowałoby jakims olejem w sprayu zeby kurz łapał :P
NaTymWłaśniePolegaPięknoŻyciaŻeJestesAutoremSytuacjiNieDoPrzebicia
pleban91
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 22/12/2008, 22:41
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Landryss25 » 23/12/2008, 00:34

Co do dyszy to jaki masz gaźnik (rozmiar)? Bo przy gaźniku 17mm dysza 75 to blokada więc jak wsadzisz jeszcze mniejszą to moto będzie się dusiło i nie będzie chciało jechać (za dużo powietrza będzie). Mówisz o rozmiarze dyszy... To jest rozmiar gwintu (5mm albo 6mm) i jak jest inny to jej nie wsadzisz.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gba4 » 23/12/2008, 02:22

No więc dysza ma rozmiar 5 mm o ile pamiętam, taka sama jak stara bo normalnie mogę ją wkręcic, a gaźnik ma rozmiar 14mm i nie wiem czy ona będzie dawała mniej paliwa skoro ma większą dziurke xD?
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 23/12/2008, 02:54

Jak 75 może być mniejsza od 55? Chyba że była rozwiercana.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez qlik » 23/12/2008, 10:00

dysza to jedna z kilku blokad stosowanych w skuterach.I nic w tym dziwnego.
Avatar użytkownika
qlik
Świeżak
 
Posty: 130
Dołączył(a): 11/11/2008, 13:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez gba4 » 23/12/2008, 14:25

No to już sam nie wiem, dysza nie była rozwiercana bo dostałem ją ze sklepu mieloch.pl, chyba że tam ktoś rozwiercił.. za jakiś czas zrobie zdjęcie
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê